"Træ" til husgavl
Fra : Annette

Dato : 02-03-11 23:47

Den øverste trekant på husgavlen er af træ, duglas med riller ligner det.
Det skal skiftes.
Jeg synes jeg engang har set, at man kan få et materiale der ligner træ, men
er en slags vedligeholdelsesfrit "plastik"-materiale.
Findes der sådan noget?
Ved I hvad det koster?

Annette

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-03-11 00:59

Annette har bragt dette til os:
> Jeg synes jeg engang har set, at man kan få et materiale der ligner træ, men
> er en slags vedligeholdelsesfrit "plastik"-materiale.
> Findes der sådan noget?

Dét jeg har set ligner noget eternit-noget.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : SvenP

Dato : 03-03-11 05:11

Ivar-plank eller hardy-plank. Det er vist tykkelsen der er forskel på.

Mvh. Sven

Fra : Annette

Dato : 03-03-11 12:39

"SvenP" skrev i meddelelsen

Ivar-plank eller hardy-plank. Det er vist tykkelsen der er forskel på.

Mvh. Sven

Det var da lige præcis Hardi-plank i fibercement. De ligner Duglas-plader.
Tak

Annette