Den bitre skitzo skifter el-pære
Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-11 21:59

   Den bitre skitzo skifter el-pære
Rethaveriskhed og forurettethed er kæmpeproblem for hovedparten at
distriktspsykiatriens enlig mand patienter
Folk er blevet rost af deres mor og kærestetilbud og jobtilbud har
ikke levet op til de af rosen skabte ambitioner, og så er staklen så
frustreret, at han må hallucinere eller opfinde tvangstanker for at
holde det fortvivlende liv ud

   How many people with Scitzofrenic (or Borderline or Paranoic)
Personality Disorder does it take to unscrew a light bulb?None.
Because "it's your god damn fault!" for pointing it out that it was
broken to begin with, and to spite you, they'll just content
themselves *to sit in the dark
and never speak to you again*. Besides considering everything else,
that's broken in their lives, "what is a light bulb?"

Skitzofren psykose er en ting I USA og noget helt andet I DK og moden
skifter med tiden
Personlighedssplittelse er noget helt andet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-02-11 23:01

On 02/23/2011 09:59 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> ikke levet op til de af rosen skabte ambitioner, og så er staklen så
> frustreret, at han må hallucinere eller opfinde tvangstanker for at

Jeg holder mig til de gamle glødelamper. Disse lavenergipærer uden varme
er ikke mig.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-11 03:35

On Wed, 23 Feb 2011 23:01:00 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg holder mig til de gamle glødelamper. Disse lavenergipærer uden varme
>er ikke mig.

Et berømt kinesisk ordsprog som Eleanor Roosewelt ofte gentog lyder

"DEt er bedre at tænde et lille lys, end at forbande mørket" og vitsen
med bitternarens modvilje mod elpæreskift er nid-nag-følelse hvor
fortrængt had mod fjendebillederne gør irrationel.

Men du må hellere hamstre de energi-uøkonomiske gammeldags pærer før
økoflipperne sidestiller dem med cigaretter