Råd fra Revisor ønskes
Fra : Morten J Henriksen

Dato : 21-04-11 12:32

Hej alle i Gruppe

Jeg har nogle spørgsmål som nok er mest egnet til en Revisor eller en der
har forstand på Tvangsauktion og evt Gældssernering.
I første omgang for at høre om nogle U/B råd/muligheder/vurdering og om jeg
i det hele taget har nogle muligheder i min situration.
Og holder min evt sag vand. så regner jeg med "Min Revisor" tager sig af det
papirmæssiget del af en evt sag.
Da vil afregningen være efter gældende tariffer eller til et på forhånd
aftalt bebøb.
Personligt ønsker jeg ikke skrive mere herinde så´n til havloffentlig skue.
Men den rette M/K "Reviser" kan så kontakte mig via nedenstående e mail add.

Den er mcomdkfriværdi@gmail.com dog fjern friværdi

På forhånd tak

M.H

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-04-11 12:56

Den 21-04-2011 13:31, Morten J Henriksen skrev:

> Men den rette M/K "Reviser" kan så kontakte mig via
> nedenstående e mail add.

Det er muligt at skrive anonymt i nyhedsgrupperne, hvor du
så kunne opridse situationen. Så ville du måske kunne få
nogle brugbare overordnede svar.

Ellers vil du nok være bedre stillet ved at henvende dig
direkte til en revisor eller jurist.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren: