Stakkels mor..
Fra : Morten og Claudia

Dato : 10-08-01 09:16

Her er en lille historie fra Emma missekat:

'I går aftes, blev min menneskemor (Claudia) meget ked af det. Jeg kunne
høre hende græde.. jeg gik ud i køkkenet, velvidende at onde Maja missekat,
nok ville komme og give mig en på skallen. Men jeg var nødt til at se om
Claudia havde det godt. Hun havde vidst ondt i sine tænder..jeg kunne mærke
at hun havde det dårligt, så jeg lagde mig på køkkengulvet og begyndte at
spinde højlydt, for at berolige hende til kæresten kom hjem med
smertestillende piller. Onde Maja skulle i hvert fald ikke komme i nærheden
af hende - det er helt sikkert. Claudia holdt op med at græde, da hun så mig
og begyndte at ae mig, mens hun sagde 'sådan er det altid, når jeg
græder...så kommer mor Emma og passer på mig - sødeste lille missekat.'
Onde Maja ville i hvert fald gerne lege med Claudia, men det fik hun ikke
lov til. Normalt stikker jeg af, hvis hun kommer for tæt på mig, men denne
gang fik Maja bank - havde hun også fortjent. Og så skulle jeg jo skynde mig
hen til mor Claudia og se om hun stadig var ked af det. Hun var holdt op med
at græde nu. Men et trøstespind er aldrig af vejen! Jeg passede på mor
Claudia til Morten kom hjem - så kunne han trøste hende lidt... nu er mit
arbejde gjort! Og så får jeg selvfølgelig lækker mad, som tak..'

hilsen

Emma Missekat og Claudia (som skal til - oh skræk og rædsel!) tandlæge om
lidt..

Fra : Trine

Dato : 10-08-01 10:16

Ja de er sq kære....ingen tvivl om at de har en sjette sans

Pøj pøj hos tandlægen....skulle give dig et næsemøs fra Lunapigen og Emil

/Trine

Fra : Morten og Claudia

Dato : 10-08-01 10:13

tslusind tslak, siger Claudia så, godt bedøvet i højre side..

Hilsen Emma missekat, som lige tjekker de underlige tandlægelugte efter..