Danmarkkk vil tilbyde 4 F16 til Libyen
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 15-03-11 19:31

Endnu et angreb eller overgreb imod verdens muslimer er på vej.

Fra : kk

Dato : 15-03-11 19:43

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev den 15-03-2011:
> Endnu et angreb eller overgreb imod verdens muslimer er på vej.

Meget tænkeligt, men hvilke muslimer holder du med, Gadaffis muslimer
eller de Libyiske oprørere?
De VIL jo slå hinanden ihjel!
mvh
kk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-03-11 20:28

On Tue, 15 Mar 2011 19:30:35 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Endnu et angreb eller overgreb imod verdens muslimer er på vej.

Det kommer da an på om du holder med de diktatoriske muslimer, eller de
demokratiske muslimer.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-11 21:35

On 03/15/2011 08:27 PM, S.A.Thomsen wrote:

> Det kommer da an på om du holder med de diktatoriske muslimer, eller de
> demokratiske muslimer.

"demokratiske muslimer" - har du drukket af natpotten?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 03:03

On Tue, 15 Mar 2011 21:34:31 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"demokratiske muslimer" - har du drukket af natpotten?

Ingen lakmusprøve er foreslået til at afgøre, om de kriminelle
=oprørerne har et kim til demokrati, som regimets ansatte og
tilhængere (=flertallet ) ikke har.
Eller om Danmarks dyre våben og dyre 90mands personale gør gavn ved
at støtte en tilfældig part i et internt slagsmål, som ikke truer DK.

Så hvorfor foreslog du AWACS i brug?
Er du på linie med forsvarsministeren og alle statslige chefers
rutine-argument: "Vi har udstyr der er velegnet til opgaven, så lad os
udføre den" I dette tilfælde militær aggression a la Hitlers mod
Polen 1939. Den fjerde statsmagt = medierne, og den arabiske liga vil
nok hellere sammmenligne med D-dag, men hvor kloge plejer de at være?

"Sejrherrerne skriver historien og er aldrig krigsforbrydere",
noterede Augustin klogt i år 400

"   Hvis dit eneste værktøj er en hammer, har du en tendens til at
anskue alle problemer som søm." hetzede Frank Lloyd Wright klogt mod
statsbureaukraterne, dengang han var en Glistrup-agtig folkeoplyser i
USA.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-03-11 12:13

On 03/16/2011 03:03 AM, Bo Warming wrote:

> Ingen lakmusprøve er foreslået til at afgøre, om de kriminelle
> =oprørerne har et kim til demokrati, som regimets ansatte og
> tilhængere (=flertallet ) ikke har.

Der kan måske gå flere år før vi opdager hvilken djævle, der er blevet
de nye herskere i Ægypten. Men jeg har stadig billedet af den ægyptiske
hær, der plaffer løs på nogle bedende koptiske præster der står ved
deres brændende kirke, mens soldaterne skriger deres Allahu Akbhar

> Eller om Danmarks dyre våben og dyre 90mands personale gør gavn ved
> at støtte en tilfældig part i et internt slagsmål, som ikke truer DK.
>
> Så hvorfor foreslog du AWACS i brug?

Det har jeg ikke foreslået. Det var ironi - men ironi er forkert at
bruge mod små børn har jeg hørt...

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 17:04

Martin Larsen wrote:

> [...]
> hær, der plaffer løs på nogle bedende koptiske præster der står ved
> deres brændende kirke, mens soldaterne skriger deres Allahu Akbhar

ER det et konkret billede du har eller kan henvise til, eller er det et
billede oppe i dit hoved? Hvis det er det første kunne jeg godt tænke
mig linket.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-03-11 17:42

On 03/16/2011 05:03 PM, DADK wrote:

> ER det et konkret billede du har eller kan henvise til, eller er det et
> billede oppe i dit hoved? Hvis det er det første kunne jeg godt tænke
> mig linket.

Det ER desværre det som vestlige medier helst vil fortrænge.

Father Hemanot Ava Bishoy said the army fired live ammunition and RPGs
continuously for 30 minutes, which hit part of the ancient fence inside
the monastery. "The army was shocked to see the monks standing there
praying 'Lord have mercy' without running away. This is what really
upset them," he said. "As the soldiers were demolishing the gate and the
fence they were chanting 'Allahu Akbar' and 'Victory, Victory'."

http://www.aina.org/news/20110223210634.htm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 18:35

On Wed, 16 Mar 2011 17:42:15 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>upset them," he said. "As the soldiers were demolishing the gate and the
>fence they were chanting 'Allahu Akbar' and 'Victory, Victory'."

Skitzoen på de kanter er skræmmende. JEg lejede som turist en båd på
Nilen og guiden drak sig fuld og klynkede at hans kone var ved at føde
og nu kom han for sent til fødslen.

Min norske kone faldt for taquia-løgnen der sku ha trukket penge ud af
os, men jeg belærte hende at "Det man siger når man er fuld, har man
udtænkt da man var ædru"

Ingen muslim overværer hospitalsfødsler - men guiden kendte vestlige
vaner og troede han kunne imponere med humanisme

Fra : DADK

Dato : 18-03-11 07:16

Martin Larsen wrote:

> [...]
> upset them," he said. "As the soldiers were demolishing the gate and the
> fence they were chanting 'Allahu Akbar' and 'Victory, Victory'."

Tak

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 18:25

On Wed, 16 Mar 2011 12:13:17 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>deres brændende kirke, mens soldaterne skriger deres Allahu Akbhar

>Det har jeg ikke foreslået. Det var ironi - men ironi er forkert at

Meget falder på plads når du nu erkender at
dødsstraf-billet-salg-happening osv var din misforståelige humor

Vor fælles ven germaneren Goethe anbefalede altid at være seriøs

TV der debaterede dit salg af billetter til henrettelse vil måske
aldrig igen bruge sendetid på vor sag, hvis du som en ål smyger dig ud
af det foregivne

#Som en vanvittig mand, der udslynger gløder, pile og død, er den, der
sviger sin næste og siger: "Jeg spøger jo kun."# Salomons Ordsprog.
Det Gamle Testamente

Enhedslistens Frank Åens varme bankende moderhjerne til fordel for
danske våben mod Gadafi, er i TV just nu - mon han også er
stand-up'er?

At det vildt populære parti, EL, er liderlig efter dansk angrebskrig
imod en landsfader der har beskyttet EU mod flygtninge er mere
bekymrende end din skitzo

Jeg får ofte ros for mine internetindlæg fordi jeg er som en klippe og
man ved hvor man har mig

Velkommen hjem blandt anti-velmenerne

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-03-11 19:19

On 03/16/2011 06:24 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> bekymrende end din skitzo
>
> Jeg får ofte ros for mine internetindlæg fordi jeg er som en klippe og

Tak.
Yp ikke Trætte med sagesløs Mand, når han ikke har voldet dig Men. -
Salomon.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 22:59

On Wed, 16 Mar 2011 19:18:56 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tak.
>Yp ikke Trætte med sagesløs Mand, når han ikke har voldet dig Men. -
>Salomon.

Kære Martin .Jeg skal google mig til en artikel "Trediveårskrigen mod
kvælstof" men kan ikke . Ingen af de 43 søgninger er om emnet eller de
kan ikke åbnes af mig. Helst ring 35861000 og forklar hvad jeg gør
galt. Eller copypasteartiklen og mail den til mig

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-03-11 00:09

http://ing.dk/artikel/116913-30-aars-krigen-mod-oekosystemet

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-11 06:09

On Thu, 17 Mar 2011 00:09:23 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://ing.dk/artikel/116913-30-aars-krigen-mod-oekosystemet

Fordi "perhag" har givet mig telefonnummer - glistrupister er venner -
fandt jeg det link en time senere ned hans 5min-hjælp - jeg havde
skrevet "trediveårskrigen" - perhag landede tilfældigvis på _tal_
30
så snak hjalp MEN TAK TIL langsomme, sværttilgængelige DIG OGSÅ

Men mit forslag om al gylle i havet jvf udbud og efterspørgsel er
klogere - at sprede gylle gir skam og gør biologer til sadister mod
landmænd som vi alle lever af

Lige nu lyver TV2 at japans hjælp til ofre er "ufatteligt ringe" og
"folk dør af kulde"

Fra : @

Dato : 16-03-11 12:05

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"demokratiske muslimer" - har du drukket af natpotten?
>
>Mvh
>Martin

du burde da kunne genkende et forsøg på en morsomhed når du ser den

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 05:15

S.A.Thomsen wrote:

> Det kommer da an på om du holder med de diktatoriske muslimer, eller de
> demokratiske muslimer.

Kan du ikke lige nævne lederne for dem? Hvis ikke du kan huske dem i
hovedet hvilket ville være forståëligt, kan du vil google dem anyway?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-03-11 06:50

On Wed, 16 Mar 2011 05:14:50 +0100, DADK wrote:

> Kan du ikke lige nævne lederne for dem?

Hvad har ledernes navne med sagen at gøre.?

> Hvis ikke du kan huske dem i
> hovedet hvilket ville være forståëligt, kan du vil google dem anyway?

Gadaffi tilhører de diktatoriske muslimer.

Hans modstandere tilhører de (relativt) demokratiske muslimer.

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 10:33

S.A.Thomsen wrote:

> Hvad har ledernes navne med sagen at gøre.?

> Gadaffi tilhører de diktatoriske muslimer.
>
> Hans modstandere tilhører de (relativt) demokratiske muslimer.

Og det ved du fra...? Det første jeg læste ifb Benghazi, udover de havde
lavet deres eget flag osv, var at de ville udråbe en shiamuslimsk libysk
øststat. Det er ikke andet end en simpel stammekrig, beduinkrig eller
religionskrig. Dit håb om store stærke stærke demokratiske kræfter er
lige så vagt som min frygt for al mulig andet - vi ved det simpelthen ikke.

Fra : Jesper

Dato : 15-03-11 22:52

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> wrote:

> Endnu et angreb eller overgreb imod verdens muslimer er på vej.

...sjovt nok med SFs billigelse. Det eneste parti der er imod er
Enfoldighedslisten.
--
Jesper
FÃ¥ det ud af verden:

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-03-11 00:43

On Tue, 15 Mar 2011 22:52:14 +0100, Jesper wrote:

> ..sjovt nok med SFs billigelse. Det eneste parti der er imod er
> Enfoldighedslisten.

Intet nyt der. EL er imod ALT.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-03-11 07:20

S.A.Thomsen skrev den 16-03-2011 00:42:

> Intet nyt der. EL er imod ALT.

Ikke helt. De er fx ikke imod afskaffelsen af kongehuset.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-03-11 08:38

On Wed, 16 Mar 2011 07:20:27 +0100, Carsten Riis wrote:

> Ikke helt. De er fx ikke imod afskaffelsen af kongehuset.

De er IMOD Kongehuset.

Fra : Jesper

Dato : 16-03-11 00:47

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> wrote:

> Endnu et angreb eller overgreb imod verdens muslimer er på vej.

Forresten: Er du skabsmuslim Flemse?