Loven rummer ikke buksetvang
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 00:20

Loven rummer ikke buksetvang

Urimeligt anklages jeg for at mit tøj er "egnet til at
blufærdighedskrænke" selvom ingen forsæt til nogen krænkelse
Man er ikke krænket , blot fordi man ønsker sundhedsskadelig maskering
af BW.

Når Paris Hilton og Britney Spears går i byen sammen uden trusser, så
er medierne altid præcist informeret om, hvor deres spredte ben vil
skræve ud af deres biler, så der bliver taget foto som Se&Hør +TV
bringer og hvorpå man kan tælle "bævernes" enkelte kussehår
Sker det i NewYork midt i bibelbæltet, så krænkes millioner af
uskyldige borgere, ikke af egne øjnes synsindtryk men af bevidstheden
om ustraffet provokerelyst i det offentlige rum.
Anmeldelse for blufærdighedskrænkelse er vistnok hidtil blevet afvist
og loven siger jo ikke, at skotter skal have genitaldækkende tekstil
på under kilten.- eller at bukser overhovedet er et krav i nogen
situation for noget køn. EB har ladet en jurist meddele, at bærer man
en gennemsigtig g-streng, er man altid legal
Jeg bærer altid hvid uigennemsigtig blebuks som er ordineret af min
praktiserende læge og betalt af kommunen helt som receptpligtig
medicin. (sygdom=inkontinens)
Når politiet i dag OMSIDER fotograferede mig i nederdels-antræk og
imens argumenterede, at selvom det kræver en uheldig vinkel, hvis
nogen skal få et glimt af lidt penishud i et sekund, så er man "egnet
til at krænke" de passerende børnehaveforældre
Mens jeg læste min avis i dag i solen, var de alle på vej hjem og
HAVDE afleveret deres børn i børnehaven, men 30 m fra det
havegangs-sted ved græsplæne, som er NABO til børnehaven hvor jeg
(som anbefalet og blåstemplet af politiet i 2008 læste min avis, og
adskilt derfra af børnehavens brede indkørselbilvej samt den huslange
plæne med cykler og brandhane, er der inde på børnehavelegepladsen
et i vinterens løb opført flere etager højt legetårn, og det var
en ovarraskelse for mig, da jeg rejste mig fra avislæsningen og
samlede det medbragte tæppe omkring mig og gik de ti skridt til
indgangen til min egen have, så hørtes børnestemmer fra udsigtstårnets
/spiontårnets top, og en muslimsk rod sagde "Der går ham der ikke har
bukser på"- dvs børnene er præpareret om en potentiel kriminalitet som
dog aldrig har affødt sekundvarig blottelse. Og en fjer bliver til
fem høns, uden dog at børn i flok med jævnaldrende (jeg så 3-4 i
tårnets top på det tidspunkt) har kunne få ætset øjnene af nogle
mikro-sekunders anstødeligt distance syn på deres nethinder.
De to rige sexbomber, der udstiller sig demonstrativt
ekshibitionistisk trusseløse i New York er ustraffede selvom
millioner af nærtboende kristne er seriøst krænket.
Alder og køn og rigdom er ifølge politifolkene i dag betydningsløst,
så jeg må være så straffri som dem
Mit bibelbælte er kvarterets autonome, der har telefonkæde og er
hurtige med sms erne, hvis noget fra min side er kortvarigt potentielt
krænkende, men det var så også tronfølgerkonens fars skottekilt i
domkirken ved brylluppet, for den ku ha blæst op eller den gamle mand
ku ha gledet på gulvet og faldet og da skotter skal være trussseløse,
ku han ha krænket så uforvarende som man kan forestille sig vedr mig.
Man kan hævde at jeg er en politibelastende tidsrøver ved at lege med
og drille nær de grænser og gråzoner, der adskiller absolut tildækning
fra lovbrud. Det er der også i nævnte(og andre) popstjerner når de lar
sig straffe for narko (eller trafik) lovbrud, blot for at få pikante
milde samfundstjenestedomme, men uden at besidde den
samfundsskadelige narkomans reelle farlighed.

Politiets svigtende dømmekraft gør det let at få reklame pr selvskabt
martyrium. Og hvad er tilladt for Kong Salomon-pigerne er i
internationale demokratier også tilladt for Jørgen
Hattemager-invalidepensionist BW.

Min barndoms Skodsbjerg badestrand havde pikant næsten-strip når piger
skiftede fra kjole til badedragt skærmede sig med badehåndklæde og
min far gloede hæmningsløst og gjorde derved min bror så vred og
krænket , at han sladrede til vor - resignerende - mor.
Noah blev vred, da han erfarede at han i fuldemands rus havde sovet
nøgen og kun to sønner havde dækket ham til.
Han straffede den tredje søn ved at gøre ham til brødrenes slave.
Kvinder forlanger straf for ikke-tildækkethed og politi har ofte løjet
mig "nøgen" når jeg bar nederdel for alle kneb gælder i kvindernes
kamp for tekstil-mode
Mænd kalder i læserbreve Carolinie Wozniacki "billig" hvis hun viser
en anelse bar bryst mere end normalt.
I et muslimsk samfund ku matriarkatet få de mænd til at stene hende.
Der er stærke kræfter på spil om hvorvidt kroppens ærlighed varer
længst eller kortest, og det at flytte grænser er vigtig frihedskamp
og oprør - af den uvoldelige dvs uskadelige type. Politiets gummi§er
bør administrere med respekt for, at denne kernedanske debat om
ytringsfrihed er så vigtig som den mod Gadafi.

Fra : pippo

Dato : 23-03-11 03:11

On Wed, 23 Mar 2011 00:19:48 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>bør administrere med respekt for, at denne kernedanske debat om
>ytringsfrihed er så vigtig som den mod Gadafi.

En mor fortalte mig (men det er efterhånden en del år siden) om en
episode, hvor hendes datter sammen med sin børnehaveklasse mødte en
blotter i en park. Mens pædagogerne ringede rundt til samtlige
forældre for at gøre dem bekendt med den "skrækkelige oplevelse", som
deres børn havde været "udsat for", konkurrerede en flok fnisende børn
med hinanden om den, der havde været så heldig at iagttage mest.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 08:28

On Wed, 23 Mar 2011 03:11:11 +0100, pippo <peter@universalmail.com>
wrote:

> [...]
>deres børn havde været "udsat for", konkurrerede en flok fnisende børn
>med hinanden om den, der havde været så heldig at iagttage mest.

Netop - voksnes hysteri er ALT i disse sager, som politiet sender
lynudrykning på, dvs elsker

We justify our vices, compromises and snobberies by protesting: 'It's
for the children's sake.'       Anton Chekhov

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 13:43

wrote:

> [...]
>deres børn havde været "udsat for", konkurrerede en flok fnisende børn
>med hinanden om den, der havde været så heldig at iagttage mest.

Flygtninge-venner skorer point overfor deres indre selvtillidsdomstol
ved at hovere "Tak Gud at jeg ikke er som racisterne"

SctGeorg scorede en jomfru og en helgentitel ved at nedlægge den
fæle drage

Mor der beskytter sine børns øjne af den ætsning som synet af penis
er, kan høste respekt blandt andre mødre ogpædagoger

Får hun en mand dømt for pædofili, er det som at få Nobelpris.

Politiets belønning for at mobbe mig er måske forfremmelse fra en
overbetjent der skorer point når ros fra kvindesagen