Hotel Schwalenberger-Malkasten
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-08-01 11:03

Er der nogen der har erfaringer med subj.?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John K

Dato : 11-08-01 16:12

> Er der nogen der har erfaringer med subj.?

Ja, et virkelig lækkert sted. God mad, venligt personale, hyggelige værelser
og masser af ting at se på i området.

Mvh

John K

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-08-01 19:19

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, et virkelig lækkert sted. God mad, venligt personale, hyggelige
værelser
> og masser af ting at se på i området.
>--
Det glæder mig. Er der noget du mener vi absolut ikke kan leve uden at have
set?
Vi er et "halvgammelt" ægtepar uden børn.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John K

Dato : 11-08-01 20:26

> Det glæder mig. Er der noget du mener vi absolut ikke kan leve uden at
have
> set?
> Vi er et "halvgammelt" ægtepar uden børn.

Rejser i selv der ned med bil?

Mvh

John K

Fra : Folmer Rasmussen