1fjer->5høns tror politi på.
Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-11 11:36

1fjer->5høns tror politi på.
Selvfølgelig udviser jeg ikke varme følelser til nabolaget, når jeg
overhører at cyklende autonome råber "se at få nogen bukser på" og jeg
så ikke efterkommer ønsket.
Men de er væk før jeg kan forklare dem om dansk lov, som intetsteds
kræver bukser
Jeg er stolt over på GeorgBrandes-vis at sætte vigtige sager under
debat, så jeg ignorerer, at folk udtrykker BEKYMRING FOR BØRN, der
måtte se min nederdel - jeg tror ikke på, at børn skades af at se bare
knæ eller tær.
Men rygter bliver til almene fordomme, så undertiden hører jeg bag mit
plankeværk at folk på fortovet fastslår at jeg læser avis
splitternøgen på fortovet tsk tsk
Politiet ræsonerer, at der går ikke røg af en ild uden brand, så de
godtager blindt vidneudsagn og krydseksaminerer ikke falskanmeldere,
endsige overvejer at bede om foto.
Da jeg ordnede ting på mit eget tag i (små) shorts fik jeg tilråb fra
højere Husumgadelejlighed om at hvis jeg ikke gik indendørs straks,
ville jeg blive gennembanket med baseballbræt, og når jeg rapporterer
sådan ulovlig trussel til politiet, er de kun irriterede over, at jeg
spilder deres tid.