Re: GADDAFI KAN HAVE FORLADT LIBYEN, siger~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 21-02-11 10:52

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:...

> [...]
> :dissident-gaddafitale-er-tom-snak.html
>
> Gaddafis søn advarer om borgerkrig
> Mandag d. 21. feb. 2011 kl. 00:35 af ritzau / marb for TV 2 Nyhederne
> (opd. d. 21/2 2011; 05:10)
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37538802
> :gaddafis-s%C3%B8n-advarer-om-borgerkrig.html
>

> Kommentar:
> Sønnen er - mental set - ligeså syg i hovedet (psykopati) som hans far.
> Men om han også lider af faderens paranoya vides endnu ikke.
> Kanske man bliver paranoid med tiden af psykopati; idet man jo frygter
> med god grund hævn fra sine ofres medmennesker.

Siden Oldtiden har mennesker formået at samarbejde, apropos demokrati.

Hvorfor skulle folk-fra-Libyen være dummere end andre ?

Nej vel!

Vi ønsker jo blot alle fair trivselsvilkår, og derfor tror vi på, at ...

Alle folk, uanset race, køn, etnisk oprindelse osv., er født lige med retten til liv osv.

Og det er alt dette psykopater modarbejder, fordi de jo så ikke længere kan nasse
på os andre og selv tjene til livets opretsholdelse.

Så ...

Mon der bliver frihed under psykopaterne efter 42 års slaveri i Libyen ?

Næppe !

Det er bare en løgn der fyrres af i et desperat håb om at bevare magten.

At stjæle, at lyve og at myrde ...

Nej!

The people of Libya har fortjent noget bedre: FREEDOM...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2011-02-21, Monday, day no 52, CET 10:49, GMT 09:49)
"Now!"

Yea ...

CET 10:50
- "Deal ?"

Jeg tror minsandten, at du har fået dig en *bejler*, Mankind ...

> [...]
> kontante vurdering af Libyens leder, Muammar Kaddafis fremtid.
>
> "Hvis jeg var ham, så ville jeg ...
>
> === citat slut ===
>

> Æh ... (memory on from) ...
>
> Diplomaten Hussein Sadiq al Musrati
> trådte tilbage under et interview med
> tv-stationen al-Jazeera og forlangte
> ved samme lejlighed, at "alt
> diplomatisk personale træder tilbage".
>
> Nå ja, det er rigtigt. Jeg glemte lige:
>
> Husk at lægge STOR *fysisk* afstand til psykopat-uslingene,
> (herunder Muammar Gaddafis søn, Saif al-Islam)
> når/hvis sten "tilfældigvis" dumper ned fra himlen ...You know: ... 61 ...

12199