Krabi, Ko Lanta og Ko Samui
Fra : Niels M. Lauritsen

Dato : 10-08-01 15:50

Er der nogen der kender nogle gode hoteller flg. steder: Krabi, Ko Lanta og
Ko Samui og vil have ulejligheden med at skrive det til mig. Vi er to gamle
pensionister 68 og 73 år, så vi kan ikke bo helt så primitivt, som da vi var
unge. Vi er blevet anbefalet et hotel i Krabi som hedder A.P. Resort, som
ligger på en adr. der hedder 164 Moo2 er der nogen der kender Email adr.
til dem?

Er der nogen der kender adr. på Bangkok Airways hvor man kan bestille
flybillet?

Er det meget nødvendig at bestille flybilletter indenrigs i Thailand i
December/Januar?

--
Venlig hilsen
Niels M. Lauritsen

Fra : Jacob B Vestergaard

Dato : 11-08-01 12:31

Hej Niels.

Prøv at kigge på www.sawadee.com , her er en masse oplysninger om
hoteller, fly mv.
Den kan gi et godt billede af hvad I skal gå efter.
Jeg har selv været på Koh Samui et par gange, men det var i den billige
afdeling. !!!
Krabi og omegn er mit næste mål.

Ellers er forventningens glæde jo stor, men selvom man rejser med et par
"løse" ender, så forbavses man over hvor let det er at rejse i Thailand !!

God tur

Venlig hilsen

Jacob

Niels M. Lauritsen <niels-me@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b73f4e0$0$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : \"Ulf Skov Nielsen /~

Dato : 13-08-01 12:07

niels-me@post2.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Er det meget nødvendig at bestille flybilletter indenrigs i Thailand i
>December/Januar?

Vi var bl.a. i thailand i december/januar denne vinter og vores erfaring
er:

Det kan godt være besværligt at få de afgange, man ønsker omkring jul og
nytår - også kinesisk nytår - hvorfor det er en god ide at have
bestillinge i orden omkring disse højtider.

På Koh Lanta kan jeg anbefale Waterfall Bay Resort, på den sydvestlige del
af øen som har en høj standart. Waterfall Bay Resort ligger i den
næstsidste bugt inden naturreservatet, langt fra det mere turistede
hovedstrøg i nord.

Prøv flg. link:

http://www.hotelthailand.com/krabi/waterfallbay/index.html

Go' tur
Ulf Skov

Fra : New News

Dato : 16-08-01 20:53

Hej, hvis i er på de kanter og skal på Koh Lanta, så giv lige mig en mail,
vi har et lille dansk ressort på øen. Med høj service og rimlige priser
f.eks. er prisen for 14 dage 14560 thai bath, incl. morgenmad, rengøring og
tøjvask.