Politi-snæversyn afsløres af opringning ti~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-11 18:35

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-02-11 19:17

On 02/21/2011 06:35 PM, Bo Warming wrote:

Lagde han røret på?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-11 21:14

On Mon, 21 Feb 2011 19:17:29 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/21/2011 06:35 PM, Bo Warming wrote:
>>
>Lagde han røret på?
Hvor der handles der spildes

Hermed den trådstart jeg troede jeg havde copypasted korrekt:

Politi-snæversyn afsløres af opringning til min læge
Jeg sku ha fornyet en recept og min læge nævnte, at han var blevet
kontaktet af politiet vedr om jeg var senil eller sindssyg, siden jeg
ikke anvender normal buksebrug
Ved de 7 gange denne sommer, hvor politiet er rykket ud for at gå igen
med uforrettet sag, har jeg forklaret mit projekts videnskabelige og
såre enkle og rationelle motiver.
Autonome demonstrerer nøgne for at vise blomsterbarns-frihedstænkning
og mine motiver er tæt ved dem.
Men politiet er så hadefulde mod afvigere, at de ikke går i dialog. En
husejer og gymnasielærer i fysik og kemi som jeg, er ikke kriminel ved
at provokere målrettet og sagligt og de ku have bedt mig skrive en
artikel om projektets rationale, så de ku diskutere den med folk, de
har respekt for.
At gå bag min ryg og spørge om senilitet eller psykose kan sagen jo
slet ikke bære, når straf kun er et sølle bødeforlæg på 3000 kr på
trods af, at jeg fik samme bødeforlæg for 6 år siden og altså er
"vaneforbryder vedr uvoldelig bagatel"..
Min læge kender mine blebehov og mine mange artikler i Ugeskrift for
Læger. Når hans bedyrelse af BW-normalitet ikke kan trænge ind til
Bellehøjs forståelse, så er de udenfor pædagogisk rækkevidde.
At Hovedstadens politi har et hadefuldt forhold til uvoldelig
afvigelse, fremgår også af deres mange tilfælde af urimelig brug af
dræbende skud mod ufarlige psykiatriske afvigere.
Vedr min diagnose er de informeret om, at jeg fik førtidspension på en
skitzofreni-diagnose vedr fremtoning og neologismer, som siden blev
underkendt af stribevis af højere placerede psykiatere, der fastslog
nul sindsyge.