Henning-musik fra oldemors tid
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 13:27

Her er vist noget hollandsk Henning-slager

http://www.youtube.com/watch?v=lAppaAE3d10&feature=related

Oldemor synger dejlige sange

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 13:29

meddelelsen news:4dfc99a3$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Her er vist noget hollandsk Henning-slager
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lAppaAE3d10&feature=related
>
> Oldemor synger dejlige sange
>
> Hilsen Åge

Det er forøvrigt tante med le´en der synger dejlig hollandsk Henning-musik

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 14:13

On 18-06-2011 14:28, Åge Halldorsson wrote:

> Det er forøvrigt tante med le´en der synger dejlig hollandsk Henning-musik

Dette må da være noget for dig. Du 'taler' så tit om TV-Balletten.
Bemærk publikum, det er ikke dine sædvanlige gamle pensionister:

http://www.youtube.com/watch?v=2iZWkgM53qU

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 15:28

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Dette må da være noget for dig. Du 'taler' så tit om TV-Balletten. Bemærk
> publikum, det er ikke dine sædvanlige gamle pensionister:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2iZWkgM53qU
>
> Henning

Hold da op Henning - er det dig, der er ude og svinge Bedste?
I gør det nu godt, må jeg sige

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 16:46

On 18-06-2011 16:27, Eva Schmidt wrote:

> Hold da op Henning - er det dig, der er ude og svinge Bedste?
> I gør det nu godt, må jeg sige

Jeg har prøvet så mange gange, at sige det samme til dig som Waylon
Jennings, men du reagerer ikke, så jeg må tage til takke med hvad der
dukker op.

http://www.youtube.com/watch?v=vcZIrWCPu6I

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 18:01

> Jeg har prøvet så mange gange, at sige det samme til dig som Waylon
> Jennings, men du reagerer ikke, så jeg må tage til takke med hvad der
> [...]

Hmm, jeg ved ikke hvilke visdomsord af Waylon jeg gik glip af, da siden
siger "error" *SS*

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 18:05

On 18-06-2011 19:00, Eva Schmidt wrote:

> Hmm, jeg ved ikke hvilke visdomsord af Waylon jeg gik glip af, da siden
> siger "error" *SS*

Linket virker fint her, men hvad med samme nummer med et andet link:
http://www.youtube.com/watch?v=IcYnF0bLtrE

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 18:16

> Linket virker fint her, men hvad med samme nummer med et andet link:
> http://www.youtube.com/watch?v=IcYnF0bLtrE
>
> Henning

Jamen, inviterer du til Hansi-koncert så er jeg da frisk

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-11 18:20

On 18-06-2011 19:15, Eva Schmidt wrote:

> Jamen, inviterer du til Hansi-koncert så er jeg da frisk

Det var dog et slemt dilemma du der satte mig i. :-|

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 18:47

> Det var dog et slemt dilemma du der satte mig i. :-|
>
> Henning.

Ja, du var nok ikke lige den rigtige at bede om det *SS*

Men jeg har nu også på fornemmeren, at de koncerter, du ville invitere til,
ville få mig til at løbe skrigene bort.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 19:12

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Men jeg har nu også på fornemmeren, at de koncerter, du ville invitere
> til, ville få mig til at løbe skrigene bort.

Kan du da ikke lide Hennings musik fra oldemors tid ?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-06-11 20:41

meddelelsen news:4dfcea59$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du da ikke lide Hennings musik fra oldemors tid ?
>
> Hilsen Åge

Jooo, den du linkede til i dag kan jeg godt gå med til - men jeg tror nu at
Henning har en svaghed for den mere støjende genre

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 21:26

> Jooo, den du linkede til i dag kan jeg godt gå med til - men jeg tror nu
> at Henning har en svaghed for den mere støjende genre
>
> mvh Eva

Det glæder mig af hele hjertet, at du kn lide den sang jeg linkede til. Det
var dæleme ikke en jeg selv kunne lide.
Jeg var bare i Henning-drille-humøret.

Jeg er mere til sån noget her.
http://www.youtube.com/watch?v=oAqGzf1ITDc&feature=relmfu

Jeg siger bare "godaw"

Jeg lader Henning drikke kaffe med oldemormusikken, men han er i selskab med
sine unge mennesker.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 19:10

> Hmm, jeg ved ikke hvilke visdomsord af Waylon jeg gik glip af, da siden
> siger "error" *SS*
>
> mvh Eva

Haha. ja, sikkert.

Hilsen Åge