Dagens muhammedaner-racisme voldtægt
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-11 22:13

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38647080:21%C3%A5rig-voldtaget-efter-bytur-i-aalborg.html

Danske luder voldtaget i Ålborg.
Og volds-muhamserne kan alle udvises hvis DF får stemmer nok

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 22:22

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38647080:21%C3%A5rig-voldtaget-efter-bytur-i-aalborg.html
>
> Danske luder voldtaget i Ålborg.
> Og volds-muhamserne kan alle udvises hvis DF får stemmer nok

Hun må være hårdt ramt af voldtægten, siden hun gik hjem og tog sig en lur,
inden hun anmeldte episoden .

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-04-11 22:31

On Fri, 1 Apr 2011 23:22:20 +0200, Peter Heide wrote:

> Hun må være hårdt ramt af voldtægten, siden hun gik hjem og tog sig en lur,
> inden hun anmeldte episoden .

At du kan fyre sådan noget pis af, er sgu ynkeligt.

At hun sikkert har været skide fuld, giver sgu da ikke svinet ret til at
voldtage hende.

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 22:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> At du kan fyre sådan noget pis af, er sgu ynkeligt.
>
> At hun sikkert har været skide fuld, giver sgu da ikke svinet ret til at
> voldtage hende.

Har jeg skrevet det ? Syntes bare det er en lidt ejendommelig adfærd efter
sådan en grænseoverskridende oplevelse som en voldvægt må være, at gå hjem
og sove uanset hvor skide fuld hun måtte have været.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-04-11 23:03

On Fri, 1 Apr 2011 23:40:41 +0200, Peter Heide wrote:

> [...]
> sådan en grænseoverskridende oplevelse som en voldvægt må være, at gå hjem
> og sove uanset hvor skide fuld hun måtte have været.

Du har sgu en syg tankegang.

Mon ikke en (fuld ?) pige der lige er blevet voldtaget, tænker temmeligt
irrationelt.?

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 23:37

> Du har sgu en syg tankegang.
>
> Mon ikke en (fuld ?) pige der lige er blevet voldtaget, tænker temmeligt
> irrationelt.?

Hvad hvis du selv, i en brandert, blev voldtaget i røven af 3 polske
havnearbejder nede i frihavnen. Ville du så også gå hjem og tage en lur
inden du gik på skadestuen og til politiet ?

Fra : DADK

Dato : 01-04-11 23:48

Peter Heide wrote:

> Hvad hvis du selv, i en brandert, blev voldtaget i røven af 3 polske
> havnearbejder nede i frihavnen. Ville du så også gå hjem og tage en lur
> inden du gik på skadestuen og til politiet ?

Komplet forvrøvlet sammenligning. Piger eller kvinder har et iboende
kulturelt betinget skyldkompleks, de skal overveje om det er deres egen
skyld - de får jo også tit skylden, som vi har set dig være inde på.

Det er blot én af flere fejl i din sammenligning.

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 23:55

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Komplet forvrøvlet sammenligning. Piger eller kvinder har et iboende
> kulturelt betinget skyldkompleks, de skal overveje om det er deres egen
> skyld -

Det er et levn fra fortiden. Tror det er de færreste kvinder der villr gøre
sig de overvejelser efter en voldtægt.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 00:20

Peter Heide wrote:

> Det er et levn fra fortiden. Tror det er de færreste kvinder der villr
> gøre sig de overvejelser efter en voldtægt.

Men du tror kvinder bare går hjem og sover fordi de er trætte i stedet
for at anmelde en voldtægt?

Fra : Peter Heide

Dato : 02-04-11 00:35

> Men du tror kvinder bare går hjem og sover fordi de er trætte i stedet for
> at anmelde en voldtægt?

Der er desværre mange kvinder der er udsatte for det svineri , men jeg tror
de fleste går til politiet hurtigt efter forbrydelsen. Kan godt forstille
mig nogen har lyst til at skynde sig hjem og tage et bad men at gå hjem og
sove...det tror jeg sgu er sjældent. Og det er det vi taler om hér.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 00:56

Peter Heide wrote:

> [...]
> forstille mig nogen har lyst til at skynde sig hjem og tage et bad men
> at gå hjem og sove...det tror jeg sgu er sjældent. Og det er det vi

Det at "gå hjem og sove" kan dække over utrolig mange ting. Hun stod nok
ikke og gabte efter voldtægten og sagde til sig selv "jeg går hjem og
sover og anmelder det i morgen". Der ligger nogle psykologiske
mekanismer bag.

Derudover er det da mindst lige så strengt at piger/kvinder i stor stil
laver falske anmeldelser fordi de fortryder. Vi skulle vist være oppe i
15-20% af alle anmeldelser.

Fra : Peter Heide

Dato : 02-04-11 01:19

> [...]
>
> Derudover er det da mindst lige så strengt at piger/kvinder i stor stil
> laver falske anmeldelser fordi de fortryder. Vi skulle vist være oppe i

Lidt af et sporskift det sidste du skriver, men jeg er da enig.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 01:43

Peter Heide wrote:

> Lidt af et sporskift det sidste du skriver, men jeg er da enig.

Næh, jeg prøver at (bort)forklare den mekanik der muligvis ligger bag
din egen automatreaktion.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 12:30

On Sat, 02 Apr 2011 01:56:01 +0200, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Derudover er det da mindst lige så strengt at piger/kvinder i stor stil
>laver falske anmeldelser fordi de fortryder. Vi skulle vist være oppe i

Har pigen valgt at være med fyr hvor ingen vidner er, har hun sat sig
i en bevismæssig umulig situation og han bør ikke kunne dømmes
medmindre extreme tegn på vold og hun vides at være superhæderlig

Fortrydelser bør give bøder

Er fyren meget fremmed må formodes ufrivillighed

Straffe bør altid være mindre end for knoglebruds-vold

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-04-11 08:35

On Sat, 2 Apr 2011 00:55:04 +0200, Peter Heide wrote:

> Det er et levn fra fortiden. Tror det er de færreste kvinder der villr gøre
> sig de overvejelser efter en voldtægt.

Du ved INTET om kvinder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-04-11 15:40

Peter Heide <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
4d9657c9$0$23764$14726298@news.sunsite.dk:

> Det er et levn fra fortiden. Tror det er de færreste kvinder der
> villr gøre sig de overvejelser efter en voldtægt.

Du er tydeligvis ekspert i kvindelige overvejelser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-04-11 08:35

On Sat, 02 Apr 2011 00:48:26 +0200, DADK wrote:

> [...]
> skyld - de får jo også tit skylden, som vi har set dig være inde på.
>
> Det er blot én af flere fejl i din sammenligning.

Præcis. Dette kunne være grunden til at pigen ikke tænkte rationelt after
forbrydelsen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-04-11 08:34

On Sat, 2 Apr 2011 00:37:01 +0200, Peter Heide wrote:

> [...]
> havnearbejder nede i frihavnen. Ville du så også gå hjem og tage en lur
> inden du gik på skadestuen og til politiet ?

Aner det ikke, og det er også hamrende ligegyldigt.

Du antyder jo at det "ikke kunne have været så slemt", når hun "bare" gik
hjem for at sove.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-04-11 23:14

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter sådan en grænseoverskridende oplevelse som en voldvægt må være,
> at gå hjem og sove uanset hvor skide fuld hun måtte have været.

Jeg undrer mig også. Men uanset hvad så er det stadig noget svineri at
voldtage hende selv om hun har været stang-barcardi.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 02-04-11 08:16

Den 01-04-2011 23:30, S.A.Thomsen skrev:

> At du kan fyre sådan noget pis af, er sgu ynkeligt.
>
> At hun sikkert har været skide fuld, giver sgu da ikke svinet ret til at
> voldtage hende.

Jens Peter var anklaget for at voldtage Maren. Dommeren
spurgte ind til omstændighederne, og Maren forklarede,
at efter hun var kommet op til Jens Peter lagde de sig
på sengen, hvorefter Jens Peter voldtog hende.

Hvad skete, der så mere, spurgte dommeren.

Jo, så stod de op og tog en kop kaffe.

Og hvad skete der så mere, ville dommeren vide.

Ja, så voldtog han mig igen, forklarede Maren.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Mendoza

Dato : 02-04-11 09:12

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jo, så stod de op og tog en kop kaffe.
>
> Og hvad skete der så mere, ville dommeren vide.
>
> Ja, så voldtog han mig igen, forklarede Maren.

Tak for dit indlæg.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-04-11 15:43

> [...]

> Jo, så stod de op og tog en kop kaffe.
>
> Og hvad skete der så mere, ville dommeren vide.
>
> Ja, så voldtog han mig igen, forklarede Maren.

Så nu er du gudhjælpemig også begyndt at forsvare voldtægt, når muslimer er
indblandet. Har du slet ingen skam i livet, Villy Dalsgaard?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 02-04-11 20:34

Den 02-04-2011 16:42, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Så nu er du gudhjælpemig også begyndt at forsvare voldtægt, når muslimer er
> indblandet. Har du slet ingen skam i livet, Villy Dalsgaard?

Jens Peter er ikke muslim. Hvis du ikke forstår, hvad
historien illustrerer, så er det helt ok med mig.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-11 09:54

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d977a5e$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jens Peter er ikke muslim. Hvis du ikke forstår, hvad
> historien illustrerer, så er det helt ok med mig.

Jeg forstod så udmærket historien, ligesom jeg så udmærket forstod i hvilken
sammenhæng, du valgte at fortælle den. Du har ingen skam i livet, Villy
Dalsgaard.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 11:02

Den 03-04-2011 10:53, Jens Bruun skrev:
> [...]
> sammenhæng, du valgte at fortælle den. Du har ingen skam i livet, Villy

Om det er muslimer eller ikke, der voldtager, er fuldstændigt
ligegyldigt. For at sandsynliggøre voldtægt må man/kvinder
følge visse elementære retningslinjer.

Var det ikke dig, der for kort tid siden argumenterede for, man/
piger havde et ansvar for sig selv og ikke skulle bringe sig selv
i (unødig?) fare. Noget med at piger ikke skulle køre i biler
med muslimsk chauffør? Var det ikke kontrafaktuelt i forhold
til det budskab, du nu er ude med?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-11 12:07

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d9845b0$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Om det er muslimer eller ikke, der voldtager, er fuldstændigt
> ligegyldigt. For at sandsynliggøre voldtægt må man/kvinder
> følge visse elementære retningslinjer.

Right.

> [...]
> i (unødig?) fare. Noget med at piger ikke skulle køre i biler
> med muslimsk chauffør? Var det ikke kontrafaktuelt i forhold

Det budskab, jeg er ude med nu, er, at du er en skamløs hykler. Jeg har ikke
udtalt mig om voldtægten, hykler. Det har du!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 12:22

Den 03-04-2011 13:06, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Det budskab, jeg er ude med nu, er, at du er en skamløs hykler. Jeg har ikke
> udtalt mig om voldtægten, hykler. Det har du!

Ikke om *voldtægten*, kun om voldtægter.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-11 12:52

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d985849$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ikke om *voldtægten*, kun om voldtægter.

Pis med dig. Du troller og hykler skamløst, og gør dig morsom på bekostning
af en voldtægtssag, der "tilfældigvis" omfatter en muslimsk skænder. Du er
langt fra så uskyldig, som du forsøger at give indtryk af at være. Du er
pilrådden inden i, Villy Dalsgaard. Lukker man dig op, vil der overalt brede
sig en stank af fækalier. Fy for satan, du er sjældent styg.

Du er et af de sjældne mennesker, der får mig til at bede til, at der er en
gud et eller andet sted...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-11 13:20

On 04/03/2011 01:51 PM, Jens Bruun wrote:
> [...]
> pilrådden inden i, Villy Dalsgaard. Lukker man dig op, vil der overalt brede
> sig en stank af fækalier. Fy for satan, du er sjældent styg.

CAVE: Rør ikke hans brudekjole!

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 14:02

Den 03-04-2011 13:51, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Pis med dig. Du troller og hykler skamløst, og gør dig morsom på bekostning
> af en voldtægtssag, der "tilfældigvis" omfatter en muslimsk skænder.

Hvis du er dit eget sædvanlige selv, tror jeg ikke, du
bliver særligt længe i LA. Om du bliver ekskluderet eller
du bare i et af dine sædvanlige raserianfald går din vej,
er ikke klart endnu. Begge udgange er lige sandsynlige.

> Du er
> langt fra så uskyldig, som du forsøger at give indtryk af at være.

Mig bekendt forsøger jeg ikke at give indtryk af at være
uskyldig. Det forbyder min religion mig.

> Du er
> pilrådden inden i, Villy Dalsgaard. Lukker man dig op, vil der overalt brede
> sig en stank af fækalier.

Du og Martin bør snart indgå i et fækalie-broderskab. Selvom
du sikkert kan komme i politiske vanskeligheder ved det, for
så slem er LA jo trods alt ikke endnu.

> Fy for satan, du er sjældent styg.

Min lille beretning bruges på juridisk fakultet til at anskueliggøre
problemet, har jeg fået at vide, så det er skam ikke for sjov.

> Du er et af de sjældne mennesker, der får mig til at bede til

Hvem beder du tl?

> at der er en
> gud et eller andet sted...

Du er et sjældent følsomt menneske.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-11 14:15

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d986fdc$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> du bare i et af dine sædvanlige raserianfald går din vej,
> er ikke klart endnu. Begge udgange er lige sandsynlige.

Du er jo sygeligt optaget af LA. Har du overvejet at tale med en psykiater,
Villy Dalsgaard? Eller bliver du også afvist dér, fordi du stinker af lort?

Jeg håber, du bliver ramt af en hjerneblødning, og efterfølgende må passes
som en baby på et plejehjem, hvor du dagligt skal have din store røv tørret
af Thyra Frank.

> Mig bekendt forsøger jeg ikke at give indtryk af at være
> uskyldig. Det forbyder min religion mig.

Fuck dig, Villy Dalsgaard. Hvad du - dig bekendt - ikke er eller ikke gør,
kan der skrives tykke bøger om. Jeg har så høje tanker om dit intellekt, at
jeg ikke er i tvivl om, at du et eller andet sted så udmærket ved, at du
inderst inde er et pilråddent menneske. Det vil også forklare din faible for
at tro på en guddom.

> Du og Martin bør snart indgå i et fækalie-broderskab. Selvom
> du sikkert kan komme i politiske vanskeligheder ved det, for
> så slem er LA jo trods alt ikke endnu.

LA igen? Du er da røget helt ud over kanten.

> Min lille beretning bruges på juridisk fakultet til at anskueliggøre
> problemet, har jeg fået at vide, så det er skam ikke for sjov.

Ahh, så du er bare et humorløst, ualmindeligt dumt svin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 14:48

Den 03-04-2011 15:15, Jens Bruun skrev:
> [...]
> Villy Dalsgaard? Eller bliver du også afvist dér, fordi du stinker af lort?

Hehe, jeg tror psykologer går efter guldet, uanset
lugten.

LA er et belejligt mål som min politiske modsætning.
Før havde det jo ingen betydning, men nu ser det jo ud
til tosserne kan komme i folketinget, deraf min optagethed.

> Jeg håber, du bliver ramt af en hjerneblødning, og efterfølgende må passes
> som en baby på et plejehjem, hvor du dagligt skal have din store røv tørret
> af Thyra Frank.

Det er et fromt håb. Min røv er ikke særligt stor.

> [...]
> jeg ikke er i tvivl om, at du et eller andet sted så udmærket ved, at du

Det er sådan set en kristen grundtanke og jeg afviser den ikke.
Tværtimod forsøger jeg ind imellem at forklare mine medkristne
i dlk, hvordan sådan noget hænger sammen. Ikke med det store held,
men du er så med på ideen, ihvertfald hvad mig angår. Så er
du nået det halve af vejen.

> Det vil også forklare din faible for
> at tro på en guddom.

Det kan være. Omstændighederne er nok lidt mere komplicerede,
men det kan godt ske, det er en del af forklaringen, hvis der
kan gives en forklaring på sådan noget.

> LA igen? Du er da røget helt ud over kanten.

Nu roser jeg LA og så er du også utilfreds.

> Ahh, så du er bare et humorløst, ualmindeligt dumt svin.

Hvad du mener om det, er totalt ligegyldigt for mig.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-11 15:45

"Jens Bruun" til Vidal

> [...]
> Fy for satan, du er sjældent styg.
> ...............du er bare et humorløst, ualmindeligt dumt svin.

Jens Bruun har nogle imponerende dæmoner at slås med!!!

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 15:50

On Sun, 3 Apr 2011 16:44:34 +0200, Eyvind Dk wrote:

> "Jens Bruun" til Vidal

> Jens Bruun har nogle imponerende dæmoner at slås med!!!

Ja, det står godt nok slemt til med ham.

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-11 16:34

"S.A.Thomsen"
> Ja, det står godt nok slemt til med ham.

Egentlig synd ikk'?
Før i tiden var han da en ret habil debatør!

Mvh Eyvind

Fra : Lyrik

Dato : 03-04-11 03:23

On 1 Apr., 23:22, "Peter Heide" <sal...@vip.dk> wrote:

> Hun m v re h rdt ramt af voldt gten, siden hun gik hjem og tog sig en lur,
> inden hun anmeldte episoden .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Efter en lang knejpeaften, er kvinden så træt og småberuset, at hun
omgående må have en taxa, og hjem og sove.
På vejen smides hun til jorden, gamascherne hives ned og en hende
totalt ubekendt fremmed voldtager hende.
Efter voldtægten bliver hun dobbelt så træt! Da hun kommer hjem
overvejer hun anmeldelse med det samme. Hun forudsér, sikkert med
rette, at hun vil bliv kørt på stationen og gennemgå en skærsild af
spørgsmål, udfærdigelse af rapport og gennemsyn på retsmedicinsk-,
noget en hypertræt person vil se som ren tortur! Hun beslutter sig
for at sove først, inden hun går i gang med anmeldelsen til
myndighederne.

Der er jo det at lige efter en chockerende oplevelse har man en
psykologisk mekanisme som kan fornægte det skete, eller bringe det på
afstand for en stund.

Det noget rigtig snavs! Det er overgrebet på personens
selvbestemmelse, ydmygelsen- og den vold dette har medført, som er
selve humlen ved det. Derudover graviditetsrisiko, risiko for
kønssygdomme o.s.v.
Voldtægt er med gode grunde strafbart. I mere eller mindre grad
afvejet af den vold og tortur der har fundet sted.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 00:50

On Fri, 01 Apr 2011 23:13:28 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38647080:21%C3%A5rig-voldtaget-efter-bytur-i-aalborg.html
>
>Danske luder voldtaget i Ålborg.
>Og volds-muhamserne kan alle udvises hvis DF får stemmer nok

Hvis juridisk mulighed så ud med alle fra MØ

Men ludere=massagepiger har en dørspion og er selv ude om det hvis de
åbner for en sortsmusket.

De er ikke diskoteker så ingen er straffet for at afvise racistisk