Skifte gas cylinder på Rabani 830 kontorst~
Fra : Ivan

Dato : 02-03-11 12:34

Dav i gruppen

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe?

Jeg har en kontorstol Rabani model 830, gasscylinderen er gået, stol
synker,. Jeg har købt en ny gascyllinder meeeen, jeg kan ikke finde ud af at
skifte denne cylinder.

Nogen der har en ide om hvordan dette skal gøres.

Hi
Ivan

Fra : Per Jensen

Dato : 02-03-11 18:42

On 02/03/11 12.34, Ivan wrote:

> [...]
> af at skifte denne cylinder.
>
> Nogen der har en ide om hvordan dette skal gøres.

Kig på den nye, se hvor den er konisk i begge ender.

Og så sætter du stolen op på f.eks. en skruestik og så giver du den et
godt smæk eller 2 med en meget stor hammer

// Per.

Fra : Ivan

Dato : 02-03-11 19:03

Dav gruppen

Problemet er løst, en stor hammer og så godt med driv i slaget så var det
overstået.

Hi
Ivan