Plyndring svær uden landropper, så hvem be~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-11 00:02

Normalt kan krig finansieres pr plyndring men uden
USA-DK-UK-landtropper er Gadafi usårlig og vil sælge olien til Kina

Gadafi ejer befolkningen som en far ejer sine børn
Hans lømmelpakke er at oprørere ikke får vand og el til visse boliger

Det er hans ret at straffe oprørere så mildt'

Vesten har malet sig ind i et hjørne ved at angribe uden ret til at
bruge landtropper dvs de kan lave hærværk men ikke få fordele - magt
- - indkomst

Vesten har en forsørgerpligt til en befolkning der nu er flygtninge -
Kan DK skubbe den over på USA?

Måske Gadafi om ti år ejer samme olierige land og det har større
social ulighed end før

Han kan sælge olie til Kina uden at have fly

Dør oprørerne af sult,når Gadafi sælger sin olie til Kina og hans egne
stammer får al profitten
Nej de blir flygtninge i EU

Sarkozy laver pigtrådslejre til nordafrikanere og nedsætter
madrationerne så de småsulter

Løkke vinder valget på sin myndige krigsmimik?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-03-11 00:43

On 03/20/2011 12:01 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> - - indkomst
>
> Vesten har en forsørgerpligt til en befolkning der nu er flygtninge -

Korsridder-koalitionen pønser vist på at "tage" allle brændstofdepoter
og dermed el "ud" ...

Lur mig om ikke de landsætter tropper, eller sender dem ind fra Ægypten.
Sikkert franske. Den lille perverse Sarkozy-dværg har vist noget
specielt kørende med Libyens landsfader.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-11 15:03

On Sun, 20 Mar 2011 00:42:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Sikkert franske. Den lille perverse Sarkozy-dværg har vist noget
>specielt kørende med Libyens landsfader.

Så Obamas forsikringer om ingen landtropper var bedrag igenigen

Han forlangte som del af ceasefire at Gadafi sku åbne for vand og el
men nu vil han smadre el?!
Humanitært sigte med projektet fortoner sig

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-11 04:21

Turisme=vort rov
>Korsridder-koalitionen pønser vist på at "tage" allle brændstofdepoter
>og dermed el "ud" ...
>
>Lur mig om ikke de landsætter tropper, eller sender dem ind fra Ægypten.

Nej tak til ægypere i vor ny koloni- Højst et par mindreårige
mavedanserinder. Berlusconi viser vejen.

>Sikkert franske. Den lille perverse Sarkozy-dværg har vist noget
>specielt kørende med Libyens landsfader.

Bengazi-oprørerne stod for at dø for Gadafis våben.
Nu har vi foræret dem byen, hvor de førhen slaskede utrygge rundt i
slumkvarterene. Vi gav dem menneskeret.
Nu kommer regnskabets time og de skal yde noget til gengæld
Første del af vort rov er al olie
Næste del er, at de skal varte vore turister op gratis.
De har solskinstimer og havde middelhavskyst som nu er vores.For at vi
kan nyttiggøre resourcerne må de mange arbejdsløse unge i hast opføre
restaurant, bordel og hotelfaciliteter
Og uvanen med at skyde op i luften er værre end at udsætte vore.
pensionister for passiv rygning, så forbyd den øjeblikkeligt
Deres PSTS=postTraumStresSyndrom må de holde for sig selv og vise pli
for vi ejer luftrummet og ellers....

Grønland var en lortekoloni men stranden til Tobruk er lige hvad vi
manglede. Mon ikke vore franske venner vil give os nordboer forret pga
vort lorteklima og vor ødsle og hurtige F16 indsats, der er ude af
proportion med vort folketal

Men der er plads til alle der vil og franskmændene fortjener en
revanche efter at de opgav Algeriet i 1960

Bengazi og mer og mer Libyen er EU dvs vores.
Gadepøblen som Gadafi skød på får nu demokratiets gave, stemmeret til
EU-parlamentet
(Den er der aldrig nogen, der har ku bruge til noget.)
Baroso og andre Bruxelles-landsfadere har en hærskare af embedsmænd
med uddannelse i oplyst enevælde uden kugleregn.
Libyergadebørnene bad selv om, hvor hjælp - but there aint no such
thing as a free lunch

Danske kommuner sir "ingen sygedagpenge uden lykkepille-indtag", så de
var advaret - de kender ud og ind fra flygtningeophold her de
europæiske bistandlove, der nu erstatter deres sharia. Dengang de var
nasserøve her, så vor tilskudsjungle gennemsigtig ud, men de blir
klogere.