Stafetten: Hunde, gå i hundene, eller bare~
Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 15:55

Det var ved at knibe lidt med fantasien, Så jeg spurgte konen...
Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kendte jo næsten svaret..

Jeg lægger selv ud med

Procol Harum - A salty dog...

http://www.youtube.com/watch?v=Q6BzNEZxbiw

Selv om der vist mest menes en Sømand...

Og fortsætter med led Zeppelin's - Black dog...

http://www.youtube.com/watch?v=AVpIRKQfn24

Og Adam Ant & The Ants... Dog eat dog

Find på noget, eller bare find noget..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 16:01

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Find på noget, eller bare find noget..
>
> M.V.H....Benny..

Hvorfor ikke gå en tur med hungen ned gennem byen ?:
http://www.youtube.com/watch?v=VV1e3K_gPIQ

Altså gå tur med en hund som har 4 poter:
http://www.youtube.com/watch?v=ewwx8VgUy9I

Hilsen Åge

RYF!
RYF!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 16:10

meddelelsen news:4dd28da7$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Jamen HOV! - der sidder da en en lille vovhund i vinduet
Ryf-ryf: http://www.youtube.com/watch?v=zma84RpZNRw&feature=related

Jeg tror jeg vil have en lille hund:
http://www.youtube.com/watch?v=4hny0drU9N0

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 18:38

meddelelsen news:4dd28fbe$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg tror jeg vil have en lille hund:
> http://www.youtube.com/watch?v=4hny0drU9N0

Hold da ferie, hvor degt egentlig er en rigtig god sang af extremt af høj
kvalitetsklasse. Jeg kan se at den er fra 1964 og blev sunget af en
børnesanger som hed Lille Eris.

Jeg fandt teksten på nettet og jeg prøvede straks at synge den. Jeg kunne
hele melodien efter at have lyttet til sangen 2 gange.

Det er en ting som kendetegner en rigtig slagerbasker når den er lavet
bedst. Der er der ikke mange at sangerne på pop-radioerne, der evner at
kunne strikke en sang sammen, som man straks kan melodien på, efter 5
minutters lytning.

Kan í synge sangen på den rigtige melodi ? - prøv det prøv det. (ikke snyde
ikke ikke snyde - i må kun lytte 2 gange og så skal i kunne den)
http://www.atlenes.com/delillos/jeg_vil_ha_en_liten_hund.html

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-11 19:41

meddelelse news:4dd2b28e$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> bedst. Der er der ikke mange at sangerne på pop-radioerne, der evner at
> kunne strikke en sang sammen, som man straks kan melodien på, efter 5

Det er da ikke noget kvalitetsstempel, snarere tvært imod. Ingen
overraskelser, ingen undtagelser, ingen kunstnerisk kvalitet.
Det er jo musikkens McDonalds du løber efter der. Begge ved man præcis hvad
man får af hver gang, helt ens og ensartet, helt smagløs, og helt efter
laveste fællesnævner. Men god mad, eller god musik er det godt nok ikke.

Der skal faktisk øl til at kunne kapere begge dele. Sammen med øl går selv
schlagere og tyreolermusik fint, og McDonalds er ok dagen efter når hovedet
gør ondt :)

Fra : Max

Dato : 17-05-11 20:10

Hej Alex

> Der skal faktisk øl til at kunne kapere begge dele. Sammen med øl går
> selv schlagere og tyreolermusik fint, og McDonalds er ok dagen efter
> når hovedet gør ondt :)

Tag til Munchen og gå på McDonalds, der kan man nemlig få
øl til sin burger, det komiske er så at det er en Flensburger Pils
man kan få :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-11 20:44

> Tag til Munchen og gå på McDonalds, der kan man nemlig få
> øl til sin burger, det komiske er så at det er en Flensburger Pils
> man kan få :)

Haha, det må prøves

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-05-11 19:51

On 17-05-2011 19:38, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
>
> Jeg fandt teksten på nettet og jeg prøvede straks at synge den. Jeg
> kunne hele melodien efter at have lyttet til sangen 2 gange.

Jeg vil meget gerne høre dig synge sangen. Kan du ikke lægge en version
på Nettet?

Og ja, det ER en fantastisk sang. Det er et oplagt Hinterseer-nummer.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 20:15

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Og ja, det ER en fantastisk sang. Det er et oplagt Hinterseer-nummer.
>
> Henning

Jeps. Du er ved at lære det.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 21:34

meddelelsen news:4dd2b28e$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Kan í synge sangen på den rigtige melodi ? - prøv det prøv det. (ikke
> snyde ikke ikke snyde - i må kun lytte 2 gange og så skal i kunne den)
> http://www.atlenes.com/delillos/jeg_vil_ha_en_liten_hund.html
¨
Jøsses! - det er da egentlig helt uhyggeligt så god den sang er.

Det er da en hel kandidat til at være det bedste der nogensinde er lavet
indenfor børne-slagermusik.

Men, trods alt kan intet dog nogensinde i univershistorien overgå "Manuel og
Pony": http://www.youtube.com/watch?v=Jt28QuE8hxg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 21:47

meddelelsen news:4dd2dba1$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men, trods alt kan intet dog nogensinde i univershistorien overgå "Manuel
> og Pony": http://www.youtube.com/watch?v=Jt28QuE8hxg&feature=related

Heller ikke disse sjove parodier på sangen.

Her er halvdelen af en flok tyske fulderikker ved at gå amok til sangen,
mens den anden halvdel ryster på hovedet af de andre. hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt28QuE8hxg&feature=related

Her er en parodi, hvor en mand har en foldbold på hovedet:
http://www.youtube.com/watch?v=n3LfL0LmwGg&feature=related'

Her er også nogen der skawer sig til sangen:
http://www.youtube.com/watch?v=Kaqjwuk-E74&feature=related

Det er sandelig også en sang med "go`daw" i. Ikke?

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 17-05-11 22:10

meddelelsen news:4dd2deb0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Kaqjwuk-E74&feature=related
>
> Det er sandelig også en sang med "go`daw" i. Ikke?

For pokker Aage.
De har da skåret nogle vitale dele af den stakkels dreng.
Ellers ville han ikke kunne synge i et så højt toneleje.
:)

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 06:26

> [...]
>
> Kan í synge sangen på den rigtige melodi ? - prøv det prøv det. (ikke
> snyde ikke ikke snyde - i må kun lytte 2 gange og så skal i kunne den)

Hej Åge

Igen er vi ude i sådan et eller andet mærkværdigt vacuum... Extremt høj
kvalitet... Jamen hvad er kvalitet... Kvalitet, er F.eks en Opel Kadett, den
er simpel, den knokler bare løs, år efter år, og den strejker aldrig...
Behandler man den godt, svigter den dig aldrig.... Den er sådan, som man
normalt siger om en " Ritter Sport " Kvadratisk, Praktisk, God " Når man
ikke kan stable mere ind i flyttebussen, smider man flyttebussen ind i
handskerummet, og kører... Det er kvalitet...
Musik... Tja, om det er godt eller skidt... Bestemmes helt og holdent, af
den følelse du sidder tilbage med, når nummeret er slut.... Det højest
opnåelige er, at fravælge alle andre end et nummer, og så sætte afspilleren
på repeat... Og stadig føle sig salig... Men du vil med garanti, tage livet
af dine omgivelser... Men skidt, du er salig, og det er hvad der betyder
noget, alt andet, er uden betydning. Det er for dig, " Kvalitet " Fordi det
er følelsen... Alle dem, der ikke sidder med samme følelse, vil aldrig kunne
forstå dig... De kender følelsen, bare ikke med den samme musik. Heldigt
nok, for så er der noget, til os alle

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 18-05-11 10:20

Hej Benny

> musik. Heldigt nok, for så er der noget, til os alle

Du har vidst det man kalder en engles overbærenhed
og tålmod :)

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-05-11 04:40

> Hej Benny

> Du har vidst det man kalder en engles overbærenhed
> [...]

Hej Max

Det kræver hverken tålmodighed, eller overbærenhed, at kigge indad.
Men man kan somme tider grine lidt af sig selv

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 16:14

meddelelsen news:4dd28da7$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> RYF!
> RYF!

Vuf vov-vov

her er en hund som støjer voldsomt, den hounddog (min gamle
mobillos-ringedog): http://www.youtube.com/watch?v=FJsQSb9RFo0

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 16:57

meddelelse news:4dd290a0$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Vuf vov-vov
>
> her er en hund som støjer voldsomt, den hounddog (min gamle

Du skal jo have svar på tiltale Åge...

Så jeg pudser The Beatles - Bulldog på dig... Vurrrrrfff

http://www.youtube.com/watch?v=-WI5ZRNi4i0

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-05-11 16:06

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Q6BzNEZxbiw
>
> Selv om der vist mest menes en Sømand...
>
> Og fortsætter med led Zeppelin's - Black dog...

Hej Benny

Jeg har fundet disse:

"Me and you and a dog named Boo m. Lobo
http://www.youtube.com/watch?v=CveSbWeZFQk&feature=related

"Love me, love my dog" m. Peter Shelley
http://www.youtube.com/watch?v=0i1rFYmFYIo&feature=related

og til sidst en rigtig tåreperser:

"Old Shep" m. Elvis Presley
http://www.youtube.com/watch?v=b2ACtMyq-Eo

vov vov fra Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 17:03

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

Hej Eva...

Du vidste det jo godt din slyngel. at jeg er vild med Lobo...
Men jeg hoppede over den med vilje

Peter Shelley, fed sang...

Og selvfølgelig Elvis, Good old dog...

Men min favorit der, er, måske mest af nostalgiske årsager..
Og et minde om en kær arbejdskammerat engang for mange år siden..

Ganske vist Old Shep, men med Clinton Ford... Prøv at nyd denne

http://www.youtube.com/watch?v=fBj920QcdaU

Så skal du altså også lige høre denne, du er vist lige så tosset med ham,
som jeg er... Jim Reeves - Old Tige

http://www.youtube.com/watch?v=JaEGlYFhnRc

Og altså, det skide tastatur her, det kan stadig ikke stave

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-05-11 18:29

> [...]
> som jeg er... Jim Reeves - Old Tige
>
> http://www.youtube.com/watch?v=JaEGlYFhnRc
>
> Og altså, det skide tastatur her, det kan stadig ikke stave

Tak for linket til Clinton Ford - jeg kendte den ikke, men sýnes faktisk at
den er bedre end den jeg foreslog med Elvis.

Og "Old Tige" ville jeg have foreslået, hvis ikke andre kom med den - og det
gjorde du så.
Og ja, jeg er stor fan af Jim Reeves

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 06:16

> [...]
> at den er bedre end den jeg foreslog med Elvis.
>
> Og "Old Tige" ville jeg have foreslået, hvis ikke andre kom med den - og

Hej Eva..

Ja egentligt pudsigt, den er fra en LP engang sidstehalvdel af 60'erne, og
husker jeg ikke helt galt, blev pladen egentligt købt for nummeret " Run to
the door " eller også var det for " Why don't woman like me " husker det
ikke længere, helt præcist... Men alle damer, faldt bare totalt for denne
udgave af " Old shep " og selv om det nok er min hukommelse der spiller mig
et puds, så syntes jeg faktisk, den var endnu bedre fra LP'en, som desværre
forlængst er gået til de evige noderækker .. Og til min egen ærgrelse...
Jeg var vist ikke helt gammel nok, til at forstå at udnytte dette, at have
den plade, de alle ville høre ( Altså damerne ) )))...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-11 18:55

> Og altså, det skide tastatur her, det kan stadig ikke stave
>
> M.V.H....Benny..

Det knenner jeg knodt fra min egen comkpnuter.

Hvordan er det forøvrigt du taler til den egen Eva? - en "slyngel" kaldte du
hende vist. Jeg har da aldrig kendt magen. Skam sig- FY! føj! da.

Hi hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 06:38

meddelelse news:4dd2b670$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hvordan er det forøvrigt du taler til den egen Eva? - en "slyngel" kaldte
> du hende vist. Jeg har da aldrig kendt magen. Skam sig- FY! føj! da.

Hej Åge

Jamen nu er der jo mange måder, man kan være en slyngel på

M.V.H....Benny..

Fra : P.Petersen

Dato : 17-05-11 16:09

> [...]
> Det var ved at knibe lidt med fantasien, Så jeg spurgte konen...
> Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kendte jo næsten svaret..

Hej Benny.

Joe Cocker & Mad Dogs & Englishmen.
Cry Me A River.
http://www.youtube.com/watch?v=SMwXPueu-RM

Kate Bush. Hounds Of Love.
http://www.youtube.com/watch?v=VerK4zwMRQw

Pink Floyd. Dogs Of War.
http://www.youtube.com/watch?v=XpTXHhMa_YQ

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 17:19

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

Hej Pelle

Fede classics. dem skal der også kvitteres for, jeg har jo en lille svaghed
for Kate Bush...

Men du får Bird dog retur, med Hep Stars..

http://www.youtube.com/watch?v=Cl8PWKdWq78&feature=related

Og det skide tastatur, kan stadig ikke stave...
Eller også er det mine fingre, der er blevet for lange ???

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-05-11 17:24

P.Petersen skrev bl.a.:

> Joe Cocker & Mad Dogs & Englishmen.
> Cry Me A River.
> http://www.youtube.com/watch?v=SMwXPueu-RM

Her må da være et svar på "Mad Dogs ...".
Jeg har en lp (fra 1974) med Dr. Dopo Jam, som
hedder: "Fat Dogs & Danishmen". Her nummeret:
"Cowboy Song":
http://www.youtube.com/watch?v=VN2WzppYXNI

Ellers skulle jeg jo finde noget med en skotsk
hyrdehund som den den dejlige collie, Cliff, jeg
havde i 1950'erne. Det var sådan en som spillede
Lassie i Lassie-filmene, hvor Elizabeth Taylor
debuterede (i 1943), men jeg kan ikke finde noget
på Youtube, hvor hun synger. Så her er traileren
fra den første film:
http://www.youtube.com/watch?v=hLHBfM0WE-Q

--
Herluf :·)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 17:44

> [...]
> Lassie i Lassie-filmene, hvor Elizabeth Taylor
> debuterede (i 1943), men jeg kan ikke finde noget
> på Youtube, hvor hun synger. Så her er traileren

Ret spændende musik, det havde jeg vist ikke hørt før...

Og Lassie, eller for den sags skyld, alt andet med hunde
kan altid vinde indpas her

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 17-05-11 16:57

On Tue, 17 May 2011 16:54:36 +0200, Benny Mortensen wrote:

> Det var ved at knibe lidt med fantasien, SÃ¥ jeg spurgte konen... Det
> skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kendte jo næsten svaret..

Lommepenge?

NÃ¥, hastigt videre:

Ikke for at få stafetten, men bare fordi den er god:

They Might Be Giants - Dog on Fire:
http://www.youtube.com/watch?v=wPANE9GnAuE

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 17:22

"Martin Mose Larsen" <mamola.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lommepenge?
>
> Nå, hastigt videre:
>
> Ikke for at få stafetten, men bare fordi den er god:

> [...]

Den sluttede lidt brat...

Men jeg havde nær sagt, du kan få Gangway, med Come back as a dog...
Men den løb Youtube tør for, så den får du ikke Ha Ha...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-05-11 16:58

On 17-05-2011 16:54, Benny Mortensen wrote:
> jeg spurgte konen...

Først en WW2 sang. Den amerikanske hær hvervede også hunde til krigen.
Dette er en sådan 'hvervesang', "I'd Like To Give My Dog To Uncle Sam",
her med Ozzie Waters:
http://www.youtube.com/watch?v=8ZT_o4LEt9w

'Ukulele Ike', alias Cliff Edwards, alias ham der sang "When You Wish
Upon a Star", synger her "My Dog Loves Your Dog":
http://www.youtube.com/watch?v=ajOsNakZY5E

"Mein Hund beißt jede hübsche Frau in´s Bein". Et gammelt tysk
swing-nummer fra omkring 1930, men her i en nyere cover-indspilning, i
gammel stil, med Max Raabe:
http://www.youtube.com/watch?v=EQ1FBwhdzns&feature=related

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-11 17:30

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Mein Hund beißt jede hübsche Frau in´s Bein". Et gammelt tysk
> swing-nummer fra omkring 1930, men her i en nyere cover-indspilning, i

Hej Henning

Ja den er nuttet... Jeg syntes nu at huske, vores slogan var

Gør + dage til - dage... Meld dig til Hæren

Det skulle du have haft Doggi Woggi med Shubidua for,
men igen løb tuben tør for musak

M.V.H....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 17-05-11 17:47

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Det var ved at knibe lidt med fantasien, Så jeg spurgte konen...
> Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kendte jo næsten svaret..

Robert Johnson - Hellhound On My Trail
http://www.youtube.com/watch?v=sqgcM_CmhdA

--
Carl

Fra : Max

Dato : 17-05-11 18:12

Hej Benny

> Find på noget, eller bare find noget..

Denne her må være selvskrevet

Gnags - går med hunden gennem byen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-11 20:26

>"Benny Mortensen" skrev i meddelelsen

Så må vi jo ha' noget Dog House Music:
Seasick Steve med "Cut My Wings":
http://www.youtube.com/watch?v=keMbjwBzWYw
(fra albummet Dog House Music)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 06:57

> Så må vi jo ha' noget Dog House Music:
> [...]

Ja han har altid været " Lidt for sig selv "

M.V.H....Benny..

Fra : Michel Husted

Dato : 17-05-11 13:32

On 17 Maj, 16:54, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:
> Det var ved at knibe lidt med fantasien, Så jeg spurgte konen...
> Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kendte jo næsten svaret..

Hvem lukkede hundene ud???
Bahamen: "Who let the dogs out?" - http://www.youtube.com/watch?v=1uaPs8sxqB0

Og så undrer det mig, at vi ikke har set og hørt denne - eller har jeg
overset den:
Patti Page: "How much is that doggie in the window?" -
http://www.youtube.com/watch?v=2AkLE4X-bbU

Og så er der ikke et sæde tørt...
Teddy Edelmann: "Himmelhunden" - http://www.youtube.com/watch?v=OAXNS4bDoIE

Og således var mine bjæf her til aften...

Mange hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 07:00

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Teddy Edelmann: "Himmelhunden" - http://www.youtube.com/watch?v=OAXNS4bDoIE

Og således var mine bjæf her til aften...

He he, The one with the waggery tail....
Den har hunden vist glemt hjemme

Hun havde da heldigvis ikke skudt Papegøjen...
Så med lidt held, lever den da endnu...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-05-11 23:06

On 17-05-2011 16:54, Benny Mortensen wrote:
> Så jeg spurgte konen...
> Det skulle jeg aldrig have gjort,

At "gå i hundene" er vel blot et andet udtryk for "en ren nedtur":

http://www.youtube.com/watch?v=rckcR8Gb8UE&feature=related

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 07:01

> At "gå i hundene" er vel blot et andet udtryk for "en ren nedtur":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rckcR8Gb8UE&feature=related
>
> Henning

Det kan man vel godt sige, men somme tider....

Kan en nedtur jo godt være den rene " OPTUR " )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 07:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det kan man vel godt sige, men somme tider....
>
> Kan en nedtur jo godt være den rene " OPTUR " )
>
> M.V.H....Benny..

Nu er jeg egentligt lidt på den, for det ser ud til, jeg har mistet et
indlæg, eller nogle stykker på serveren, men jeg tror, selv om han i
slutspurten fik hård konkurrence af Three dog night, at og her svigter
hukommelsen lidt, for jeg kan ikke huske hvad nummeret hed...

Men Herluf Holdt, løb med Stafetten, for et spændende stykke musik...

Nu er pelsen også ved at være tyndslidt, men man skal jo aldrig skue hunden
på hårene, hvilket jo også er lidt svært, for en eller anden skiderik, havde
jo lukket dem ud ) Og vi udnævner hermed Herluf til Hundefanger...

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-05-11 07:54

Benny Mortensen skrev:

> [...]
> for en eller anden skiderik, havde jo lukket dem ud ) Og
> vi udnævner hermed Herluf til Hundefanger...

Jamen dog. Tak for stafetten. Jeg har ikke fortjent
den. Jeg kom jo bare med et nummer fra en
gammel Dr. Dopo Jam-plade. Jeg var lige ved at
se efter om nogen havde foreslået Shubiduas
"Vuffeli-Vov" her i tråden.

Jeg må lægge hundefangerhovedet i blød.
--
Herluf :·)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-11 09:01

> [...]
> den. Jeg kom jo bare med et nummer fra en
> gammel Dr. Dopo Jam-plade. Jeg var lige ved at
> se efter om nogen havde foreslået Shubiduas

Se det er jo så her, jeg kunne yde en form for magtmisbrug, ved at bestemme,
at det havde du alligevel ))
Måske lidt ufortjent på musikken, men så var der jo lille søde Liz...
Og selvfølgelig.... Lassie...

Så Hold lie æ hund... Nå nej, der skulle måske stå, Så hold dog mund
???

M.V.H....Benny..

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-05-11 23:32

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Q6BzNEZxbiw
>
> Selv om der vist mest menes en Sømand...
>
> Og fortsætter med led Zeppelin's - Black dog...

Så må vi hellere høre den gamle rockstjerne Fabian synge Hound Dog Man aselv
den egentlig ikke handler om en hund
http://www.youtube.com/watch?v=GioTjF2BVdc

Three Dog Night synger Black and White
http://www.youtube.com/watch?v=eOr4O66WZW0

Og til sidst en der er gået i hundene: KT. Tunstall med Gone to the dogs
http://www.youtube.com/watch?v=25R2v35cAZM

Jan