GYS - ARGHHH....
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 14:59

"Das neue Schlagerpaar auf dem dänischen Schlagerhimmel"

Sådan står der at læse på denne video. Yrghhhh.... - Okay, deres sangudvalg
er da meget godt, meeeeen ligefrem at fremhæve dem så voldsomt er vist
liiiiige i overkanten. De skinner ikke lige frem så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=1RJb2IptzCo&feature=related
Jeg kan ikke høre at der skulle være noget at skrive hjem om.

Først skal de også lige huske, at lade være med at synge falsk. De ødelægger
komplet en af Gumbay Dance Bands sange.
http://www.youtube.com/watch?v=qpgIxSGqALY
Prøv lige at høre hvor falsk de synger på følgende sekund- og minuttal.

0.52 - 1.09 - 1.47 - 2.04 - Jeg kan kun sige
"YYRRKKKKK..............."

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 15:14

meddelelsen news:4df617a8$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 0.52 - 1.09 - 1.47 - 2.04 - Jeg kan kun sige
> "YYRRKKKKK..............."

På de sekundtal skærer det godt nok i hjertet. Av!

Uha uha uha - Er der ikke lige en der kan linke til den originale udgave, så
man kan få det bedre?.
Jeg kan ikke huske hvad den hedder

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-06-11 15:22

meddelelsen news:4df61b2e$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> På de sekundtal skærer det godt nok i hjertet. Av!
>
> Uha uha uha - Er der ikke lige en der kan linke til den originale udgave,

Det er en dansk udgave af "The greatest lover" m. LUV.'

Nøjagtig lige så rædsom, som danske oversættelser plejer at være.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 16:22

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Det er en dansk udgave af "The greatest lover" m. LUV.'

Nårh ja. Det var ikke Gumabyerne, men LUV.

> Nøjagtig lige så rædsom, som danske oversættelser plejer at være.

LUV var jo af den tids største og populæreste grupper. De lavede
kanon-slagere på samlebånd.
Folk var virkelig begejstrede for dem. Og med rette. De var
top-professionelle.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-06-11 15:18

On 13-06-2011 15:59, Åge Halldorsson wrote:
> "Das neue Schlagerpaar auf dem dänischen Schlagerhimmel"

Sammenlignet med dine sædvanlige tyske TV-sangere og TV-grupper, er
dette en sensation.
Godt gået Åge - mere af samme slags.

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-06-11 15:24

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Sammenlignet med dine sædvanlige tyske TV-sangere og TV-grupper, er dette
> en sensation.
> Godt gået Åge - mere af samme slags.
>
> Henning

Nå da - den står på Hennings CD-hylde i morgen

Jeg synes de er gyselige - men det synes jeg nu om flertallet af
dansktopsangere *SS*

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-11 15:33

meddelelse news:4df617a8$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 0.52 - 1.09 - 1.47 - 2.04 - Jeg kan kun sige
> "YYRRKKKKK..............."

Hmmm... jeg synes at instrumenteringen med BR-keyboardet, lyder ret meget
som det tyske dåsemusik du plejer at være så begejstret for.
Og sangstemmerne er fint på højde med Heidis Muhkuhe. Der mangler bare en
5-6 gange dobbelttracking, og en masse elektroniske effekter :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 16:28

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Og sangstemmerne er fint på højde med Heidis Muhkuhe. Der mangler bare en
> 5-6 gange dobbelttracking, og en masse elektroniske effekter :)

Sangstemmerne er udmærkede ja, men det er bare så forfærdeligt, som de
synger falsk på de nævnte sekundtal.
De skal bare lære sangéne ordentlig. Så kan de godt. Efter mange års
kikning på tysk slager er jeg grov og
ubønhørlig i min kritik.
Jeg tollererer kun hyper-spitzen-kvalitet fra første sekund de åbner
kæften. Ikke noget med at agere forsøgslytter her.
De kan øve før de overhovedet sender noget på markedet.
Den med at de jo bliver bedre med tiden og bl.a. og bl.a. - den køber vi
ikke her. Kvalitet, eller stopknappen trykkes ind.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-11 16:35

meddelelse news:4df62c64$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg tollererer kun hyper-spitzen-kvalitet fra første sekund de åbner
> kæften. Ikke noget med at agere forsøgslytter her.

Hmmm... det du sædvanligvis poster siger noget helt andet

> Den med at de jo bliver bedre med tiden og bl.a. og bl.a. - den køber vi
> ikke her. Kvalitet, eller stopknappen trykkes ind.

Godt så. Det vil sige at vi slipper for 95% af det du normalet poster?