fordomme om kamphunde
Fra : angelfire.com

Dato : 09-08-01 22:14

Hver dag forklarer jeg forskellige mennesker at de tidligere kamphunde ikke
er farlige , ikke farligere end mange andre hunde kan blive hvis de forkerte
mennesker opdrager dem ! ALLE hunde kan blive farlige hvis man træner dem
til det !INGEN hunde bliver født onde !!

besøg www.angelfire.com hvis du vil vide mere, eller måske få fjernet
nogle fordomme

Fra : Bufas

Dato : 09-08-01 22:37

Fed side man kan jo intet se, for den eksisterer jo ikke !!!!!
--

ICQ # 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : RHR

Dato : 10-08-01 10:43

Så sandt, så sandt

-RHR
angelfire.com <angelfire.com@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n%Cc7.2054$MK.117786@news010.worldonline.dk...

Fra : Claus

Dato : 10-08-01 18:38

> [...]
> mennesker opdrager dem ! ALLE hunde kan blive farlige hvis man træner dem
> til det !INGEN hunde bliver født onde !!

Du har lige så svært ved at forklare andre det , som vi har ved at
overbevise dig om , at det ikke er farligt at træne hunde i bidearbejde.
)))

Claus
Der har kendt mange "såkaldte" kamphunde , der ikke var farlige.

Fra : angelfire.com

Dato : 10-08-01 22:03

haha det glemmer du ikke forløbig nu skal jeg nok lade være med at nævne
det mere ! vi lades bare som om at det er helt normalt at store rotweilere
hopper op og bidder mennesker i armen

Fra : angelfire.com

Dato : 10-08-01 22:04

ups der er vist sket en lille fejl "pinligt" her er den
http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html