Hitlisten.dk og Hansi og Sony
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 18:36

Det er da utroligt som SNY MUSIC er amatører, hvad angår at lancere slager.
I uge 11 satte de to forskellige Hansi-cd-er på reklamevognen. Det er da
rablende galt. Siden tysk slager blev så populært blandt danskerne har de
lanceret den ene Hansi-ting efter den anden. Her til sidst kan de slet ikke
komme ordentligt på listen. I uge 11 havde cd-erne en placering langt nede
på listen og eden efterfølgende uge gik de nedad igen - og ud.

Sådan har jeg aldrig oplevet at man har lanceret pop og rock. Man kører
sgu da ikke med det samme navn i ring konstant. Jeg tror de har smidt Hansi
på arenaen 6-7 gange indenfor et år. Sådan spiller
klaveret sgu da ikke indenfor musikbrancen. Det burde de da vide. Det er da
helt naturligt at man skal have fat i nye navne hele tiden for at klaveret
spiller. Ingen køber vel det samme navn hele tiden. jeg har da aldrig kendt
magen. Har SONY da slet ingen omdrejninger på andet end cd-erne. Det er da
ikke i hovedet de har omdrejninger.

Jeg har een Hansi-cd og havde Gud Hjælpe mig ikke tænbkt mig at k¨øbe
flere. Nu skal der andre nye navne på programmet. Sådfan fungerer det
indenfor musikbrancen. Utroligt at folk udenfor musikbrancen skal fortælle
dem det.

Jamen Jøsses da! - Det er da lige godt utroligt. SONY sagde at de ville
lancere en masse slager fremover. Ja, tak, men så var det sgu en ide at få
fat i nye navne. Man kan ikke drive rovdrift på eet enkelt navn og tro at så
er kassen hjemme. Det er da logik for perlehønst, at det er den IKKE.

Huuuu ha

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 18:38

meddelelsen news:4d9f4763$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Øv ha.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-04-11 19:09

meddelelsen news:4d9f47f2$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4d9f4763$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Øv ha.
>
> Hilsen Åge

Jeg har da mange cd´er med samme sangere, feks, Johnny Cash, Merle Haggard,
Marty Robbins, Dolly Parton, Conway Twitty og Ricky van Shelton.
Og støder jeg på én, jeg ikke har, så ryger den da ind i samlingen.

Du har vel også alt, hvad Kandis og Kim og Hallo har udgivet, mon ikke?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 20:50

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Du har vel også alt, hvad Kandis og Kim og Hallo har udgivet, mon ikke?

Jeg har alt med Kim Og Hallo. Ganske rigtigt.
Men der er da ikke blevet lanceret cd-er med dem flere gange om året,
for Søren da. Så havde jeg da ikke gidet købe dem. Så blir man da træt af
det.
Hvis der havde blevet udgivet 6-7 cd-er med Kim Og Hallo hvert år, så havde
jeg godt nok steget af toget. Den sidste cd med Kim og Løgsovsen kom for ca.
3 år siden.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 21:11

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har da mange cd´er med samme sangere,

Det kan man da sagtens have. Det har jeg også. Men jeg har da ikke købt 6
cd-er med den samme gruppe på under eet år.
Du godeste da! - Det har du vel heller ikke?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-04-11 21:29

meddelelsen news:4d9f6bd5$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> cd-er med den samme gruppe på under eet år.
> Du godeste da! - Det har du vel heller ikke?

Jo, det har jeg faktisk.

Jeg opdagede en irsk sanger, der hedder Daniel O,Donnell for nogle måneder
siden og har vist på nuværende tidspunkt 7 cd´er med ham og flere skulle
gerne komme til.

http://www.youtube.com/watch?v=_ftBhmyfizI

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 21:44

> [...]
> siden og har vist på nuværende tidspunkt 7 cd´er med ham og flere skulle

Købe 6-7 cd-er med den samme sange på eet år. Jeg har ikke indtryk af at det
er normalt.

Det harmonerer heller ikke ret meget med, at folk jo tilsyneladende
ikke er styrtet hen at købe alle de Hansi cd-er som SONY har væltet ud på
markedet, som på samlebånd.
Da folk havde købt den første, så må de jo have ment at nu havde de nok. De
har altså ikke købt meget af det efterfølgende.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 19:15

meddelelse news:4d9f4763$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> langt nede på listen og eden efterfølgende uge gik de nedad igen - og ud.

Man har slet og ret nået grænsen for hvad "populariteten" kan bære, det er
såre simpelt.
Det er begrænset hvor mange cd'er pensionisterne køber i det hele taget, så
egentlig har Sony været geniale og scoret kassen på et lille segment.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 20:55

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Man har slet og ret nået grænsen for hvad "populariteten" kan bære, det er
> såre simpelt.

Forklar det til SONY MUSIC. At en mand som Hansi Hinterseer tæsker op på 1.
pladsen i adskillige uger, betyder at folk har kø'bt en masse cd-er med
ham - og det må være nok. Jeg købte den ene og så sagde jeg "tak for det".
Der var 40 numre som jeg kunne forlyste mig med. Jeg rystede på hovedet da
de udgav en mere få uger efter. Hvorfor pokkersen skulle folk dog købe en
mere cd med ham, når man nu havde fået så meget og for så kort tid siden.

Det giver ingen mening.

> Det er begrænset hvor mange cd'er pensionisterne køber i det hele taget,
> så egentlig har Sony været geniale og scoret kassen på et lille segment.

Jeg aner ikke hvad pensionisterne eller rødhårede folk har købt. Og det
bekymrer mig kun svagt.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 21:27

meddelelse news:4d9f680e$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg aner ikke hvad pensionisterne eller rødhårede folk har købt. Og det
> bekymrer mig kun svagt.

Jo da, det bekymrer dig. Ellers ville du jo ikke have haft nogen anledning
til at starte tråden

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 21:47

> [...]
> meddelelse news:4d9f680e$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jo da, det bekymrer dig. Ellers ville du jo ikke have haft nogen anledning

Hvornår Fanø har jeg begyndt at snakke om rødhårede personer, eller
pensionister,
eller folk som har en cykel og som går i brune sko.

Jeg talte om Hansi. Og ikke andet.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 21:51

meddelelse news:4d9f7446$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvornår Fanø har jeg begyndt at snakke om rødhårede personer, eller
> pensionister,
> eller folk som har en cykel og som går i brune sko.
>
> Jeg talte om Hansi. Og ikke andet.

Og jeg snakker om hans kernepublikum.
Pensionen strækker ikke til 7 hansi-cd'er om året.

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-04-11 20:00

On 08-04-2011 19:35, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg har een Hansi-cd og havde Gud Hjælpe mig ikke tænbkt mig at k¨øbe
> flere. Nu skal der andre nye navne på programmet. Sådfan fungerer det
> indenfor musikbrancen.

Kan man ikke blot sende Hansi til frisør? Så er han ny igen?
Ingen vil overhovedet bemærke, eller kunne høre ligheden.

Henning:-?