Danmark - verdens slagerland nr. 2 ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 14:55

Hansi Hinterseer er som bekendt meget populær i Østrig - men Danmark er
højst sansynligt nr. 2 i rækken

Hansi-mand har sin turneplan på plads og han besøger 9 lande i Europa.
Bortset fra Østrig og Tyskland giver han flest koncerter i Danmark - 3 stk.
er der på tapetet.

Hvis vi ydeligere kigger på hvilke lande der har flest besøg pr. 1 million
indbyggere, så ligger Danmark faktisk nr. 2, foran Prøjserland

Her er antal besøg pr. 1 million indbyggere

Østrig: 1 besøg pr. 1 million indbyggere
Danmark: ½ besøg pr. 1 million indbyggere

Herefter følger prøjserne som nr. 3

Godaw Hansi:
http://www.hansi-hinterseer.at/index.php?option=com_content&view=article&id=179&Itemid=171
(Her er Europaturne-planen)

og skal vi ikke lige nupse et godt Hansi-hit, jo da:
http://www.youtube.com/watch?v=jdtsKMXaSc0 (et af hans beste hit, synes jeg

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 15:35

meddelelsen news:4dfcae35$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> (Her er Europaturne-planen)
>
> og skal vi ikke lige nupse et godt Hansi-hit, jo da:

Det ser jo ud til at Hansi-skatten kommer til København næste år.
Der er sat kryds i kalenderen.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 16:46

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Det ser jo ud til at Hansi-skatten kommer til København næste år.
> Der er sat kryds i kalenderen.

Tag dig i agt. Han er en trusse-tyv, har jeg hørt rygter om

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 17:58

meddelelsen news:4dfcc834$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Tag dig i agt. Han er en trusse-tyv, har jeg hørt rygter om
>
> Hilsen Åge

Jeg kan jo håbe på, at jeg er heldig *GG* - men han er da vist godt gift.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 16:54

On 18-06-2011 16:35, Eva Schmidt wrote:

> Det ser jo ud til at Hansi-skatten kommer til København næste år.
> Der er sat kryds i kalenderen.

Der er nogle fotos fra en Hansi-tur på Hansi-klubbens webside, og det er
sgu ikke vår-harer alle sammen.
Er du sikker på at du passer ind i dette mimre-selskab?
Hvad værre er, de ser ikke spor glade ud, er det så slemt?

http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/34756158?i=36550365

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 17:10

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Der er nogle fotos fra en Hansi-tur på Hansi-klubbens webside, og det er
> sgu ikke vår-harer alle sammen.

Nej de er godt meget gamle.

Her er derimod en rigtig god slagerkoncert, med et rigtigt Henning-ungt
publikum. Var det bedre, Henning?

http://www.youtube.com/watch?v=WFXshzp4__A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=q20fX5K1gMs&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 18:00

On 18-06-2011 18:10, Åge Halldorsson wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=WFXshzp4__A&feature=related
> http://www.youtube.com/watch?v=q20fX5K1gMs&feature=related

De link har da ikke noget med Hansi at gøre.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 19:09

> De link har da ikke noget med Hansi at gøre.
>
> Henning

........................ men det er i hvert fald et Henning-ungt publikum.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 19:36

On 18-06-2011 20:09, Åge Halldorsson wrote:

> ....................... men det er i hvert fald et Henning-ungt publikum.

Hansi har en masse fotos på sin webside. Nogle af dem viser hans
"begejstrede" kernepublikum, her f.eks. billede nr. 32.
Se hvor de smiler og er glade - eller hwa:

http://dl.dropbox.com/u/2775481/publikum%2032-51.JPG

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 21:34

> [...]
> "begejstrede" kernepublikum, her f.eks. billede nr. 32.
> Se hvor de smiler og er glade - eller hwa:

Det er altså nogët værre noget. Du må altså holde dig til de slagerkoncerter
hvor teenagerne kommer, så du føler dig hjemme.

Hvad med TROS MUZIEFEEST. De er kendt for et stort antal teenagere
blandt publikum.

Du kan da lige teste den første sang på dette link. hvis du tager til de
slagerkoncerter, så er du i selskab med
teenagepiger på 16-18 år, ser det ud til på klippet. Er det godt nok? - et
Henning-ungt publikum
http://www.bvn.nl/programma/TROS+Muziekfeest+op+het+plein
Jeg tror hansi-oublikummet er for gammelt til dig. Du må holde dig til de
her teenage-prægede slagerfester i Holland.

Glem Hansi

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 18:00

> [...]
> Er du sikker på at du passer ind i dette mimre-selskab?
> Hvad værre er, de ser ikke spor glade ud, er det så slemt?

Det gør såmænd ikke noget, om jeg bliver den yngste til koncerten

mvh Eva