Churchill-forvirring ku gi Stalin-lyst
Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 19:54

Churchill-forvirring ku gi Stalin-sympati hos Shaw

WW2.start var uskøn i UK og at irske Shaw landede på at ku li Stalin
havde rod i UK-tory-vold mod Irland

USA havde i WW1 brugt UK til at komme ind i krigen og UK havde
kæmpegæld til USA og den brugte USA i 30erne til at slavebinde UK så
USA-marionetten Churchill i juni 40 blev chef

Egentlig ville UK ha blæst på Polen og bevaret sit imperie men USA
tvang til Polen alliance så Hitler-angreb blev til WW2 start

Forudsigeligt vandt USA-indusripotentialet krigen og Churchills
kolonirige forlangte USA afviklet

At Shaw var charmeret af Stalin mer end af Churchill viser ikke fejl i
hans dømmekraft, for Gulag-indsigt fik Vesten først længe efter Shaws
død

Martin Larsen vil bevise fejl i min dømmekraft forrdi jeg ka li My
Fair Ladys Higgins modbevis af DNA-arv

Så han finder perifer ligegyldig Shaw udtalelse om Islam fra 1936 da
troen var om 3 syge kameler

Hvor der handles der spildes og Shaw skrev så meget at hans
bagatelisering af Islam er kritisabel med vor tids øjne

Afgørende brist i MLs krig mod Higgins er at ML ikke kan argumentere
mod den visdom som Higgins i skuespillet fremlægger

Skuespil er fiktion men det der lever afShaw idag

Og overfor det er ML taber, ligesom DK er overfor Kinas økonomi, som
styres af ånden fra Shaws andet idol Mao

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-04-11 22:05

On 05/04/11 20:53, Bo Warming wrote:
> [...]
> død
>
> Martin Larsen vil bevise fejl i min dømmekraft forrdi jeg ka li My

Du digter både bevis og modbevis - Så meget vrøvl fortjener at klarsynet
citat:

Show me just what Muhammad brought that was new, and there you will find
things only evil and inhuman, such as his command to spread by the sword
the faith he preached.

Manuel Paleologos II