Respekter sindsyges enmandsreligion mer en~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 15:17

Respekter sindsyges enmandsreligion mer end Islam
Islam er blodig, hævnkrævende og bør derfor ikke respekteres så meget
som afvigere der vil opdrage verden til at gå med bundløs nederdel og
ikke skader nogen fysisk
Folk, der tør afvigelse, kan have smittende genikvaliteter

"Vi har brug for afvigere og extremister for at afgrænse vor egen
identitet"- og tiltrængte nye ideer opstår oftest i stærk
modvind"(Lars Andersen, "De måske udstødte" MuseumsTuscalanums Forlag
2005)

Det er altid den, der farer vild, som finder nye veje. Niels
Kjær

   Deviating natures are of the utmost importance whereever there
is to be progress. Nietzsche

   Jeg elsker tossehoveders eksperimenter. Jeg laver dem altid.
Charles Darwin

I en verden, hvor alle fusker, bliver den ærlige en bedrager. André
Gide

   Alt stort i denne verden er skabt af neurotikere, de alene
grundlagde vore religioner og skabte vore mesterværker.   Marcel Proust