Yugoslavia, Bosnia, Iraq, Kuwait, Afganist~
Fra : Sømand1

Dato : 26-03-11 22:17

Krigspropaganda som vi kender den.

http://jp.dk/udland/mideast/article2382090.ece

"Gadaffis soldater voldtog mig"
"En libysk kvinde kæmpede sig frem til internationale pressefolk i Tripoli for at
fortælle sin historie. "

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-03-11 23:06

On 03/26/2011 10:17 PM, Sømand1 wrote:
> [...]
>
> "Gadaffis soldater voldtog mig"
> "En libysk kvinde kæmpede sig frem til internationale pressefolk i

Ja, det virker som PSYCHOP har direkte adgang til visse medier. BBC har
anonyme artikler hvor man fx kan hører en libyer sige:

We are crying out to the international community to help us

We need clear intervention and we need it now

Og mere af samme skuffe og kun den

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 26-03-11 17:59

On 26 Mar., 23:06, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> We are crying out to the international community to help us
>
> We need clear intervention and we need it now

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg må sige at jeg er oprørt over sådan to ufølsomme indlæg hvor i
lægger jer i røven på gadaffi og hylder hans system, mens en stakels
kvinde som er blevet voldtaget hånlligt afvises!:
http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Sky-News-Sees-A-Woman-Bundled-Away-By-Minders-From-Tripoli-Hotel-After-Allegedly-Being-Raped/Article/201103415960663?lpos=World_News_Carousel_Region_1&lid=ARTICLE_15960663_Sky_News_Sees_A_Woman_Bundled_Away_By_Minders_From_Tripoli_Hotel_After_Allegedly_Being_Raped

I skulle skamme jer!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-11 01:02

On Sat, 26 Mar 2011 16:59:05 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Sky-News-Sees-A-Woman-Bundled-Away-By-Minders-From-Tripoli-Hotel-After-Allegedly-Being-Raped/Article/201103415960663?lpos=World_News_Carousel_Region_1&lid=ARTICLE_15960663_Sky_News_Sees_A_Woman_Bundled_Away_By_Minders_From_Tripoli_Hotel_After_Allegedly_Being_Raped

I alle konfliktsituationer kan der være bonuspoint at hente i at
tilsværte modparten

Når en kvinde siger hun er blevet voldtaget
er måske sandsynligheden 50% for at det er sandt

Hvad får dig til at tro mere på det?

Kvinden læser næppe usenet

Hvordan sku der være noget at skamme sig over ved at fremlægge en
sandsynlig arbejdshypotese?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-03-11 08:43

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Sky-News-Sees-A-Woman-Bundled-Away-By-Minders-From-Tripoli-Hotel-After-Allegedly-Being-Raped/Article/201103415960663?lpos=World_News_Carousel_Region_1&lid=ARTICLE_15960663_Sky_News_Sees_A_Woman_Bundled_Away_By_Minders_From_Tripoli_Hotel_After_Allegedly_Being_Raped

Ja MON ikke !

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-03-11 14:16

Den 27-03-2011 09:43, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Lyrik"<jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja MON ikke !

Prøv at slå koldt vand i blodet og husk engang på de historier, der op
til Første Golfkrig var fremme om at Saddams tropper skulle have
massakreret spædbørn på et hospital i Kuwait.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_(testimony)

Disse historier har imidlertid vist sig at være løgn, med det ene formål
at opildne Vestens befolkninger til intervention.

Med andre ord skal I nok passe på, at I ikke godvilligt lader jer
manipulere og dertil huske talemåden om at sandheden altid er enhver
krigs første offer...

Anders Peter Johnsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-03-11 08:35

> [...]
>
> We are crying out to the international community to help us
>
> We need clear intervention and we need it now

Hvad er det der gør at du faldet sådan for denne lille arabiske diktator,
Martins-basse-manse ? Er det fordi at du synes at Muammar Gaddafi er sexet
og lidt lækker trods hans høje alder ? Eller har du det bare sådan i al
almindelighed det rigtig godt diktatur, ufrihed og ulighed,
Martinse-basse-manse ?

Fra : Sømand1

Dato : 27-03-11 09:14

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> wrote in
message news:VMBjp.5567$Yl2.806@newsfe07.iad...
> [...]
> lidt lækker trods hans høje alder ? Eller har du det bare sådan i al
> almindelighed det rigtig godt diktatur, ufrihed og ulighed,

Jeg tror ikke det har noget at gøre med at falde eller stå for for eller imod
Gadaffi. Det har alt at gøre med at SÅDAN fungerer krigsmanipulation... for
enhver. Kvinden var sikkert voldtaget, men af hvem. Det kunne være enhver med en
dagsorden. Det er masser af vestlige provokateurer i det libyske landskab. Dette
er kun et eskempel på standard procedure i krigsførelse, at spille på folks
følelser med mulige løgne og bedrag.

Fra : DADK

Dato : 27-03-11 10:28

Sømand1 wrote:

> [...]
> provokateurer i det libyske landskab. Dette er kun et eskempel på
> standard procedure i krigsførelse, at spille på folks følelser med

Ja. Og det er næsten ufatteligt så identisk propagandaen lanceres af
medierne som ubestridelige sandheder, fuldkommen uunderbyggede, utroligt
at se at det er præcis de samme historier og temaer, samt at påstandene
bliver tykkere og slemmere i takt med at succes trækker ud og tvivlen
begynder at nage.

Alt det med voldtægter, flytten rundt på lig, hemmelige planer om
folkemord, systematiske barnemord osv osv er et ekko fra jugoslavien og
Irak. Aviserne kunne nøjes med at skifte datoen ud og ændre nogle navne,
så kunne de genbruge alle artiklerne fra 1992 og 1999.

Fra : Lyrik

Dato : 27-03-11 17:55

On 27 Mar., 15:16, Anders Peter Johnsen
<ander...@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Med andre ord skal I nok passe på, at I ikke godvilligt lader jer
> manipulere og dertil huske talemåden om at sandheden altid er enhver
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"Tænkeevnen" ser i dette tilfælde ud til at have slået "sandheden"

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 27-03-11 18:13

On 27 Mar., 09:43, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Ja MON ikke !
,,,,,,,,,,,,
Det er så sørgeligt som det kan være. Folk der gør sig hårde overfor
lidende mennesker der græder og klager i deres nød!
Og hvorfor gør de det?
Det skal jeg sige dig. De har kun muslimer på deres små hjerner. De
drømmer om muslimer nat og dag til hest med den store krumsabel! De
ville indgå pagt med djævelen selv, hvis han kunne lænke alle muslimer
i en mørk kælder så muslimerne ikke kom og "tog dem!"
Derfor vil de beholde Muammar Gadaffi!! Han er deres djævel! Han kan
holde på muslimerne så de ikke kan blive frie og roame verden rundt!

Men hvis Gadaffi er deres djævel....hvis yngel er de så?

Jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-03-11 01:34

Den 28-03-2011 02:13, Lyrik skrev:

> ,,,,,,,,,,,,
> Det er så sørgeligt som det kan være. Folk der gør sig hårde overfor
> lidende mennesker der græder og klager i deres nød!
> Og hvorfor gør de det?

Det er himmelråbende naivt at lade sig styre af sine følelser, dertil
når de endda sandsynligvis er fremkaldt af noget, der meget vel kan være
kynisk beregnende krigspropaganda.

> [...]
> ville indgå pagt med djævelen selv, hvis han kunne lænke alle muslimer
> i en mørk kælder så muslimerne ikke kom og "tog dem!"

Du må vist være ganske alvorligt syg i hovedet, hvis du virkelig lider
af den slags forestillinger om dine medmennesker.

> Derfor vil de beholde Muammar Gadaffi!! Han er deres djævel! Han kan
> holde på muslimerne så de ikke kan blive frie og roame verden rundt!

Vi er sådan set i Lybien for netop at hindre enorme flygtningestrømme.

Imidlertid er der desværre også - og det gælder HELE Mellemøsten - en
vis fare for at det enten ender i rendyrket anarki og/eller
hardcore-islamiske khalifat-stater, nu hvor låget endelig ryger af gryden.

> Men hvis Gadaffi er deres djævel....hvis yngel er de så?

ER du virkelig grænsepsykotisk eller virker du bare sådan?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Sømand1

Dato : 28-03-11 08:29

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in message

> Vi er sådan set i Lybien for netop at hindre enorme flygtningestrømme.

Hvis du med "vi" mener NATO's formål i Libyen, så kan du være vis på at det netop
forholder sig modsat. De er der for at ØGE det muslimske præs på Europa. Jo flere
muslimer som flygter til Europa jo bedre, er een af deres punkter på dagsordnen,
vel vidende om at 95% af dem hverken kan eller vil integreres.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 15:51

On Mon, 28 Mar 2011 09:28:55 +0200, Sømand1 <someone@yahoooo.pdf>
wrote:

> [...]
>muslimer som flygter til Europa jo bedre, er een af deres punkter på dagsordnen,
>vel vidende om at 95% af dem hverken kan eller vil integreres.

Det sidste har SydEuropas godsejere desværre været ligeglade med og
har blot værdsat billig arbejdskraft
Men du har ret - hvem ønsker især EU-fiasko?

France, Italy men vist ikke Spanien er ved at vågne og tætte huller i
grænser - omsider

Fra : Lyrik

Dato : 27-03-11 21:21

On 28 Mar., 02:34, Anders Peter Johnsen
> [...]
> hardcore-islamiske khalifat-stater, nu hvor låget endelig ryger af gryden.

> ER du virkelig grænsepsykotisk eller virker du bare sådan?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er morsomt at de som fralægger mig min forstand netop som regel er
udskrevet fra psykiatrisk afdeling selv.
Næh Anders! vi er ikke i Libyen for at forhindre flygtningestrømme!!!
Vi er i Libyen for at forhindre din ven Muammar Gadaffi, i at dræbe
sine egne borgere!
Flygtnigestrømmene er dem der buzzer rundt i din hjerne og truer med
at komme og "besøge dig" they are so to speak:"Comming to take you
away..ha!..ha!"

"Gud har ihukommet Ismael og vender hans skæbne!"

MvH
Jens

Fra : DADK

Dato : 28-03-11 04:58

Lyrik wrote:

> [...]
> Næh Anders! vi er ikke i Libyen for at forhindre flygtningestrømme!!!
> Vi er i Libyen for at forhindre din ven Muammar Gadaffi, i at dræbe

Oprørerne dræber ikke deres egne borgere? I øvrigt hedder det på dansk
Gaddafi, ikke Gadaffi

Fra : Vidal

Dato : 28-03-11 08:53

Den 28-03-2011 05:57, DADK skrev:

> I øvrigt hedder det på dansk Gaddafi, ikke Gadaffi

Nå, jeg troede, det hed Gadaffi.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 15:53

On Mon, 28 Mar 2011 09:52:32 +0200, Vidal <vidal@home.dk> wrote:

>Nå, jeg troede, det hed Gadaffi.

Siden jeg læste at Pascal definerer veltalenhed som FÆRREST ORD har
jeg tænkt det samme med stavning/bogstaver, og vælger

Gadafi