MONRAD & RISLUND -> RUB OG STUB
Fra : Steen

Dato : 20-05-11 22:13

Monrad og Rislund udgav i 2009 en 17-dobbelt CD (i hvert fald som
download). Nogen der ved hvor den kan erhverves?

Fra : Kert Rats

Dato : 22-05-11 06:48

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Monrad og Rislund udgav i 2009 en 17-dobbelt CD (i hvert fald som
> download). Nogen der ved hvor den kan erhverves?

Webmasteren på http://www.monradrislund.dk, Jesper Andersen, oplyste i maj
2009 følgende, foranlediget af en lignende forespørgsel:

"
Jeg oplever det som du, og har derfor spurgt MBO, der er ansvarlig for
udgivelsen, om de er bekendte med problemet.

Det viser sig, at "boksen var ment som et eksklusivt og midlertidigt
tilbud", og derfor blev taget ned fra hylden igen for et par uger siden. De
vil dog ikke afvise, at tilbuddet kommer igen en anden gang.

Jeg synes måske nok, at man kunne have oplyst lidt bedre om dette, men det
er altså MBO, der er ansvarlige for udgivelsen, og dermed beslutninger som
denne. Beklager.

Jeg vil naturligvis gøre opmærksom på dette på d'herrers hjemmeside, så
flere ikke holdes hen i uvidenhed.

Med venlig hilsen
Jesper Andersen
"

Så du må nok have fat i MBO for at høre nærmere om, hvorvidt du kan
købe/downloade cd-boksen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-11 11:04

On 2011-05-22 07:47:59 +0200, Kert Rats said:

> [...]
> Jesper Andersen
> "
>
> Så du må nok have fat i MBO for at høre nærmere om, hvorvidt du kan

Okay.
Det er lidt pudsigt med Monrad og Rislund.
Jeg kan huske jeg hørte et nummer med dem i 70'erne, da de hed Total
Petroleum, der hed noget med en cykelsmed. Kigger man deres
CD-diskografi igennem, findes den ikke. Man skal igennem deres vinyler,
som startede med at udkomme i 1974 - mange er senere udkommet på CD,
men ikke alle.
Deres CD-boks sidder pt fast i min bil, hvor den spiller lystigt hver dag.

Fra : Kert Rats

Dato : 22-05-11 11:56

<Steen> skrev i en meddelelse

> [...]
> at udkomme i 1974 - mange er senere udkommet på CD, men ikke alle.
> Deres CD-boks sidder pt fast i min bil, hvor den spiller lystigt hver dag.

Hvis du søger en bestemt nummer, så kik i Nummerkatalog, hvor du vil finde
nummeret "Enke efter en cykelsmed" opført under både "Efter en cykelsmed,
enke" og under "Cykelsmed, enke efter en". Men der findes faktisk ikke et
enrty med "Enke efter en cykelsmed", hvilket må være en fejl.
Jeg underretter Jan Andersen om denne mangel/fejl.

Venligst

Kert Rats
Mestergætter 1999

Fra : Kert Rats

Dato : 22-05-11 19:22

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> enrty med "Enke efter en cykelsmed", hvilket må være en fejl.
> Jeg underretter Jan Andersen om denne mangel/fejl.

Jeg kan vist ikke læse, for entry'et er der jo: "Enke efter en cykelsmed".

My bad

Venligst

Kert Rats