Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tv-udgang - LeadTech GeForce 3 ??!?
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 09-08-01 20:27

Hejsa !!

Ville bare lige høre, om der er nogle af jer derude, som ligger inde med
nogle gode tips angående tv-udgangen på LeadTek WinFast GeForce 3 ??? Kan
ikke rigtig få det til at virke. Får bare sort skærm på pc'eren, når jeg
skifter over til tv, og så er det LIDT svært at styre mus o.s.v., når nu
fjernsynet står helt inde i stuen. Havde et Savage 2000 kort før, og der var
der stadig et skærmbillede på pc'eren, selvom man åbnede for tv-udgangen !!!

Håber på lidt hjælp !!

På forhånd tak .....

-- Søren

Fra : Rx

Dato : 10-08-01 19:19

Hej
Jeg har mig selv et GeForce3 med tvout .. du kan ikke gøre noget ved det
samme sker på min :( . skifter outport helt og kan derfor ikke køre begge på
samme tid

Fra : Martin

Dato : 11-08-01 11:25

Prøv www.tvtool.de

Så er der tricks.

- Martin

Fra : Wizeguy

Dato : 11-08-01 11:48

TV-Tool er desværre ikke kompatibel med den TV-out chip som Leadek GF3 og de
fleste andre GF3 kort anvender

--
Best regards,
Anders Albrechtsen, AKA Wizeguy