Besøgstæller tæller dobbelt
Fra : Danske Venners Klub ~

Dato : 09-06-11 17:13

I forbindelse med skift af fjernserver for vores web-side
www.dvktorrevieja.dk skete der det, at besøgstælleren på
forsiden af web-siden tæller 2 trin for hvert besøg. Jeg har nu
skiftet web-hotel fordi jeg troede det var årsagen, men problemet
eksisterer stadig. Det er kun hvis besøgstælleren placeres på
forsiden index.htm Placeres den på en anden side er der ikke
problemer.

Har nogen et løsningsforslag ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-06-11 16:17

Skip tælleren og brug Web hotellets statistik i stedet.

Regards Jens Peter Karlsen.