Kan I finde sangen?
Fra : Kert Rats

Dato : 31-03-11 04:06

Inspireret af et indlæg i den seneste stafet, hvori der forekommer et indlæg
med en sangtekst med følgende ordlyd: "I'm the Hi-De-Ho Miracle Man", vil
jeg høre jer, om I kan hjælpe mig med at finde en popmelodi fra 1960'erne ,
hvor en del af teksten, vist nok omkvædet, går ca. sådan her:

"Hi de hi ho, hi de hi ho
Hi de here we go again.
Hi de hi ho, hi de hi ho
Hi de here we go again."

Jeg har selvfølgelig søgt på tuben, men uden held.

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-03-11 05:10

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hi de hi ho, hi de hi ho
> Hi de here we go again."
>
> Jeg har selvfølgelig søgt på tuben, men uden held.

Det er da Tommy Seebach....
Jeg mener den hedder Here we go again.
Men er ikke lige helt sikker på titlen.

M.V.H....Benny..

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-03-11 21:05

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Det er da Tommy Seebach....
> Jeg mener den hedder Here we go again.
> Men er ikke lige helt sikker på titlen.

Det var faktisk helt tilbage i Sir Henry dagene og den hed Heidi Hi Ho.

En smagsprøve kan høres her.
http://downloads.cdon.com/index.phtml?country=dk&page=product&trackid=361974

Jan

Fra : Kert Rats

Dato : 31-03-11 22:27

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Det var faktisk helt tilbage i Sir Henry dagene og den hed Heidi Hi Ho.

> [...]

Der var den sgu! Tusind tak for hjælpen - og smagsprøven.
Sangen findes ikke på tuben, desværre.

Sir Henry and His Butlers lavede i øvrigt også mega-hittet "Let's go",
http://www.youtube.com/watch?v=-UI0jg4jDmA, og den karakteristiske
omkvædsrytme kan mange stadig huske.
Også deres internationale hit, Camp,
http://www.youtube.com/watch?v=p0N1a5Wd23I, huskes den dag i dag.

Venligst

Kert Rats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-04-11 03:06

> [...]
> Sangen findes ikke på tuben, desværre.
>
> Sir Henry and His Butlers lavede i øvrigt også mega-hittet "Let's go",

Jeg kunne ikke rigtigt huske ( Ka' jeg stadig ikke ) Om det stadig ikke
kunne risikere at være den anden... For jeg mener det er samme melodi, men
forskellige tekster... Den forvirrende part, var delen med Miracle man...
Men jeg kan jo huske forkert ( Hvad jeg sikkert gør )

M.V.H....Benny..

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-04-11 20:53

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> [...]
> Sangen findes ikke på tuben, desværre.
>
> Sir Henry and His Butlers lavede i øvrigt også mega-hittet "Let's go",

Og mange andre fremragende ørehængere. Min egen favorit er dog det noget
anderledes nummer, Pretty Style, som var B-side på Camp singlen. Og den fås
på tube
http://www.youtube.com/watch?v=DPLXPx5Axic

Jan