Udlændingepolitik sparker røv
Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-11 15:12

http://www.b.dk/nationalt/udlaendingepolitik-kan-afgoere-valget
64% af vælgerne siger at udlændingepolitikken i høj gradspiller ind på
hvor de sætter kryds.

Henrik Dam Kristensen:
"Der er ingen tvivl om, at udlændingepolitikken spiller en stor rolle i
dag, og derfor har vi sammen med SF fremlagt en stram udlændingepolitik.
Danskerne vil have løst integrationsproblemerne"

Og ser man på Århus, så kan man konstatere at der vist skal postes mia
af gode gammeldanskerkroner i kosmetik til ghettoerne......

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 03:35

On Sun, 03 Apr 2011 16:11:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Og ser man på Århus, så kan man konstatere at der vist skal postes mia
>af gode gammeldanskerkroner i kosmetik til ghettoerne......

Danmarks håb er at der stemmes DF

Fx at man gennemskuer at SSF der har skabt problemerne lyver når de
påstår at have sadlet om

Men jeg forstår ikke hvad menes her med "kosmetik"
og
gammeldanskerkr = Dkr = vor valuta -hvad menes ?

Er private kr mere gammeldanske end de skattestjålne som staten
betaler med? Jeg kan ikke knække koden her.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-04-11 09:27

On 04/04/11 04:34, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Er private kr mere gammeldanske end de skattestjålne som staten
> betaler med? Jeg kan ikke knække koden her.

Det er jo også sent på natten..

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 12:08

On Mon, 04 Apr 2011 10:27:03 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er jo også sent på natten..

Ingen kan knække koden og ingen iler til din hjælp og forklarer,
for du gider ikke skrive forståeligt og derved skader du DF-sagen

Støt dit land. Skriv debat der får folk til at stemme DF

Forklar ordet "kosmetik"?

Shaw skrev forståeligt . Du kan hvis du vil

Du har startet en fornuftig tråd . Vær vor alles ven og gør arbejdet
værdigt

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-04-11 12:41

On 04/04/11 13:08, Bo Warming wrote:

> Ingen kan knække koden og ingen iler til din hjælp og forklarer,
> for du gider ikke skrive forståeligt og derved skader du DF-sagen

Du får et link som underholdning - resten du ikke forstår kan jeg ikke
hjælpe med. Standarddansk burde ikke behøve Dansklærerforeningens
kommentarer. *Lev med det* og opfør dig pænt efter Kardemommeloven.

Gellerupparken skal renoveres for en milliard

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 20:38

>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/06/11/111600.htm
>Gellerupparken skal renoveres for en milliard

De fremmede er importeret til at skabt jobs

Vi havde for få børn til skolelærerne, men perkerne er børnerige

Og S-entreprenørerne byggede for meget socialt boligbyggeri så det lod
man muslimer bo i gratis

Siger DF "riv Gjellerupparken ned" så jubles for at genopbygge det,
gir S-entreprenørerne milliarder

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 21:32

Den 04-04-2011 21:37, Bo Warming skrev:

> [...]
> man muslimer bo i gratis
>

> Siger DF "riv Gjellerupparken ned" så jubles for at genopbygge det,

Hvad er S-entrepenørere?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 00:50

On Mon, 04 Apr 2011 22:32:06 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Hvad er S-entrepenørere?

De bygherrer der opfører sociale boligbyggerier og altid har haft
S-partibogen iorden

Hvorfor ødelagde man brokvarterernes skønne boligmiljø med anden og
tredie baggård dvs korte afstande?

For at 1. skabe entreprenør-jobs og 2. afstande forkæler bilismen og
skaber behov for bygning af offentlige institutioner i omegn - ragelse
der ikke var plads til eller brug for på min barndoms skønneNørrebro