Man må hellere tro ...
Fra : ab©

Dato : 23-02-11 14:45

.... at medlemmerne af VU er fordrukne, end opdage hvad de står for i ædru
tilstand :-/

Den er brugt tidligere

http://www.vuaarhus.dk/2009/10/hverv-en-ven-og-fa-fem-%C3%B8lsodavand/

VU + KU kan da ikke opfattes som partibevægelser, men må gå ind under
sygdomme, der rammer unge mennesker i lighed med ungdomssløvsind,
troskyldighed og naivitet ...

ab©

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-11 14:51

On Wed, 23 Feb 2011 14:44:37 +0100, "ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
>
>VU + KU kan da ikke opfattes som partibevægelser, men må gå ind under
>sygdomme, der rammer unge mennesker i lighed med ungdomssløvsind,

Lad os fastholde at sygdom er når væv i patientens krop kan måles og
vejes som funktionsnedsat

Hvad mener du så om Enhedslistens ungdomsorganisation, hvor man ved
indslusningskursus lærer om Karl Marx og merværdi? OG de onde, onde
kapitalister.

Og om den proletariatets revolution og diktatur de har uddelegeret til
Islam.

SFU er mere moderne ,, men SDUs fagforeningsforgudelse er komisk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:30

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> VU + KU kan da ikke opfattes som partibevægelser, men må gå ind under
> sygdomme, der rammer unge mennesker i lighed med ungdomssløvsind,

Det er lidt sjovt, at Venstre Ungdom er nød til at drikke folk skidefulde
for at få dem til at melde sig ind i partiet. Måske de skulle kigge lidt på
deres politiske projekt som åbenbart de færreste tror på i ædru tilstand.
Den er helt i vinkel, kære VU, det giver os på venstrefløjen et godt billigt
grin.

LOL

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:30

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:30

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:30

Fra : N_B.DK

Dato : 23-02-11 23:38

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:3099p.27554$Vn7.20822@newsfe22.iad
> Det er lidt sjovt, at Venstre Ungdom er nød til at drikke folk
> skidefulde for at få dem til at melde sig ind i partiet.

Men det er dog trods alt bedre, end at sende folk i arbejdslejr, eller
henrette dem hvis ikke de har de rigtige politiske holdninger...

--
MVH. N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 24-02-11 07:53

wrote:

> Det er lidt sjovt, at Venstre Ungdom er nød til at drikke folk skidefulde
> for at få dem til at melde sig ind i partiet.

De bliver nu ikke medlemmer af partiet, fordi de bliver medlemmer af VU.
I gamle dage for et par årtier siden var VUs fester landboungdommens
eneste mulighed for at holde fest; i dag er der så dækafbrændingerne
tilbage ...

Byungdommen havde KU hvor stræbsomme ungersvende kunne finde
ægteskabs-ambitiøse piger at more sig med ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-11 11:09

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jx6o7d.gjyjkz198840mN%per@RQNNE.invalid:

> [...]
> dækafbrændingerne tilbage ...
>
> Byungdommen havde KU hvor stræbsomme ungersvende kunne finde
> ægteskabs-ambitiøse piger at more sig med ...

Og du havde spejderbevægelsen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-02-11 11:38

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> 1jx6o7d.gjyjkz198840mN%per@RQNNE.invalid:

> Og du havde spejderbevægelsen?

Jeg har været ulveunge, ja?

Der er mange der er spejdere i deres skoletid, og på universitetet
fortsætter som frivillige, ulønnede ledere. Det var altså ikke fester
det drejede sig om, men naturoplevelser.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-11 12:01

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jx6ywd.1x9eapiev7lqoN%per@RQNNE.invalid:

> Jeg har været ulveunge, ja?
>
> Der er mange der er spejdere i deres skoletid, og på universitetet
> fortsætter som frivillige, ulønnede ledere. Det var altså ikke fester
> det drejede sig om, men naturoplevelser.

Jeg har altså også været spejder.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-11 12:39

"Jens Bruun"
> Jeg har altså også været spejder.

Tillyke med det!

Mvh
Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:50

> [...]
>
> VU + KU kan da ikke opfattes som partibevægelser, men må gå ind under
> sygdomme, der rammer unge mennesker i lighed med ungdomssløvsind,

AltBinaries.com har åbenbart en af de dage med driftsforstyrrelser på
sendefunktionen, så jeg må vist hellere holde mig til Datemas i dag og i
morgen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 15:30

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-02-11 18:17

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> færreste tror på i ædru tilstand. Den er helt i vinkel, kære
> VU, det giver os på venstrefløjen et godt billigt grin.

tjajhshchh - hik - skååål!

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 15:53

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 16:15

""Kim Larsen
> AltBinaries.com har åbenbart en af de dage med driftsforstyrrelser på
> sendefunktionen.

Narh, mon ikke det er Kim Larsen der har en af sine mange minus dage?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-11 16:21

On Wed, 23 Feb 2011 16:15:15 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>""Kim Larsen
>
>Narh, mon ikke det er Kim Larsen der har en af sine mange minus dage?

Men er vi ikke alle overbærende for at hvor der handles der spildes,
så han bør ikke fremture med undskylde l indlæg der jo også er POLITIK
indholdsløse

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-02-11 16:26

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> ""Kim Larsen
>
> Narh, mon ikke det er Kim Larsen der har en af sine mange minus dage?

Orv, du er sjov.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-02-11 18:19

> "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en
> meddelelse

> Orv, du er sjov.

Jeg vil endda sige at Eyvind Ørn har en af sine morsomme dage -
man kan godt blive lidt rundtosset af blodmangel, og hvad er det
man siger om ham ude i byen? Nåeh, jo - hvad han ikke har i
hovedet, det mangler han i benene.

Fra : A great Dane

Dato : 23-02-11 16:45

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> ""Kim Larsen
>
> Narh, mon ikke det er Kim Larsen der har en af sine mange minus dage?

Du er jo fast skribent på dk.snak.mudderkastning er alle dage ikke minus
dage ovre hos jer?.

Fra : DADK

Dato : 23-02-11 16:49

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> AltBinaries.com har åbenbart en af de dage med driftsforstyrrelser på
> sendefunktionen.

Men brugeren Kim svigter aldrig - han er altid forstyrret.