STORT hjælp til klik tæller script i php..~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-08-01 19:52

Hej.
Først skal du lige åbne dette script:
http://gliebster.com/stuff/php/linkster/demo1/linkster.php
Det er et php script hvor besøgene selv kan lægge et link på en liste med
navn og beskrivelse, så når man klikker på navnet på siden kommer man til
siden.
Men til højre for beskrivelsen er der en klik tæller som der tæller hvor
mange gange der bliver klikket på linket.

Dette kan godt være lidt svært at forklarer, men.
Men jeg kunne godt tænke mig at lave det om så f.eks. at når der fra måske
en anden brugers computer f.eks. bliver åbnet en side der f.eks. hedder:
www.test.dk/kliktaeller.php?navnpålinketsejer , så bliver brugeren sendt
videre til f.eks. www.sendestil.dk
Men når der bliver klikket på første link så er der et script der tæller
hvor mange gange der bliver klikket på linket. Det bliver så talt op i den
kliktæller i det script jeg beskrev først i beskeden.
Det link der har en sådan kliktæller hvor der er klikket flest gange på skal
blive sat i toppen af listen og der efter i række følge efter hvor mange
klik.
Så ville det være godt hvis der også kunne laves så det øverste link bliver
markeret og bliver lavet størrer end de andre.

Hvis der er nogen der forstår det her, fordi det er meget svært at beskrive.
Vil du så ikke hjælpe mig med at finde sådan et script eller noget der kan
det.
Ellers ville jeg være glad hvis der var nogen der kunne prøve at skrive
dette spørgsmål om for mig så andre også i andre nyhedsgrupper kan forstå
det.

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-08-01 06:40

Jeg har fundet på en anden måde at lave det på.
Jeg vil altså ikke komme tilbage hertil.
Så send en e-mail til mig istedet for.

Hilsen Morten Jørgensen