MacOS 10.6.8 og scanner
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 24-07-11 21:43

Efter en opdatering til 10.6.8 vil min Samsung SCS 3200 (deromkring i
hvert fald), der er trådløs, ikke mere scanne. Den dukker fint nok op i
Billedoverførsel, den vil godt forudscanne, men ved selve scanningen
kommer der en fejlmeddelelse.

Hvad gør jeg?

--
v.h., Mich

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-07-11 06:01

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> hvert fald), der er trådløs, ikke mere scanne. Den dukker fint nok op i
> Billedoverførsel, den vil godt forudscanne, men ved selve scanningen

Har du den nyeste driver? Ellers kan du hente den hos Samsung.

<http://www.samsung.com/dk/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP00&
prd_ia_cd=&prd_mdl_cd=SCX-3200/SEE&prd_mdl_name=SCX-3200&srchword=SCX-32
00%20%7C%20SCX-3200/SEE>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-07-11 16:17

> [...]
>
> <http://www.samsung.com/dk/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP00&
> prd_ia_cd=&prd_mdl_cd=SCX-3200/SEE&prd_mdl_name=SCX-3200&srchword=SCX-32

Tak dit råd og din henvisning, driveren er fra maj 2011. Tog
scannerdriveren, men det hjælp ikke. Prøver nu med universal driveren
senere. Håber den kan løse mit problem.

--
v.h., Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 27-07-11 00:10

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Tak dit råd og din henvisning, driveren er fra maj 2011. Tog
> scannerdriveren, men det hjælp ikke. Prøver nu med universal driveren
> senere. Håber den kan løse mit problem.

Kære Henrik
Det eneste, der hjalp, var en UNistall af driverene, og en ny install af
driverene fra den http, som du angav. Nu har jeg i det mindste kunnet
scanne én gang. Bare det holder. Tak igen.

--
v.h., Mich