Blottersag 2005. Ønske om genoptagelse
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 07:33

Blottersag 2005. Ønske om genoptagelse

Sagsbeskrivelse
22.5.05 (en søndag) havde jeg haft annonce for ledig lejlighed i
øverste halvdel af min villa i flere aviser og talrige par kom og så,
og et meget interesseret og lovende par drak hvidvin med mig i haven
kl 21.30 1½ time efter åbenthus tidspunktet.
En gambianerinde på ca 30 træder da ind i haven og siger hun har
aftale om at ku se lejlighed.
For ikke at virke racistisk overfor det lovende par, siger jeg ja til
at fremvise trods det alt for sene tidspunkt og min præference for
parret, der var på nippet til at skrive kontrakt..
Jeg fremviser og får næste måned §232-bødeforlæg på 3000 kr om, at
jeg sku ha hevet min penis ud af bukserne under fremvisningen. Byret
og landsret stadfæster.
Dec2010 og marts2011 er jeg igen blevet overbevisende falskanmeldt og
har fået et §232-bødeforlæg og et andet er på vej. Politi-adfærden
herved har givet mig forståelse af fejl begået ved 2005 sagen og jeg
ønsker hermed Særlig-Anliggender væsenet involveret.
Til trods for, at 2005 sagen for længst er slettet af min
straffeattest, der er totalt ren, så lever politiet i et univers hvor
jeg er psykisk syg afviger og vaneforbryder
Desuden var der selvmodsigelser hos vidnet ved 2005-retssagerne som
de beskikkede advokater ikke bragte op i deres procedurer
1.   Gambianerinden påstod til politi at have set en stige inde i
mit hus, som hun anså for mærkelig.
Det indicerer, at hun har været indendørs.
2.   Da hun udspørges i by og landsret hævder hun, at krænkelse er
sket inden hun i husets baggård trådte op ad udendørs-trappen op til
indgangen til lejligheden, og at hun har vendt om og gået hastigt ud
af haven UDEN at være nået indendørs. Altså hun kan ikke have set
trappen som var på 1. sal efter entreen. Selvmodsigelsen, der beviser
begået mened af hende, må fremgå af sagens papirer, så genoptagelse
er på sin plads, siden dommen gør mig en evigheds-mistænkt, stemplet
mand og jeg er uskyldig i den påståede forbrydelse og har ikke udført
andet, der kan undskylde falskvidning, end at have et mærkeligt hus.