Re: Ja, ja - det ER min skyld ;-)
Fra : Ern Yoka

Dato : 10-08-01 07:10

Ann... Hvor ER de dog SØØØØØØØØDE!!!!
Og jeg er imponeret over at de er så skarpe (billederne altså)
Jeg brugte hele eftermiddagen i går på at tage et nyt billede af Bøv... Jeg
måtte opgive... I hvert fald hvis jeg skulle ha' et der var skarpt *LOL* Sig
mig..... Har du BEDØVET dem?!
Mange hilsner
Lisbeth & Bøv
http://cutiecats.tripod.com
No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f227.law11.hotmail.com [64.4.17.227]

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-08-01 13:19

d. 10/08/01 8:09 skrev Ern Yoka på ernyoka@hotmail.com i artiklen
F227NzPZrIkyPzGNsok00003901@hotmail.com:

> [...]
> måtte opgive... I hvert fald hvis jeg skulle ha' et der var skarpt *LOL* Sig

Ja, valium er en god ting )) Tusind tak for roserne!
Se nu aner du jo heller ikke hvor store stakke jeg har af billeder, der er
_knap_ så gode ( eller måske gør du netop
Men jeg er meget glad for mit lille konika zoom kamera - det tager gode
billeder i en fart (uden mange indstillinger). Og så bruger jeg Photo-Paint
8 til at rette småfejlene.
Da misserne var helt små - den alder hvor man allerhelst vil have billeder
fra - gik det altid galt, fordi mit kamera var noget skidt. Så købte jeg det
nye, for billeder ville jeg ha'!
Desværre røg der osse en del gode situationer da de var små, fordi især
Donna ikke var en særlig god model - hun skulle altid hen og sætte næsen mod
linsen, hvilket ikke giver så særlig gode billeder ))
Jeg har helt klart flest gode billeder af sovende katte - og utrolig mange
af en kat fra nakken, fordi hun lige skulle kigge efter noget andet, netop
da jeg troede mesterfotografiet var i kassen. Men det er garanteret heller
ikke noget ukendt fænomen hos dig ))
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Kate

Dato : 11-08-01 20:51

Ann Rudbeck wrote:

> Donna ikke var en særlig god model - hun skulle altid hen og sætte næsen mod
> linsen, hvilket ikke giver så særlig gode billeder ))

Hihi, den slags har jeg også et hav af, både med katte og kaniner som
tænkt motiv

> da jeg troede mesterfotografiet var i kassen. Men det er garanteret heller
> ikke noget ukendt fænomen hos dig ))

Den situation kender jeg også godt. Man sidder der helt anspændt og
venter og venter, pludseligt vender kræet sig mod en og i det man
knipser vender den om og det ene man ser er en misse- eller kanin-rumpe

--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-08-01 08:47

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse news:B79AEF35.122C%ann_rudbeck@mac.com...

> [...]
> da jeg troede mesterfotografiet var i kassen. Men det er garanteret heller

Personligt har jeg Danmarks største samling af
fotos af ilder-haler. Min samling er virkeligt
enestående

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Ann K.

Dato : 12-08-01 10:58

Jeg har et helt fantastisk godt billede af sneen i vores have... Både Aske
og hunden flyttede sig i lyntempo, da jeg trykkede på udløseren
Billedet er bagpå mærket med dato og klokkeslet, så hvis nogen tvivler på at
der var høj sne i DK i vinters, så kan jeg levere beviset! *sss*
Mvh Ann