Re: Transport til din kat
Fra : Ern Yoka

Dato : 10-08-01 07:24

Altså undskyld mig..
Er jeg den eneste der synes at den der "kattetransporter" er hylesjov?!
jeg mener...man kan jo SE det ikke er alvorligt ment, endsige noget der
overhovedet eksisterer i virkeligheden. Det er ligesom med Bonsaikattene.
Nogen bliver vildt ophidsede, andre kan godt se det er en joke. (Selvom de
nu godt ku' have gjort lidt mere ud af at understrege det... man KAN blive i
tvivl)

Hvad er forresten holdningen her til Catscan? (http://www.cat-scan.com/)
Personligt synes jeg det er en af de sjoveste ting på nettet...

(Nu håber jeg ikke jeg bli'r lynchet.......)

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com
""Don't try this at home, kids""

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f230.law11.hotmail.com [64.4.17.230]

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-08-01 09:13

ok det er en joke med bonzai killingerne, men stadig kan en sådan side give
dårlige ideer til nogle..;((

Hvis det nu havde været en side om menneskemivere (spædbørn), ville "alle"
sikkert have et problem med at se det sjove i det og fare i flint over
siden...

catscan kan jeg ligesom ikke rigtig se det morsomme i, men i det mindste
kommer der nogle kommentarer om at dække øjnene til og ikke at holde katten
fast i selen, så den ikke kan få luft..
For mig at se tænker de også på misserne her, men stadig ikke min smag..
svarer vel lidt til at sætte den bagerste del af kroppen på en
kopimaskine...

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-08-01 20:29

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det nu havde været en side om menneskemivere (spædbørn), ville "alle"
> sikkert have et problem med at se det sjove i det og fare i flint over

Det er allerde sket......
http://www.lorentsen.dk/tinybaby/tiny_frame.htm

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Birgitte

Dato : 10-08-01 15:05

Hej Lisbeth
Som katteopdrætter kan jeg da stadigvæk se det morsomme i den her
Det er jo en VITS, det kan alle da se.
Vi mennesker har det jo lidt med at drille dem, der er mindrebemidlet eller
anderledes end os selv.
Der går så mange "sort humor" vittigheder om handikappede de historie kan vi
godt le/grine ad selvom vi i realiteten godt kan se, at det er nogle
frygtelige historier.
Så LYNCH gerne mig, fordi jeg godt kan trække på smilebåndet af denne form
for humor.
Det kan jo ikke gøre mig mig til et dårligere menneske af den grund
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

---