Ny single fra JANNES: Na na na
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 21:16

Jannes sang sin nye single for første gang til MEGA PIRATEN FESTIJN
http://www.megapiratenfestijn.nl/ , i Holland.
Han sang den for 10.000 feststemte mennesker. Og han er jo altid sådan
jalalaø-lala-festlig.

Den kommer på gaden den 17. juni - Den er forløber for et nyt album, som
kommer den 8. juli

Jeg har ikke et link fra showet hvor han sang den, men angående sangere og
grupper, så er de helt oppe at ringe i spitzenklassen.
Det gælder stort set dem alle.

Her hører vi JANNES synge en anden sang i showet:
http://www.youtube.com/watch?v=RLGiSDBwQwk&feature=related

..........og her såp jeg lige at "pigen som bor på landet" (Ja, det var jo
Bjørn tidmands store hit) også har deltaget i showet, hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=CqAYvHecZQo

De hollændere er nogle wældige nogle. Halli-hallo.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 21:22

meddelelsen news:4df6701c$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> .........og her så jeg lige at "pigen som bor på landet" (Ja, det var jo
> Bjørn tidmands store hit) også har deltaget i showet, hehe:
> http://www.youtube.com/watch?v=CqAYvHecZQo

Den blev sunget af ARNE JANSEN. Han synger rigtigt godt. Prøv at tjekke den
her ud:
http://www.youtube.com/watch?v=LHf-Ec2EqM8&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-06-11 22:06

On 13-06-2011 22:16, Åge Halldorsson wrote:

> De hollændere er nogle wældige nogle. Halli-hallo.

Helt enig.
Her også en meget populær Hollandsk slager med over 5.000.000 hits. Her
er ikke som der plejer, og hvis jeg må citere dig selv:
"ingen amatøragtigt bankende lyd, ligesom når man taktfast slår en
blomsterpind mod bordet".

Kuikentjes med "Ik ben een kuikentje":
http://www.youtube.com/watch?v=VMJnjzDVuBA&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 22:11

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kuikentjes med "Ik ben een kuikentje":
> http://www.youtube.com/watch?v=VMJnjzDVuBA&feature=related

Hee, du er så sjov, Henning.
Det var egentlig også en ret sjov sang.

Men nu skal vi altså have SNAPPI på hollandsk:
http://www.youtube.com/watch?v=FJNd007TqLg&feature=related

Hilsen Åge