Italien - Bibione - Priser ?
Fra : Allan Møller

Dato : 09-08-01 20:26

Davs

Vi skal til Italien, Bibione og kunne godt tænke os at høre lidt om priserne
i Italien.
Hvordan er priserne på restauranterne, indkøb, tøj og i øvrigt sammenlignet
med de danske priser ?
Gerne generelle priser men også gerne lokalt i Bibione.

Mvh. Allan

Fra : Hans C. Jensen

Dato : 12-08-01 10:36

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra den tredie sommerferie i Bibione.
Vin kan findes meget billigt.
Tøj er at finde men ikke altid billigt.
Pizza'er er lidt billigre end i danmark.
Find de (store) super markeder, der er forbrugsvarerne rimelige.
Husk at besøge det store market ved Luna Park. ( Tror det er tirsdag
formiddag )

God Tur
mvh Hans

Fra : Christian Hvid

Dato : 10-08-01 11:46

Hej Allan,

priserne på tøj og almindelige varer er cirka som i Danmark. Restauranterne
er noget billigere (ca. en 1/3 billigere vil jeg tro).

God tur.