Har nogen her fået en reminder mail fra
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 21-07-11 17:06

Hej gruppe,

Jeg kom lige til at tænke på om der er nogen her som har fået en
reminder om at Lion er tilgængelig ?
Jeg lagde selv min mail på Apple's Lion side, hvor de tilbød en mail når
løven var tilgængelig - men jeg har altså ikke fået nogen mail endnu ?

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-11 17:35

Den 21/07/11 18.05, Andreas Møller Hansen skrev:
> [...]
> Jeg lagde selv min mail på Apple's Lion side, hvor de tilbød en mail når
> løven var tilgængelig - men jeg har altså ikke fået nogen mail endnu ?

Jeg har heller ikke!

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-07-11 17:37

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Jeg har heller ikke!

hvorfor klager i ? .. i kører jo begge 10.7 allerde ;)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-11 21:18

Den 21/07/11 18.37, Thomas von Hassel skrev:

> hvorfor klager i ? .. i kører jo begge 10.7 allerde ;)

Jeg klager skam ikke, jeg svarer bare.

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-07-11 18:06

Andreas Møller Hansen <nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg lagde selv min mail på Apple's Lion side, hvor de tilbød en mail når
> løven var tilgængelig - men jeg har altså ikke fået nogen mail endnu ?

Det har jeg prøvet mange gange uden at få nogen særlig mail. Jeg tror,
det bare er den generelle mail om nyheder, som man alligevel får fra
Apple, hvis man abonnerer på det. Den kommer som regel ikke specielt
tidligt, men ofte dagen efter eller senere.
--
Henrik Münster
Esbjerg