Mad + Tørfisk og Rock Nalle (Gratis)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-11 13:13

Så er det kl. 14.30 Tørfisk går på scenen på FUR HAVN

OG

Så er det kl. 20.30 Rock Nalle går på scenen på FUR HAVN

Begge koncerter er helt gratis og al mad er også gratis. Al mad er med
muslinger. Det er jo en Muslingefest

Færgen sejler i pendulfart for at kunne følge med. Afgang hvert kvarter -
overfart 3 minutter

Man kan stille bilen på Branden og spare bil-billetten - Prisen er en hund,
for bil og alle de passagerer der kan være i bilen

Der er 10 års jubilæum. Derfor de landskendte musiknavne. Man forventer en
fordobling af det normale deltagerantal. Der forvbentes 6.000 deltagere.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-05-11 13:16

meddelelse news:4de0e6d6$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Begge koncerter er helt gratis og al mad er også gratis. Al mad er med
> muslinger. Det er jo en Muslingefest

Pokkers jeg er så langt væk, kunne godt spise et bjerg af muslinger

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-11 13:30

meddelelse news:4de0e6d6$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Der er 10 års jubilæum. Derfor de landskendte musiknavne. Man forventer en
> fordobling af det normale deltagerantal. Der forvbentes 6.000 deltagere.

Det er sgu for koldt i dag. Synd for arrangørerne, men det kommer nok til at
påvirke deltagerantallet negativt.
Havde der været 25 grader og sol, ville jeg have overvejet det.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-11 14:03

meddelelsen news:4de0e6d6$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Der er 10 års jubilæum. Derfor de landskendte musiknavne. Man forventer en
> fordobling af det normale deltagerantal. Der forvbentes 6.000 deltagere.

Hilsen Åge

RETTELSE:

Der er i sidste øjeblik kommet et tredle orkester med på programmet. Mener
det bliver LOS QUANTOS. TØRFISK tidspunktet er ændret til kl. 15.30.
Det skal lige siges at der selvfølgelig er telt på Fur Havn

Orkesternavnene bliver herefter:

Kl. 15.30: TØRFISK
Kl. 18.30: LOS QUANTOS (eller et andet orkester)
Kl. 20.30: ROCK NALLE

Det kan derfor nåes endnu. Der er i øjeblikket ret kaotisk på Fur Havn,
p.g.a. biler og turistbusser. Tilstrømningen er stor trods vejret. Det
støv-regner en anelse, men slet ikke
så det er nødvendigt med regntøj. Dét er kun lidt dis, der falder tungt,
hvis man kan sige det sådan. Det gjorde jeg i hvert fald.

Der bliver derfor endnu flere når orkestrene går på scenen.

Til de interesserede er her vejrudsigten for Fur havn:
http://www.yr.no/sted/Danmark/Midtjylland/Fur_Havn/time_for_time.html

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 28-05-11 07:57

On 28 Maj, 15:03, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> det bliver LOS QUANTOS. TØRFISK tidspunktet er ændret til kl. 15.30.
>    Det skal lige siges at der selvfølgelig er telt på Fur Havn

Hvilket pudsigt nok er det, grillmutter serverer.

> Kl. 18.30: LOS QUANTOS (eller et andet orkester)

Jeg ville foretrække at blive losset hårdt i bollerne, frem for at
høre Hans Jørgen og hans udkogte drukvenner.

> Kl. 20.30: ROCK NALLE

Havde han ikke sin storhedstid i de skæve 70'ere?

> Det kan derfor nåes endnu. Der er i øjeblikket ret kaotisk på Fur Havn,
> p.g.a. biler og turistbusser. Tilstrømningen er stor trods vejret. Det
> støv-regner en anelse, men slet ikke så det er nødvendigt med regntøj.

Så man behøver altså ikke at iklæde sig Furs nationaldragt:
Langskaftede, grønne gummistøvler, dertil en fiks Kansas kedeldragt og
afsluttende med et matchende sæt regntøj i skrigende gul?

> Dét er kun lidt dis, der falder tungt,
> hvis man kan sige det sådan. Det gjorde jeg i hvert fald.

Hvad gjorde du? Faldt tungt?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-11 15:27

meddelelsen news:4de0f28d$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Orkesternavnene bliver herefter:

BRÆKKET NYT (Brerking news)

Der er faktisk flere orkestre. 5. stk. ialt

Kl. 13.00: Los Quantos
Kl. 15.30: Tørfisk
Kl. 18.00: Sørensens Rideskole
Kl. 20.30:Rock Nalle
Kl. 21.30: Green Aley

Huu hej vilde mænd. Der er nok ca. 1.000 foilk på havenn lige nu

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-11 15:45

meddelelse news:4de1063f$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Huu hej vilde mænd. Der er nok ca. 1.000 foilk på havenn lige nu

Langt op til de 6.000 du lagde ud med ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-11 17:51

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de1063f$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Langt op til de 6.000 du lagde ud med ;)

De mener 6.000 forskellige besøgende i løbet af dagen. Musikken kører løs i
et halvt døgn

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-05-11 18:08

meddelelse news:4de12802$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> De mener 6.000 forskellige besøgende i løbet af dagen. Musikken kører løs
> i et halvt døgn
>
> Hilsen Åge

Hvad fanden laver du så hjemme ved computeren. Hen og spis muslinger og
sving træbenet sammen med nogle af de skjønne Fur-kvinder

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-11 19:51

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad fanden laver du så hjemme ved computeren.

Ikke computeren. De sidste dage har været en kamp om at tilslutte ny digital
combi-dvb-t2 / dvb-s2-box på den rigtige måde. + at indstille boxen
GRRRRRRR...............
Jeg har sateme prøvet alt for at få det til at fungere med tgilslutning
til videobåndoptager. Og jeg har et ældre tv med kun 1 scart-stik og en
antenneindgang. Huuuuu.... ha.
Men det lykkedes endelig da jeg prøvede med tre små hanstik ind i
digitalboxen (video ud / højre lyd ud / venstre lyd ud) og samling i et
"sjovt" scartstik som havde
(video ind / højre lyd ind / venstre lydind) ind i videobåndoptageren og et
scartstik fra digitalboxen ind i tv-et

Og fanden og hans pumpestok

Hen og spis muslinger

FØJ FOR SATAN! - Ahhh puhh bwadr - yrk adr

Hilsen Ågde

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-05-11 19:53

meddelelse news:4de14405$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> FØJ FOR SATAN! - Ahhh puhh bwadr - yrk adr
>

> Hilsen Ågde

Fik du muslingerne i den gale hals...eller hwa fanden

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-05-11 19:57

Allan Krautwald skrev:

>Fik du muslingerne i den gale hals

det må være en clam fornemmelse

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jensen

Dato : 08-06-11 14:31

On Sat, 28 May 2011 20:50:49 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>FØJ FOR SATAN! - Ahhh puhh bwadr - yrk adr

Hvad nu?
Har du nu været nede på havnegrillen og spise igen?