Kender I Postbox?
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-07-11 23:28

Jeg elsker at udforske software. Jeg faldt lige over e-mailprogrammet
Postbox i App Store på min Mac. Jeg synes ikke, jeg har set det omtalt
noget sted. Kender I det? Det er nu ikke fordi, jeg som sådan overvejer
at skifte fra Mail. Det fungerer fint og er let at bruge, selv om det
ikke er vildt avanceret. Særligt nu med de nye styresystemer både til
Mac og iPhone og ikke mindst iCloud på vej kan det godt være, der er
fordele ved at bruge de programmer, Apple selv leverer med Mac OS X. For
eksempel kommer der jo nye huskelister, som ser meget avancerede ud.

<http://www.postbox-inc.com/index.php>

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-07-11 06:45

> Jeg elsker at udforske software. Jeg faldt lige over e-mailprogrammet
> Postbox i App Store på min Mac. Jeg synes ikke, jeg har set det omtalt
> noget sted.

Jeg nævner den hver gang folk spørger efter alternativer. Den er bygget
på Mozilla/Thunderbird men nok det bedste alternativ til Mail

/thomas

Fra : Steen

Dato : 22-07-11 16:22

> [...]
> fordele ved at bruge de programmer, Apple selv leverer med Mac OS X. For
> eksempel kommer der jo nye huskelister, som ser meget avancerede ud.

Jeg elsker også at udforske mail/news/browser-programmer.
Har også været gennem Postbox, men valgte at gå tilbage til Mail.
--
Steen