Venstre åbner for at droppe FN-konvention
Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 18:01

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-11 18:56

On 02/18/2011 06:01 PM, Bo Warming wrote:

- Vi har en kollektiv forpligtelse i hele verden til at sikre, at
mennesker ikke er statsløse, for vi skal ikke have en verden, hvor folk
går rundt og er statsløse, siger Tom Behnke

"kollektiv forpligtelse" er kommunistiske våseord - som modsiger
nationers selvbestemmelsesret.
Hvis nationerne følte "kollektiv forpligtelse" til at udrydde
muhammedansk ondskab og terror, var det så ikke sket for længst?

Der er rigelig plads i Muhammedanien til Palæstinensere.
De har intet at gøre i DK. Og dem vi har taget ind har vist sig ikke at
kunne indpasses i DK-civilisationen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 19:05

On Fri, 18 Feb 2011 18:55:34 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Der er rigelig plads i Muhammedanien til Palæstinensere.
>De har intet at gøre i DK. Og dem vi har taget ind har vist sig ikke at

MEd risiko for at lyde patroniserende vil jeg rose Martin overdådigt
for i ovenstående indlæg at veje sine ord på guldvægt og ikke
overreagere og støde moderate fra sig.

Jeg er selv slem til at give extremisme fuld skrue, så når jeg
pludselig ser en medkæmper lægge bånd på sig selv så imponeres jeg -
selvom spontan ærlighed også kan være både klog og taktisk

"Når du ser en god mand, prøv, om du kan ligne ham; når du ser en ond
mand, prøv at finde hans fejl hos dig selv".Kung-Fu-Tse

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-02-11 19:40

> [...]
>
> Der er rigelig plads i Muhammedanien til Palæstinensere.
> De har intet at gøre i DK. Og dem vi har taget ind har vist sig ikke

Nu har jeg lige undtagelsesvis læst alt det som Bo Warming skriver i sin
trådsstarter og som du ikke citerer, Martinse-dumse-numse. Der står INTET om
at det er Venstres officielle politik at droppe FN-konventionen hverken helt
eller delvist og i det som du citerer tager Tom Behnke fra De Konservastive
afstand fra noget sådant. Dermed er der intet flertal for Krarups vanvittige
ideer. Så nu dropper vi våset og skærer ind til benet:

[...]

Her står altså kun at "...Karsten Lauritzen vil nu læse DF-forslaget
grundigt og så tage endelig stilling til det...", ikke at Venstre vil lukke
op for noget som helst. Du kan ikke læse ud af dette at Karsten Lauritzens
holdninger er Venstres officielle holdninger. Jeg er ret sikker på at når
det kommer til at overholde internationale konventioner, så er Venstre ret
klare i spyttet: Det er ikke til forhandling med Dansk Folkeparti.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 19:55

Vær lidt musikalsk Kim
Martin er forståeligt glad for at der omsider er optræk til at vi
afmelder konvention.
Det kan ikke gå hurtigt nok

Glæder du dig til at dø af et palæstinenser knivstik?