Hej Åge
Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 11:49

Jeg er blevet bedt om at få en kommentar fra dkm
vedrørende denne sang.

Jeg anser dig for at være ekspert, så hvis du har
tid, vil jeg gerne se, hvad du mener:

http://www.youtube.com/watch?v=WYdhzeOIN2c&feature=related

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Michel Husted

Dato : 04-04-11 06:15

On 4 Apr., 12:49, Vidal <vi...@invalid.dk> wrote:
> Jeg er blevet bedt om at få en kommentar fra dkm
> vedrørende denne sang.
>
> Jeg anser dig for at være ekspert, så hvis du har
> tid, vil jeg gerne se, hvad du mener:

Men vi venter på Åge, vil jeg udtrykke min begejstring.

Om det er pigens klokkerene stemme, den dybsindige tekst eller hendes
charmerende ansigtsgnubben, der går rent ind hér, har jeg ikke helt
kunnet finde ud af.

Retfærdigvis vil jeg sige, at jeg ikke kunne gøre det bedre selv:
http://www.youtube.com/watch?v=DWX6F6JvfEk

Mange hilsner
Michel

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 13:54

Den 04-04-2011 14:15, Michel Husted skrev:

> Retfærdigvis vil jeg sige, at jeg ikke kunne gøre det bedre selv:
> http://www.youtube.com/watch?v=DWX6F6JvfEk

Nå, det er da ikke så dårligt, som vi siger på jysk.

Men der er jo ikke så meget galskab i den, som man ser
hos pigen.

Jeg ville have skrevet noget pænt om den, men man kan
jo ikke kommentere?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 14:08

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er blevet bedt om at få en kommentar fra dkm
> vedrørende denne sang.
>
> Jeg anser dig for at være ekspert, så hvis du har
> [...]

Jeg kan kun sige: "Du Godeste", hvad er det for noget Krutte/Linå-musik?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 14:34

meddelelse news:4d99c2b8$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kan kun sige: "Du Godeste", hvad er det for noget Krutte/Linå-musik?

Både stilmæssigt og instrumentalt, lyder det nu mere som det after-ski-bras
du lytter til :)

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 15:16

Den 04-04-2011 15:08, Åge Halldorsson skrev:

> "Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan kun sige: "Du Godeste", hvad er det for noget Krutte/Linå-musik?

Øv, der er jo hverken næseringe eller skrig, så jeg
havde håbet, du ville kunne sige noget.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Max

Dato : 04-04-11 16:14

Hej Vidal

> Øv, der er jo hverken næseringe eller skrig, så jeg
> havde håbet, du ville kunne sige noget.

Du er sgu da noget naiv.

Max

Fra : Michel Husted

Dato : 04-04-11 09:39

On 4 Apr., 14:54, Vidal <vi...@invalid.dk> wrote:
> Nå, det er da ikke så dårligt, som vi siger på jysk.

Det er den 4. april og ikke den første

> Men der er jo ikke så meget galskab i den, som man ser
> hos pigen.

Rent faktisk synes jeg, det er frisk, at hun stiller op foran sit
webcam og laver en lille video, som sikkert er møntet på
klassekammeraterne. Og så kan jeg utroligt godt lide, at de unge
interesserer sig for musik. Helt oprigtigt! Men lidt sangtræning skal
der nok lige til

> Jeg ville have skrevet noget pænt om den, men man kan
> jo ikke kommentere?

Hvis du mener min katastrofe, så er der en grund til, at jeg har slået
kommentarerne fra! Den har udelukkende været ment for, at min faster
og onkel kunne høre mine indledende manøvrer på et keyboard, som jeg
sikkert lige så godt kan sælge med det samme, men da jeg jo havde
gjort grin med pigen (eller pinen?) synes jeg, det også var på plads
at gøre grin med mig selv. Ikke at jeg er musikmasochist, men ret skal
være ret.

Mange hilsner
Michel