Øv disk inventoryX virker ikke mere ??
Fra : jagge

Dato : 23-07-11 08:32

Hey

Jeg har opdaget at jeg efter opgradering til Lion ikke kan bruge det
fantastiske Disk Inventory X mere....

Super ærgeligt, kan man køre det i en emulator ? Eller få det til at
funge på anden vis ?

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-07-11 10:45

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Jeg har opdaget at jeg efter opgradering til Lion ikke kan bruge det
> fantastiske Disk Inventory X mere....
>
> Super ærgeligt, kan man køre det i en emulator ? Eller få det til at
> funge på anden vis ?

Sikkert ikke. Det ser ikke ud til at være blevet opdateret siden 2005,
så jeg går ud fra, at det er PowerPC-kode. Jeg kan dog se på
hjemmesiden, at man kan hente en beta-version i universal binary. Den
kan du jo prøve. Den skulle virke på en Intel-processor uden Rosetta.
--
Henrik Münster
Esbjerg