iPod Touch-udfordringer
Fra : Steen

Dato : 22-07-11 21:33

Fruen iPod Touch er begyndt at drille hende.
Homeknappen reagerer ofte ikke.
Har I hørt om dette før?

Måske skal hun bare vente til næste måned, er det ikke der de næste iPod
Touchs skulle være klar?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 21:38

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Fruen iPod Touch er begyndt at drille hende.
> Homeknappen reagerer ofte ikke.
> Har I hørt om dette før?

Ja, hvor gammel er den ? ... hvis det ikke kan løses med en frisk gang
iOS reinstall så er det nok bare hardware knappen som er blevet træt.

> Måske skal hun bare vente til næste måned, er det ikke der de næste iPod
> Touchs skulle være klar?

slut august/start september Apple at holde deres "iPod/Music" event ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 22-07-11 22:13

> Ja, hvor gammel er den ? ... hvis det ikke kan løses med en frisk gang
> iOS reinstall så er det nok bare hardware knappen som er blevet træt.

Den har nok en håndfuld år på bagen, og det er sikkert en hardwarefejl,
da skærm og programmer virker fint...den er bare Home der hænger lidt i
bremsen.

> slut august/start september Apple at holde deres "iPod/Music" event ...

Hvordan er Apples cyklus egentligt - alyså musikevent i efteråret, men
hvordan med MacBook/Pro - hvornår plejer de at blive opdaterede?

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 22:17

> Hvordan er Apples cyklus egentligt - alyså musikevent i efteråret, men
> hvordan med MacBook/Pro - hvornår plejer de at blive opdaterede?

iPad i foråret, iPhone i juni/juli (bare ikke i år) iPods i september

Mac'er kører i skiftende cyklus fra 9-14 mdr. imellem større
opdateringer.

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-07-11 10:37

> iPad i foråret, iPhone i juni/juli (bare ikke i år) iPods i september
>
> Mac'er kører i skiftende cyklus fra 9-14 mdr. imellem større
> opdateringer.

I kender den sikkert, men hvis andre er interesserede, vil jeg lige
komme med et URL til Macrumors' guide til at købe Apples produkter. De
skriver, at begge de produkter, du nævner, snart bliver opdaterede, så
man skal vente med at købe. Men det er naturligvis altsammen rygter og
spekulationer.

<http://buyersguide.macrumors.com/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 23-07-11 13:33

> [...]
> skriver, at begge de produkter, du nævner, snart bliver opdaterede, så
> man skal vente med at købe. Men det er naturligvis altsammen rygter og

Takker for venligheden
--
Steen