/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Christiania har tabt i højesteret
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 18-02-11 12:07

Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
offentliggjort på DR.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com




 
 
Vidal (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 18-02-11 12:41

Den 18-02-2011 12:06, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
> offentliggjort på DR.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm

Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Jens Bruun (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-02-11 19:31

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.

Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får hovedet
smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude uden tilladelse fra
den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær en del af den lokale mafia,
bo ulovligt, og undlad at betale enhver sit. Stærkt liberalt. Og det er
ganske vist...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Vidal (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 19-02-11 11:09

Den 18-02-2011 19:31, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>
> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får hovedet
> smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude uden tilladelse fra
> den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær en del af den lokale mafia,
> bo ulovligt, og undlad at betale enhver sit. Stærkt liberalt. Og det er
> ganske vist...
>
Der er masser, der er enige med mig i mit syn
på det. Se bare her.

http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg



--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 11:13

On Sat, 19 Feb 2011 11:08:42 +0100, Vidal wrote:

> Den 18-02-2011 19:31, Jens Bruun skrev:
>> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>> 4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>
>>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>>
>> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får hovedet
>> smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude uden tilladelse fra
>> den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær en del af den lokale mafia,
>> bo ulovligt, og undlad at betale enhver sit. Stærkt liberalt. Og det er
>> ganske vist...
>>
> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
> på det. Se bare her.
>
> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg

At du linker til en karikaturtegning på Politikken, er ikke videre seriøst.

Christiania er vel nærmere anarkistisk med socialistiske træk.

Vidal (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 19-02-11 11:37

Den 19-02-2011 11:12, S.A.Thomsen skrev:
> On Sat, 19 Feb 2011 11:08:42 +0100, Vidal wrote:
>
>> Den 18-02-2011 19:31, Jens Bruun skrev:
>>> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>>> 4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>
>>>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>>>
>>> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får hovedet
>>> smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude uden tilladelse fra
>>> den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær en del af den lokale mafia,
>>> bo ulovligt, og undlad at betale enhver sit. Stærkt liberalt. Og det er
>>> ganske vist...
>>>
>> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
>> på det. Se bare her.
>>
>> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg
>
> At du linker til en karikaturtegning på Politikken, er ikke videre seriøst.

Nej. Indlægget manglede nok et par smileys fra starten
af.

Jens Bruun vil nok harmdirrende kalde det troll, jeg kalder
det en vits.

> Christiania er vel nærmere anarkistisk med socialistiske træk.

Indlægget manglede nok et par smileys.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 11:57

On Sat, 19 Feb 2011 11:36:55 +0100, Vidal wrote:

> Den 19-02-2011 11:12, S.A.Thomsen skrev:
>> On Sat, 19 Feb 2011 11:08:42 +0100, Vidal wrote:
>>
>>> Den 18-02-2011 19:31, Jens Bruun skrev:
>>>> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>>>> 4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>>
>>>>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>>>>
>>>> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får hovedet
>>>> smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude uden tilladelse fra
>>>> den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær en del af den lokale mafia,
>>>> bo ulovligt, og undlad at betale enhver sit. Stærkt liberalt. Og det er
>>>> ganske vist...
>>>>
>>> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
>>> på det. Se bare her.
>>>
>>> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg
>>
>> At du linker til en karikaturtegning på Politikken, er ikke videre seriøst.
>
> Nej. Indlægget manglede nok et par smileys fra starten
> af.
>
> Jens Bruun vil nok harmdirrende kalde det troll, jeg kalder
> det en vits.
>
>> Christiania er vel nærmere anarkistisk med socialistiske træk.
>
> Indlægget manglede nok et par smileys.

Ironi kan være ret svært at se på skrift.

Jens Bruun (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 19-02-11 11:18

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d5f96a6$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>>
>> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får
>> hovedet smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude
>> uden tilladelse fra den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær
>> en del af den lokale mafia, bo ulovligt, og undlad at betale enhver
>> sit. Stærkt liberalt. Og det er ganske vist...
>>
> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
> på det.

Sikkert. Ingen har vist påstået, at du står alene med dine idiotiske
holdninger til- og udsagn om dette og hint. Alene blandt skriibenterne i
nærværende gruppe kan jeg opremse mindst et par håndfulde, der deler dit
halv- og helfascistiske tunnelverdenssyn.

> Se bare her.
>
> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg

Jeg har forsøgt at klikke på linket, men bliver ved med at få en advarsel
fra mit antibullshit-program, der påstår, at *.politiken.dk/* er inficeret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



DADK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-02-11 11:37

Jens Bruun wrote:
> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d5f96a6$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>>>> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.
>>> Ja for søren. Prøv at sælge hash derude uden tilladelse, og du får
>>> hovedet smadret med baseball-bats. Forsøg at bygge et hus derude
>>> uden tilladelse fra den lokale mafia, og tæskeholdet møder op. Vær
>>> en del af den lokale mafia, bo ulovligt, og undlad at betale enhver
>>> sit. Stærkt liberalt. Og det er ganske vist...
>>>
>> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
>> på det.
>
> Sikkert. Ingen har vist påstået, at du står alene med dine idiotiske
> holdninger til- og udsagn om dette og hint. Alene blandt skriibenterne i
> nærværende gruppe kan jeg opremse mindst et par håndfulde, der deler dit
> halv- og helfascistiske tunnelverdenssyn.
>
>> Se bare her.
>>
>> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg
>
> Jeg har forsøgt at klikke på linket, men bliver ved med at få en advarsel
> fra mit antibullshit-program, der påstår, at *.politiken.dk/* er inficeret.

Ifølge virustotal.com er politiken.dk "sikker" og JPEG'en er ren

Antivirus    Version    Last Update    Result
AhnLab-V3   2011.02.14.02   2011.02.14   -
AntiVir   7.11.3.146   2011.02.19   -
Antiy-AVL   2.0.3.7   2011.02.19   -
Avast   4.8.1351.0   2011.02.19   -
Avast5   5.0.677.0   2011.02.19   -
AVG   10.0.0.1190   2011.02.18   -
BitDefender   7.2   2011.02.19   -
CAT-QuickHeal   11.00   2011.02.19   -
ClamAV   0.96.4.0   2011.02.19   -
Commtouch   5.2.11.5   2011.02.19   -
Comodo   7737   2011.02.18   -
DrWeb   5.0.2.03300   2011.02.19   -
Emsisoft   5.1.0.2   2011.02.19   -
eSafe   7.0.17.0   2011.02.17   -
eTrust-Vet   36.1.8170   2011.02.18   -
F-Prot   4.6.2.117   2011.02.18   -
F-Secure   9.0.16160.0   2011.02.19   -
Fortinet   4.2.254.0   2011.02.19   -
GData   21   2011.02.19   -
Ikarus   T3.1.1.97.0   2011.02.19   -
Jiangmin   13.0.900   2011.02.19   -
K7AntiVirus   9.87.3900   2011.02.19   -
Kaspersky   7.0.0.125   2011.02.19   -
McAfee   5.400.0.1158   2011.02.19   -
McAfee-GW-Edition   2010.1C   2011.02.18   -
Microsoft   1.6502   2011.02.19   -
NOD32   5887   2011.02.18   -
Norman   6.07.03   2011.02.19   -
nProtect   2011-02-10.01   2011.02.15   -
Panda   10.0.3.5   2011.02.18   -
PCTools   7.0.3.5   2011.02.19   -
Prevx   3.0   2011.02.19   -
Rising   23.45.04.06   2011.02.18   -
Sophos   4.61.0   2011.02.19   -
SUPERAntiSpyware   4.40.0.1006   2011.02.19   -
Symantec   20101.3.0.103   2011.02.19   -
TheHacker   6.7.0.1.132   2011.02.17   -
TrendMicro   9.200.0.1012   2011.02.19   -
TrendMicro-HouseCall   9.200.0.1012   2011.02.15   -
VBA32   3.12.14.3   2011.02.18   -
VIPRE   8470   2011.02.19   -
ViRobot   2011.2.19.4319   2011.02.19   -
VirusBuster   13.6.208.0   2011.02.18   -

Vidal (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 19-02-11 11:41

Den 19-02-2011 11:37, DADK skrev:
>>
>>> Se bare her.
>>>
>>> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg
>>>
>>
>> Jeg har forsøgt at klikke på linket, men bliver ved med at få en advarsel fra
>> mit antibullshit-program, der påstår, at *.politiken.dk/* er inficeret.
>
> Ifølge virustotal.com er politiken.dk "sikker" og JPEG'en er ren

Jeg tror, vi taler om Jens Bruuns personlige filter,
der advarer mod antiliberale tanker.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 11:58

On Sat, 19 Feb 2011 11:41:00 +0100, Vidal wrote:

>>>> http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg
>>>
>>> Jeg har forsøgt at klikke på linket, men bliver ved med at få en advarsel fra
>>> mit antibullshit-program, der påstår, at *.politiken.dk/* er inficeret.
>>
>> Ifølge virustotal.com er politiken.dk "sikker" og JPEG'en er ren
>
> Jeg tror, vi taler om Jens Bruuns personlige filter,
> der advarer mod antiliberale tanker.

ROTFLMAO.

DADK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-02-11 12:03

Vidal wrote:

>> Ifølge virustotal.com er politiken.dk "sikker" og JPEG'en er ren
>
> Jeg tror, vi taler om Jens Bruuns personlige filter,
> der advarer mod antiliberale tanker.



Vidal (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 19-02-11 11:39

Den 19-02-2011 11:17, Jens Bruun skrev:

>> > Se bare her.
>> >
>> > http://blog.politiken.dk/ytournel/files/2011/02/christiania-flc3b8j-liberalt-bl.jpg

> Jeg har forsøgt at klikke på linket, men bliver ved med at få en advarsel
> fra mit antibullshit-program, der påstår, at *.politiken.dk/* er inficeret.

Hehe, interessant. Er det liberalt antibullshit, det
beskytter mod, så er det nok rigtigt, det det melder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

DADK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-02-11 11:52

Vidal wrote:

> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
> på det. Se bare her.

Det er overhovedet ikke liberalt, som flere er inde på. Udover en
ekstrem topstyring er der utallaige dos and donts eller hvad man siger.
Jeg har haft kendskab til staden fra en 5-6 års-alderen on and off, og
husker tydeligt hvordan det var i "gamle" dage. I dag handler det i
praksis om det lukrative hashmarked og at der sidder nogle gamle
millionærer eller temmelig højtlønnede som under dække af "fristad" kan
slippe uden om en masse kollektive afgifter.

For min skyld kunne de sagtens rydde staden - selvom vi så mister en
turistattraktion - man skal bare lige have en plan for hvordan man
håndterer hashmarkedet først. Og den plan har "man" (myndighederne)
næppe forstand til at udtænke, ergo er det nok bedre at lade det ligge.
For uanset hvad man mener om Christiania sikres en vis "kontrol" og
selvjustits med markedet - der er en prisudvikling, kvalitetsstandarder
mm som på et "rigtigt" marked, samt en form for pusherlovgivning - du
trækker ikke pistol imod en kunde, der snydes ikke, man sælger ikke
hårde stoffer, man sælger ikke til børn osv.

Ryddes staden vil du bare se endnu flere "hashklubber" drevet af
indvandrerbander, dem der sælger kokain eller ecstasy til 13-årige piger
- de får så bare ca 1.000.000.000 mere at lege med, og f.eks købe våben
for. Og du vil få pusher-aktiviteten flyttet endnu mere ud i
boligområder - kvarterer på stenbroen osv - det er i det mindste
centreret omkring et lille hotspot uden for indre by som det er nu.

Ivannof (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 19-02-11 17:31



"DADK" skrev i meddelelsen
news:4d5fa0ac$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Vidal wrote:

> Der er masser, der er enige med mig i mit syn
> på det. Se bare her.

Det er overhovedet ikke liberalt, som flere er inde på. Udover en
ekstrem topstyring er der utallaige dos and donts eller hvad man siger.
Jeg har haft kendskab til staden fra en 5-6 års-alderen on and off, og
husker tydeligt hvordan det var i "gamle" dage. I dag handler det i
praksis om det lukrative hashmarked og at der sidder nogle gamle
millionærer eller temmelig højtlønnede som under dække af "fristad" kan
slippe uden om en masse kollektive afgifter.

For min skyld kunne de sagtens rydde staden - selvom vi så mister en
turistattraktion - man skal bare lige have en plan for hvordan man
håndterer hashmarkedet først. Og den plan har "man" (myndighederne)
næppe forstand til at udtænke, ergo er det nok bedre at lade det ligge.
For uanset hvad man mener om Christiania sikres en vis "kontrol" og
selvjustits med markedet - der er en prisudvikling, kvalitetsstandarder
mm som på et "rigtigt" marked, samt en form for pusherlovgivning - du
trækker ikke pistol imod en kunde, der snydes ikke, man sælger ikke
hårde stoffer, man sælger ikke til børn osv.

Ryddes staden vil du bare se endnu flere "hashklubber" drevet af
indvandrerbander, dem der sælger kokain eller ecstasy til 13-årige piger
- de får så bare ca 1.000.000.000 mere at lege med, og f.eks købe våben
for. Og du vil få pusher-aktiviteten flyttet endnu mere ud i
boligområder - kvarterer på stenbroen osv - det er i det mindste
centreret omkring et lille hotspot uden for indre by som det er nu.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Rigtigt!

Staten kan ikke beslutte at frigive hash. Den ER her. Den kan kun beslutte
om staten vil håndtere eller formidle salget selv, eller om man vil overlade
det til kriminelle miljø.

I de 40 til 50 år krigen mod hash foreløbigt har stået på er der tjent mange
penge i de kriminelle miljøer, så det er først og fremmest dem, der ikke
ønsker hashen fri.

Hilsen Ivan


DADK (20-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-02-11 01:46

Ivannof wrote:

> Rigtigt!

Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
"kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
ikke over et spil ludo.

> Staten kan ikke beslutte at frigive hash. Den ER her.

Du har ret. Man har brugt hundreder af millioner på at bekæmpe hash,
blot de senere år - sat bøderne og straffene op - 1.000 kr for 0,1 gram
osv. Alligevel har der aldrig været flere hasrygere. Det må man da
forholde sig til, uanset om man er for eller imod hash. Tror jeg vil
skrive en blog om, at hvis man vil rydde Christiania må man også
legalisere hashen. Der er næppe nogen vej udenom. Allerede tilbage i
90'erne talte jeg med flere betjente som erkendte at de syntes det var
komplet idioti. Der har også været kritiske artikler i politiets fagblad
om indsatsen på Christania.

Den kan kun
> beslutte om staten vil håndtere eller formidle salget selv, eller om man
> vil overlade det til kriminelle miljø.

Netop!

> I de 40 til 50 år krigen mod hash foreløbigt har stået på er der tjent
> mange penge i de kriminelle miljøer, så det er først og fremmest dem,
> der ikke ønsker hashen fri.

Det er i hvert fald dem der har mest at tabe - du har helt ret. Tænk
bare hvor mange fængselspladser der kunne frigøres, i en tid hvor man
ikke har celler eller kapacitet nok til dømte f.eks ift bandekrigen.

Martin Larsen (20-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-02-11 11:48

On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
> Ivannof wrote:
>
>> Rigtigt!
>
> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
> ikke over et spil ludo.
>

Du er vist ikke helt opdateret:

Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
Islamabad (PBUH).
http://ekstrabladet.dk/112/article1455201.ece

Mvh
Martin

Bo Warming (20-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 20-02-11 17:36

On Sun, 20 Feb 2011 11:48:23 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
>> Ivannof wrote:
>>
>>> Rigtigt!
>>
>> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
>> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
>> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
>> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
>> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
>> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
>> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
>> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
>> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
>> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
>> ikke over et spil ludo.
>>
>
>Du er vist ikke helt opdateret:
>
>Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
>Islamabad (PBUH).
Sker det særlig ofte at bande mod bande gir skud på uskyldig
trediemand

Kan vi ikke tage afslappet på at to forbryderbander søger at udrydde
hinanden?

politiet spreder sig for tyndt over for mange sager

Martin Larsen (20-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-02-11 18:54

On 02/20/2011 05:35 PM, Bo Warming wrote:
> On Sun, 20 Feb 2011 11:48:23 +0100, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
>>> Ivannof wrote:
>>>
>>>> Rigtigt!
>>>
>>> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
>>> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
>>> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
>>> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
>>> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
>>> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
>>> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
>>> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
>>> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
>>> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
>>> ikke over et spil ludo.
>>>
>>
>> Du er vist ikke helt opdateret:
>>
>> Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
>> Islamabad (PBUH).
> Sker det særlig ofte at bande mod bande gir skud på uskyldig
> trediemand
>
> Kan vi ikke tage afslappet på at to forbryderbander søger at udrydde
> hinanden?
>
> politiet spreder sig for tyndt over for mange sager

Vi skal slet ikke acceptere udenlandske bander...
Du er jo helt fra snøvsen

Mvh
Martin


Bo Warming (21-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-02-11 07:02

On Sun, 20 Feb 2011 18:53:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/20/2011 05:35 PM, Bo Warming wrote:
>> On Sun, 20 Feb 2011 11:48:23 +0100, Martin Larsen
>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>> On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
>>>> Ivannof wrote:
>>>>
>>>>> Rigtigt!
>>>>
>>>> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
>>>> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
>>>> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
>>>> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
>>>> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
>>>> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
>>>> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
>>>> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
>>>> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
>>>> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
>>>> ikke over et spil ludo.
>>>>
>>>
>>> Du er vist ikke helt opdateret:
>>>
>>> Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
>>> Islamabad (PBUH).
>> Sker det særlig ofte at bande mod bande gir skud på uskyldig
>> trediemand
>>
>> Kan vi ikke tage afslappet på at to forbryderbander søger at udrydde
>> hinanden?
>>
>> politiet spreder sig for tyndt over for mange sager
>
>Vi skal slet ikke acceptere udenlandske bander...
>Du er jo helt fra snøvsen
dU VED ALTSÅ INTET om hvor ofte bander rammer uskyldige?

Jeg har ikke skrevet at bandemord er under bagatalgrænsen

Men politiet bør prioritere dem lavere end hjemmerøverier og andet
hvor uskyldige går deres liv ødelagt

Du lægger ofte folk i munden det modsatte af hvad de har sagt

Det gør dine indlæg trættende og kedsommelige

Bo Warming (21-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-02-11 08:52

On Sun, 20 Feb 2011 18:53:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/20/2011 05:35 PM, Bo Warming wrote:
>> On Sun, 20 Feb 2011 11:48:23 +0100, Martin Larsen
>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>> On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
>>>> Ivannof wrote:
>>>>
>>>>> Rigtigt!
>>>>
>>>> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
>>>> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
>>>> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
>>>> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
>>>> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
>>>> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
>>>> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
>>>> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
>>>> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
>>>> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
>>>> ikke over et spil ludo.
>>>>
>>>
>>> Du er vist ikke helt opdateret:
>>>
>>> Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
>>> Islamabad (PBUH).
>> Sker det særlig ofte at bande mod bande gir skud på uskyldig
>> trediemand
>>
>> Kan vi ikke tage afslappet på at to forbryderbander søger at udrydde
>> hinanden?
>>
>> politiet spreder sig for tyndt over for mange sager
>
>Vi skal slet ikke acceptere udenlandske bander...
>Du er jo helt fra snøvsen
>
Når politiet blander sig i bandekonflikt er det oftest til muslimernes
fordel
DERFOR bør de pålægges at beskytte uskyldige ofre for muslimvold, som
PRIORITET

DADK (21-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 21-02-11 01:08

Martin Larsen wrote:
> On 02/20/2011 01:46 AM, DADK wrote:
>> Ivannof wrote:
>>
>>> Rigtigt!
>>
>> Tak Tror man kun kan fornemme den slags hvis man har en smule
>> kendskab til de faktiske omstændigheder. Hash og Christiania lyder
>> sikkert farligt i manges øjne, men i det mindste har vi en "djævel" vi
>> kender. Bandekrigen opstod i kølvandet på rydningen af pusherstreet. I
>> dag er tilstandene nogenlunde "normaliseret" derude, dvs læssevis af
>> boder, intet politi osv. Jeg frygter helt ærligt hvad der vil ske når
>> forbruget fra de måske 300.000 daglige hasrygere lægges i hænderne på
>> "kriminelle" (naturligvis er de kriminelle på staden også, og rockerne
>> styrer det, men der er en slags "lov") men hvis hashmarkedet ender i
>> anarki og en kamp om markeder. Der er MANGE penge på spil - det klares
>> ikke over et spil ludo.
>>
>
> Du er vist ikke helt opdateret:
>
> Fem personer blev indlagt, da taberen af et spil ludo åbnede ild i
> Islamabad (PBUH).
> http://ekstrabladet.dk/112/article1455201.ece

Haha Det giver begrebet "dræberludo" en helt ny dimension
[dræberludo er når man SKAL slå hjem hvis man kan, også selvom man skal
rykke tilbage, evt springe via stjerner osv - og hvis man overser det
bliver man selv slået hjem, det kan tage dage at spille]

Ukendt (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-02-11 00:00

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4d5e5ab2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Christiania er vel reelt et stærkt liberalt samfund.

Mig bekendt er det et ultrafaschistisk samfund, hvor man får tørre tæsk hvis
ikke man er en af "kameraterne" eller gør præcist som "kammeraterne" vil
have det.

Hvis man i første omgang ikke makker ret får man tæsk - hjælper det ikke
bliver man skudt.



Bo Warming (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-02-11 12:55

On Fri, 18 Feb 2011 12:06:38 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
>offentliggjort på DR.
>
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm

Godt.Men vi slipper ikke for ugentlige løgne om at helgenerne på
Fristaden er ligeglade med penge

Får de eftersmæk på hvad de sku ha betalt på pantebreve hvis de havde
købt til vurderingssum i 1971 og ikke stjålet? Samt ejendomssskatter?
Plus renters rente

Skylder vi hashsælgerne noget.? De har fået god pris for deres
rusmidler

Jesper (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 18-02-11 13:16

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
> offentliggjort på DR.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm

Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
bulldozerne.
--
Jesper
*********************************************
Få det ud af verden:
http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/Afmelding.htm

S.A.Thomsen (18-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 18-02-11 13:23

On Fri, 18 Feb 2011 13:15:58 +0100, Jesper wrote:

> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
>> Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
>> offentliggjort på DR.
>>
>> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm
>
> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
> bulldozerne.

Efterfulgt af et par lastbiler med græsfrø.

Bo Warming (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 19-02-11 00:17

On Fri, 18 Feb 2011 13:23:22 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Fri, 18 Feb 2011 13:15:58 +0100, Jesper wrote:
>
>> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
>> wrote:
>>
>>> Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
>>> offentliggjort på DR.
>>>
>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/18/113959.htm
>>
>> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
>> bulldozerne.
>
>Efterfulgt af et par lastbiler med græsfrø.

Fejler bygningerne noget? Har bz-bøllerne misligholdt, så
svampeskader? Hvorfor ikke sælge til højstbydende og la køber afgøre
om buldozer eller overmaling og termoruder

N_B.DK (18-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 18-02-11 14:22

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
news:1jwvzhl.phg3sn1oki9ymN%spambuster@users.toughguy.net
> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
> bulldozerne.

3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
brugsretten til området.

Og derefter så en eller 2 af dem her.

http://www.album-mmt.it/data/media/127/d575_10.jpg

Så tager det ikke lang tid at få ryddet op i den rotterede.

--
MVH. N_B_DK



Bo Warming (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-02-11 19:13

On Fri, 18 Feb 2011 14:21:38 +0100, "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>news:1jwvzhl.phg3sn1oki9ymN%spambuster@users.toughguy.net
>> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
>> bulldozerne.
>
>3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
>brugsretten til området.
>
>Og derefter så en eller 2 af dem her.
>
>http://www.album-mmt.it/data/media/127/d575_10.jpg
>
>Så tager det ikke lang tid at få ryddet op i den rotterede.

Nørrebroparken er kommunens rotterede nr 1 for et kæmpe netværk af
kloakker er den i midten af.
Og meget gamle tætliggende huse betyder stor sandsynlighed for defekt
kloakrør hvor de kan komme op på jordoverfladen
Men Amager har et langt mindre og ikke overlappende kloaksystem så ER
DER rotter i Fristaden?

Arne H. Wilstrup (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-02-11 12:56


"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:4d5e7235$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> news:1jwvzhl.phg3sn1oki9ymN%spambuster@users.toughguy.net
>> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud
>> med
>> bulldozerne.
>
> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke
> har brugsretten til området.
>
> Og derefter så en eller 2 af dem her.
>
> http://www.album-mmt.it/data/media/127/d575_10.jpg
>
> Så tager det ikke lang tid at få ryddet op i den rotterede.

No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.



DADK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-02-11 13:03

Arne H. Wilstrup wrote:
> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d5e7235$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>> news:1jwvzhl.phg3sn1oki9ymN%spambuster@users.toughguy.net
>>> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud
>>> med
>>> bulldozerne.
>> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke
>> har brugsretten til området.
>>
>> Og derefter så en eller 2 af dem her.
>>
>> http://www.album-mmt.it/data/media/127/d575_10.jpg
>>
>> Så tager det ikke lang tid at få ryddet op i den rotterede.
>
> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
> under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
> hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
> simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
> til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
> snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
> der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
> Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
> folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
> sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.
>
Overlæreren har talt! "No Brain Dansk Kvajpande" - det lyder som noget
en andengenerationsindvandrer kunne finde på at overfuse sine danske
medpassagerer i S-toget med. Er du sikker på du ikke er miljøskadet?
Alternativt kan det hænde dine mange indvandrer-elever i virkeligheden
har tillært deres slang gennem undervisningen...

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (19-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 19-02-11 15:58


"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
news:4d5fafd7$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d5e7235$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>> news:1jwvzhl.phg3sn1oki9ymN%spambuster@users.toughguy.net
>>> Send christinianitterne en 3 månders opsigelse og ryk så ud med
>>> bulldozerne.
>>
>> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
>> brugsretten til området.
>>
>> Og derefter så en eller 2 af dem her.
>>
>> http://www.album-mmt.it/data/media/127/d575_10.jpg
>>
>> Så tager det ikke lang tid at få ryddet op i den rotterede.
>
> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år under
> skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt, hvorfor er det så
> ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så simpelt, vel? Det er kun
> populister som dig NO Brain der lever op til deres navn og tror at verdens
> problemer kan fjernes ved "et snuptag" -sådan har det altid været med
> populister: De tror at der kun er snuptagsløsninger på komplicerede
> samfundsproblemer. Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de
> pågældende - folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde
> end sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.

*LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.



N_B.DK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 19-02-11 16:14

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.

Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?

--
MVH. N_B_DK



Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 17:09

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.
>
> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?

Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen som ikke
kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke "fOr", NO Brain
Dansk Kvajpande.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 17:13

On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.
>>
>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>
> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen som ikke
> kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke "fOr", NO Brain
> Dansk Kvajpande.

Så skulle stavekortet lige spilles.

Ukendt (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-02-11 17:21

Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
> Datemas.de) wrote:
>
>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.
>>>
>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>
>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen som ikke
>> kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke "fOr", NO Brain
>> Dansk Kvajpande.
>
> Så skulle stavekortet lige spilles.

Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.

LOL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com


S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 17:24

On Sat, 19 Feb 2011 17:20:37 +0100, kl2607@gmail.com wrote:

> Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
>> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
>> Datemas.de) wrote:
>>
>>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.
>>>>
>>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>>
>>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen som ikke
>>> kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke "fOr", NO Brain
>>> Dansk Kvajpande.
>>
>> Så skulle stavekortet lige spilles.
>
> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.
>
> LOL

Det er altså taberagtigt at spille stavekortet, med mindre den der stavede
forkert kritiserede en andens evne til at stave.

Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 17:50

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:v6pmtof3usk2.fbeyzbz3kmx4$.dlg@40tude.net
> On Sat, 19 Feb 2011 17:20:37 +0100, kl2607@gmail.com wrote:
>
>> Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
>>> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>>> eller Datemas.de) wrote:
>>>
>>>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig
>>>>>> ud.
>>>>>
>>>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>>>
>>>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen
>>>> som ikke kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke
>>>> "fOr", NO Brain Dansk Kvajpande.
>>>
>>> Så skulle stavekortet lige spilles.
>>
>> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
>> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.
>>
>> LOL
>
> Det er altså taberagtigt at spille stavekortet, med mindre den der
> stavede forkert kritiserede en andens evne til at stave.

Ak, højrefløjen laver ofte noget tilsvarende selv, så det tager jeg ikke så
højtideligt. Og det er altid ganske fornøjeligt at jorde klovnen NO Brain
Dansk Kvajhoved.

LOL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



S.A.Thomsen (19-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 19-02-11 20:16

On Sat, 19 Feb 2011 17:49:48 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:v6pmtof3usk2.fbeyzbz3kmx4$.dlg@40tude.net
>> On Sat, 19 Feb 2011 17:20:37 +0100, kl2607@gmail.com wrote:
>>
>>> Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
>>>> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>>>> eller Datemas.de) wrote:
>>>>
>>>>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>>>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>>>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig
>>>>>>> ud.
>>>>>>
>>>>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>>>>
>>>>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen
>>>>> som ikke kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke
>>>>> "fOr", NO Brain Dansk Kvajpande.
>>>>
>>>> Så skulle stavekortet lige spilles.
>>>
>>> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
>>> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.
>>>
>>> LOL
>>
>> Det er altså taberagtigt at spille stavekortet, med mindre den der
>> stavede forkert kritiserede en andens evne til at stave.
>
> Ak, højrefløjen laver ofte................

Indrøm dog at det er taberagtigt at spille stave-kortet, i stedet for at
snakke udenom.

Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 22:04

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1vrvwq6pfas6w.w9v4cli74s.dlg@40tude.net
> On Sat, 19 Feb 2011 17:49:48 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:v6pmtof3usk2.fbeyzbz3kmx4$.dlg@40tude.net
>>> On Sat, 19 Feb 2011 17:20:37 +0100, kl2607@gmail.com wrote:
>>>
>>>> Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
>>>>> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>>>>> eller Datemas.de) wrote:
>>>>>
>>>>>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>>>>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>>>>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>>>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder
>>>>>>>> dig ud.
>>>>>>>
>>>>>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>>>>>
>>>>>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i
>>>>>> manegen som ikke kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det
>>>>>> "fÅr" og ikke "fOr", NO Brain Dansk Kvajpande.
>>>>>
>>>>> Så skulle stavekortet lige spilles.
>>>>
>>>> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols
>>>> og anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af
>>>> grin.
>>>>
>>>> LOL
>>>
>>> Det er altså taberagtigt at spille stavekortet, med mindre den der
>>> stavede forkert kritiserede en andens evne til at stave.
>>
>> Ak, højrefløjen laver ofte................
>
> Indrøm dog at det er taberagtigt at spille stave-kortet

Næh, det synes jeg egentlig ikke at det er.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



DADK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-02-11 17:26

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Den 19-02-2011 17:13, S.A.Thomsen skrev:
>> On Sat, 19 Feb 2011 17:09:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
>> Datemas.de) wrote:
>>
>>> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:4d5fde28$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
>>>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"<la@hotmail.com> wrote in message
>>>> news:ijolp7$a47$1@speranza.aioe.org
>>>>> *LOL* godt gået igen igen Wilstrup, elsker det når du folder dig ud.
>>>>
>>>> Nå du for også associationer til klovnen i et cirkus?
>>>
>>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen
>>> som ikke
>>> kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke "fOr", NO
>>> Brain
>>> Dansk Kvajpande.
>>
>> Så skulle stavekortet lige spilles.
>
> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.
>
> LOL
>
Små hjerner små fornøjelser...

N_B.DK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 19-02-11 22:00

""Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:o5S7p.96793$Gq3.27127@newsfe09.iad
> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.

Ved dine medlemmer godt hvor hjernedød du, er når du tror du er anonym?

--
MVH. N_B_DK



Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 22:06

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4d602f53$0$23765$14726298@news.sunsite.dk
> ""Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)""
> <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:o5S7p.96793$Gq3.27127@newsfe09.iad
>> Klovnen NO Brain Dansk Kvajhoved udstiller sig selv som stavefjols og
>> anklager AHW for at være klovn, der er ikke et øje tørt her af grin.
>
> Ved dine medlemmer godt hvor hjernedød du, er når du tror du er
> anonym?

Mine medlemmer ? Lyder spændende. Har jeg sådan nogle, NO Brain ?

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



N_B.DK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 19-02-11 22:02

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:XWR7p.47230$w57.22784@newsfe13.iad
> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen
> som ikke kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke
> "fOr", NO Brain Dansk Kvajpande.

Ja du minder mig om et får der står og bræger.

--
MVH. N_B_DK



Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 22:21

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4d602fda$0$23756$14726298@news.sunsite.dk
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
> wrote in message news:XWR7p.47230$w57.22784@newsfe13.iad
>> Ja det gjorde jeg også: Ja jeg så dig som cirkus-klovnen i manegen
>> som ikke kan stave. Når man FÅR noget, så hedder det "fÅr" og ikke
>> "fOr", NO Brain Dansk Kvajpande.
>
> Ja du minder mig om et får der står og bræger.

Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...

LOL

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



N_B.DK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 19-02-11 22:30

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>
> LOL

Den der ler sidst, ler bedst, husk det.

--
MVH. N_B_DK



Arne H. Wilstrup (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-02-11 22:37


"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:4d60363e$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
> <kl2607@gmail.com>
> wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
>> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>>
>> LOL
>
> Den der ler sidst, ler bedst, husk det.

ja, det er derfor vi ler ad dig - nej, forresten vi skrupgriner
ad dig - skrupgriner så det runger )))



Tim (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 19-02-11 23:46

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
news:4d6037f6$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d60363e$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
>> wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
>>> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>>>
>>> LOL
>>
>> Den der ler sidst, ler bedst, husk det.
>
> ja, det er derfor vi ler ad dig - nej, forresten vi skrupgriner ad dig -
> skrupgriner så det runger )))

Hvo´n går det med teenie-humoren, Arne.... harrrghhahaha )??

Ufatteligt, at Arne faktisk tror, at hans humor er voksen. Den hører
virkelig til i folkeskolen. Det _er_ virkelig dér, han finder de enste fans
(med få ynkelige undtagelser).

Resten af os er blevet lidt mere voksne og sofistikerede med alderen, mens
Arne er blevet hængende i folkeskolen.

"sofistikerede"... tjah... det lyder jo lidt smart, men

Arne har aldrig været ude i det rigtige liv og på det rigtige
arbejdsmarkede. Han ANER ikke, hvad det vil sige at arbejde på en fabrik,
som f.eks. maskinarbejder eller snedker... eller som ingeniør.

Det er kun noget han har en oparbejdet teoretisk tilgang til.

Manden går med ble.

/Tim



Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 23:54

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
news:4d6037f6$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d60363e$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
>> <kl2607@gmail.com>
>> wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
>>> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>>>
>>> LOL
>>
>> Den der ler sidst, ler bedst, husk det.
>
> ja, det er derfor vi ler ad dig - nej, forresten vi skrupgriner
> ad dig - skrupgriner så det runger )))

Ja det er synd at australierne ikke vil have ham til at bo der i længere
tid, de ville klappe sig på lårene af grin over hans tåbeligheder.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Arne H. Wilstrup (20-02-2011)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 20-02-11 00:09


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:zSX7p.14865$7P3.5834@newsfe21.iad...
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> news:4d6037f6$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4d60363e$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
>>> <kl2607@gmail.com>
>>> wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
>>>> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>>>>
>>>> LOL
>>>
>>> Den der ler sidst, ler bedst, husk det.
>>
>> ja, det er derfor vi ler ad dig - nej, forresten vi
>> skrupgriner
>> ad dig - skrupgriner så det runger )))
>
> Ja det er synd at australierne ikke vil have ham til at bo der
> i længere tid, de ville klappe sig på lårene af grin over hans
> tåbeligheder.

Det er nok fordi australierne er fornuftige folk.De har lige haft
en naturkatastrofe -de ønsker ikke at få endnu en på halsen, og
hvis de skal more sig, så er det strengt taget bedre at more sig
over kænguroerne end en amatørklovn som No Brain Dansk Kvajpande.
Det kan sgu blive for trivielt i længden.



Tim (20-02-2011)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 20-02-11 01:50


"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
news:4d604d6c$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
> skrev i meddelelsen news:zSX7p.14865$7P3.5834@newsfe21.iad...
>> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:4d6037f6$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:4d60363e$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
>>>> <kl2607@gmail.com>
>>>> wrote in message news:jvW7p.13961$4Y6.251@newsfe06.iad
>>>>> Ha ha ha, du /er/ en lille nar, NO Brain...
>>>>>
>>>>> LOL
>>>>
>>>> Den der ler sidst, ler bedst, husk det.
>>>
>>> ja, det er derfor vi ler ad dig - nej, forresten vi skrupgriner
>>> ad dig - skrupgriner så det runger )))
>>
>> Ja det er synd at australierne ikke vil have ham til at bo der i længere
>> tid, de ville klappe sig på lårene af grin over hans tåbeligheder.
>
> Det er nok fordi australierne er fornuftige folk.De har lige haft en
> naturkatastrofe -de ønsker ikke at få endnu en på halsen, og hvis de skal
> more sig, så er det strengt taget bedre at more sig over kænguroerne end
> en amatørklovn som No Brain Dansk Kvajpande. Det kan sgu blive for
> trivielt i længden.

Hold da fast, hvor er det godt, at I har hinanden, Kim og Arne, Arne og Kim
))

/Tim



N_B.DK (19-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 19-02-11 22:03

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
news:4d5fafd7$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
> under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
> hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
> simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
> til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
> snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
> der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
> Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
> folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
> sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.

God bedring, kan se du bliver mere og mere syg.

--
MVH. N_B_DK



Kim Larsen \(på AltB~ (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-02-11 22:22

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4d603003$0$23752$14726298@news.sunsite.dk
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
> news:4d5fafd7$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
>> under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
>> hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
>> simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
>> til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
>> snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
>> der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
>> Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
>> folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
>> sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.
>
> God bedring, kan se du bliver mere og mere syg.

Næh han får mere og mere ret angående dig.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Tim (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 19-02-11 23:26

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> wrote
in message news:0wW7p.36941$%82.32323@newsfe19.iad...
> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> news:4d603003$0$23752$14726298@news.sunsite.dk
>> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
>> news:4d5fafd7$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
>>> under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
>>> hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
>>> simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
>>> til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
>>> snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
>>> der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
>>> Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
>>> folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
>>> sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.
>>
>> God bedring, kan se du bliver mere og mere syg.
>
> Næh han får mere og mere ret angående dig.
>
Næh, han bliver mere og mere syg.

/Tim



\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (20-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 20-02-11 10:46


"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4d604360$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
> wrote in message news:0wW7p.36941$%82.32323@newsfe19.iad...
>> "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4d603003$0$23752$14726298@news.sunsite.dk
>>> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
>>> news:4d5fafd7$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>> No Brain Dansk Kvajpande - Christiania har ligget der i 40 år
>>>> under skiftende regeringer. Hvis det virkelig var så nemt,
>>>> hvorfor er det så ikke sket forlængst? Nok fordi det IKKE er så
>>>> simpelt, vel? Det er kun populister som dig NO Brain der lever op
>>>> til deres navn og tror at verdens problemer kan fjernes ved "et
>>>> snuptag" -sådan har det altid været med populister: De tror at
>>>> der kun er snuptagsløsninger på komplicerede samfundsproblemer.
>>>> Det vidner om en uhyre indskrænket tankegang hos de pågældende -
>>>> folk der ikke er i stand til at anskue verden på anden måde end
>>>> sort-hvid. Sådan er Dansk Kvajpande er du, NO Brain.
>>>
>>> God bedring, kan se du bliver mere og mere syg.
>>
>> Næh han får mere og mere ret angående dig.
>>
> Næh, han bliver mere og mere syg.
>
> /Tim

Næh det er dig der er syg ikke Arne.



Bo Warming (18-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-02-11 19:10

Jeg kan godt regne ud hvad du mener med din subjectline

"Christiania har tabt i højesteret"

Men er det ikke mere korrekt at sige. "Tyvene der stjal Christiania
har tabt" - Danmark har vundet, Ejendomsretten har vundet, helt som
da Ruth Evensen stod på sin ret

Tim (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 19-02-11 00:55

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> wrote
in message news:3ps7p.46485$w57.9901@newsfe13.iad...
> Christiania har tabt i højesteret helt som forventet. Det er netop
> offentliggjort på DR.
>

De har ikke tabt. Cristiania er bare kommet tilbage på danmarkskortet.

De gammerøde små svin har blot måttet indrette sig. Fred være med dem, oge
deres anti-a-kraft-komfurer.... arrrhhh, haarrrh, hahahaha ))

ANTI-A-KRAFT- Christiania er GONE, dude, hahahaha )

Some jeg hele tiden har advokeret for, så jævn dog hele hash-legepladsen med
jorden og byg et A-kraftværk, en passende P-plads og en McD til
medarbejderne.

Det ville være lige præcis det sidste de gamle røde små svin af
Christianitterne ville ønske sig, samtidig med, at det ville være det mest
miljømæssigt fornuftige og økonomisk set mest fornuftige.

/Tim



\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (19-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 19-02-11 10:12


"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4d5f06e8$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk....
>
> ANTI-A-KRAFT- Christiania er GONE, dude, hahahaha )
>
> Some jeg hele tiden har advokeret for, så jævn dog hele hash-legepladsen
> med jorden og byg et A-kraftværk, en passende P-plads og en McD til
> medarbejderne.
>
> Det ville være lige præcis det sidste de gamle røde små svin af
> Christianitterne ville ønske sig, samtidig med, at det ville være det mest
> miljømæssigt fornuftige og økonomisk set mest fornuftige. /Tim

Dont feed the trolls!.



Tim (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 19-02-11 19:08

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
news:ijo1j7$qo0$1@speranza.aioe.org...
>
> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4d5f06e8$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk....
>>
>> ANTI-A-KRAFT- Christiania er GONE, dude, hahahaha )
>>
>> Some jeg hele tiden har advokeret for, så jævn dog hele hash-legepladsen
>> med jorden og byg et A-kraftværk, en passende P-plads og en McD til
>> medarbejderne.
>>
>> Det ville være lige præcis det sidste de gamle røde små svin af
>> Christianitterne ville ønske sig, samtidig med, at det ville være det
>> mest miljømæssigt fornuftige og økonomisk set mest fornuftige. /Tim
>
> Dont feed the trolls!.

Don't feed terrorist-sympatisørerne.

/Tim



Ukendt (19-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-02-11 17:18

Den 19-02-2011 00:55, Tim skrev:

> ANTI-A-KRAFT- Christiania er GONE, dude, hahahaha )
>
> Some jeg hele tiden har advokeret for, så jævn dog hele hash-legepladsen med
> jorden

Ja lad os jævne hele København med jorden, der bliver solgt hash over
alt i København, og bagefter så tager vi alle de andre byer over hele
landet hvor der bliver handlet med hash og jævner disse byer med jorden
også. Det vil formentlig kun efterlade nogle få byer tilbage på
landkortet med under 200 indbyggere (og de kan jo dårligt kaldes byer).
Det er den slags vrøvleretorik som idioten Tim står for, som jeg altid
"har fået jævnet med jorden", det er næsten for nemt.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com


Hans Joergensen (21-02-2011)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 21-02-11 13:45

N_B.DK wrote:
> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
> brugsretten til området.
> Og derefter så en eller 2 af dem her.

Nu er det jo en normalisering der er tale om, ikke en rydning..

// Hans
--
....

Kim Larsen \(på AltB~ (21-02-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 21-02-11 14:54

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnim4nh1.c9m.haj@pluto.bananas.dk
> N_B.DK wrote:
>> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
>> brugsretten til området.
>> Og derefter så en eller 2 af dem her.
>
> Nu er det jo en normalisering der er tale om, ikke en rydning..

Det er vel dybest set også en eller anden form for rydning i en
"light"-udgave a la salami-metoden.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Bo Warming (22-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-02-11 15:52

On 21 Feb 2011 12:45:02 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>N_B.DK wrote:
>> 3 dage må være mere end nok, de har vidst i mange år at de ikke har
>> brugsretten til området.
>> Og derefter så en eller 2 af dem her.
>
>Nu er det jo en normalisering der er tale om, ikke en rydning..
>
Det er normalt at staten sælger til højstbydende

Som jeg skriver i Ekstrabladet idag, så har

--...fristadssnylterne aldrig bidraget til fællesskabet. De stjal land
og huse, som ku være solgt for milliarder, som ku have hjulpet syge,
gamle og handicappede"


Ved siden af forsvarer Thyra Frank LAs "Plads til forskellighed"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste