Gudsadisme bag figenblad-coverup
Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-11 23:14

Gudsadisme bag figenblad-coverup
Enguderiernes bibler skaber sjov AdamEva-myte ud af, at
stenaldermennesker blev mere abstrakt tænkende end dyrene, hvilket
både gjorde os ly kkeligere og mindre lykkelige og det gøres til en
forbrydelse mod Natur-guden
I forbindelse med dette syndefald "åbnedes vore øjne", så vi skammede
os over nøgenhed og dækkede os med et figenblad - som på moderniserede
græske nøgenstatuer har været en forgrimmelse i mange århundreder, og
mennesker i alle kulturer har båret benklæder, fx bukser, lændeklæde
eller skørt fx kilt/nederdel m/u bund.
At mennesket sku have vist upassende nysgerrighed ved at ville afprøve
smagen af frugt fra "kundskabens træ" gives der ikke grunde til.
Fordel ved at tildække kønsorganer angives heller ikke, så det er ren
sadisme fra den kærlige almægtige gud - som dermed har viklet sig ind
i selvmodsigelser og bør kasseres af alle andre end svage sjæle
Værst er sadismen mod blebrugerne og jeg foreslår legalt oprør ved
brug af bundløs nederdel - et lille ufarligt sted bør man starte.
Naturister omgås naturister i særlige lejre og feriesteder i Tyskland
og Frankrig, og det er også en god start, men de har en skør
ceremoniel overtro om hygiejne, så de skal medbringe håndklæde at
sidde på, som om smitte ku ske ved at lidt afføring i uheldige
tilfælde klæber til stolesæde.. Det er let at forebygge selv minimal
brunfarvning af sæde, med minimal rengøring og langt mindre tekstil
eller papirbrug end et håndklæde
Jeg mener at bundløs nederdel er den mest rationelle måde at udføre et
samfundsgavnligt. langsigtet oprør mod gud-sadismen. Der er stor
bekvemmelighed i denne og anden minimal-benklær mode. Som jeg på det
seneste har forbedret til at solide underbenklæader er med elastik om
livet og elastik til nederste skjorteknap fæstet som et dobelt
forklæde i denne kolde tid, hvor jeg udenfor hjem og have altid har
lang nederdel, der dækker bagdelen. I måneder har ingen
butiksekspedient kommenteret, hvilket dog skete uproblematisk , da
jeg i sommers havde en tynd nederdel hele vejen rundt. Både i Aldi og
Bog&Ide fik ældre butikspersonale dog en yngre ansat kværulant til at
droppe protester, som jo ikke stak dybt .

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-02-11 23:26

On 02/17/2011 11:14 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> græske nøgenstatuer har været en forgrimmelse i mange århundreder, og
> mennesker i alle kulturer har båret benklæder, fx bukser, lændeklæde

Din familie her spørger om du snart kommer på besøg:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:VingtAnnees_258.jpg

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 00:21

On Thu, 17 Feb 2011 23:25:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Din familie her spørger om du snart kommer på besøg:
>http://en.wikipedia.org/wiki/File:VingtAnnees_258.jpg

Det billede af naturfolk har ikke lændeklæde så det er et barnligt og
dumt svar og jeg burde ikke have åbnet, siden du ikke evnede selv at
sætte to ord sammen om det

Rousseau var overfladisk om "den ædle vilde" man havde ret i meget
"tilbage til naturen" og der er meget vi kan lære af naturfolk

Laissez faire genialitet slog gnister dengang og Adam Smith
inspireredes af debatten og hans isme er jo superklog filosofi

Nogle stammer lufttørrer lig til mumificering så de kan spises hvis
hungersnød. Klogt. Rousseausk. HVis pigen, Pernille Oldenborg,
ØstJyllland der af BT sandsynliggøres myrdet og ikke selvmyrdet hang
på en krog på retsmedicinsk tørrum så ku morder måske findes

Skandaløst at politi henlagde sag uden retsmedicinsk undersøgelse

At bære nyfødte i bæresele som naturfolk gør, kunne berige EU og USA
mere end alverdens robotter og medicin

Jeg har prøvet det og der er enorme fordele og enorm harmoni i det og
ingen ulemper

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-11 01:10

On 02/18/2011 12:21 AM, Bo Warming wrote:

> Det billede af naturfolk har ikke lændeklæde så det er et barnligt og
> dumt svar og jeg burde ikke have åbnet, siden du ikke evnede selv at
> sætte to ord sammen om det

Gu' har de da så.

> Rousseau var overfladisk om "den ædle vilde" man havde ret i meget
> "tilbage til naturen" og der er meget vi kan lære af naturfolk

Men hvorfor så ikke tage afsted. Din helt Diogenes ville måske have
værdsat dine løg-snacks, men alt andet ved din dekadente
bolighajs-livsform ville han nok foragte.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 01:27

On Fri, 18 Feb 2011 01:10:13 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Gu' har de da så.

>Men hvorfor så ikke tage afsted. Din helt Diogenes ville måske have
>værdsat dine løg-snacks, men alt andet ved din dekadente
>bolighajs-livsform ville han nok foragte.

Han sked og onanerede på Athens torv for at skabe debat, og han fik
gratis hos de smukke hetærer, så Platon blev jaloux og gennemskuede
hykleri idet han kynisk bemærkede "Dit hovmod , Diogenes, lyser ud
gennem hullerne i din kjortel."

Hullerne i mit tøj er om dovenskab og det var det nok også delvis hos
kyniker-filosofskolens præ-hellenistiske supergeni

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 02:05

>Men hvorfor så ikke tage afsted.

mARTIN mARTENSEN lARSEN   er så stupid som velmenerne der tror at for at
lære risretter og mavedans af arabere skal man bo klods op ad dem. Jeg
kan lære af naturfolk ved at læse om dem

Den snævre nederdel som dit pjatfoto fremviser er bevægehæmmende - jeg
vil heller ikke lære halsforlængelse af giraffolk eller anden
selvmutilerende stammeadfærd.Kannibalisme er heller ikke sagen for en
vegetar som mig.

Tallerkennegres læbeforstørrelse gad jeg ikke rejse 10 km for at se,
da jeg var nær dem

Men zambianeres, afghaneres og japaneres bæren baby på mors krop var
imspirerende at se på nær hold - ingen kolikbørn hos dem - ingen fædre
blir desperate og rusker barnet når kontinuitetsprincip er i top

Og at gå barfodet har jeg gjort siden 1976 pga harmoni jeg oplevede
mens jeg selv var nødt til at bære jakkesæt og have FN-privatschafør

Fra : Vidal

Dato : 18-02-11 11:02

Den 17-02-2011 23:14, Bo Warming skrev:

> [...]
> sadisme fra den kærlige almægtige gud - som dermed har viklet sig ind
> i selvmodsigelser og bør kasseres af alle andre end svage sjæle

Jeg har aldrig før set syndefaldet i et ble-perspektiv.

Prøv at smide bleen og læs Kierkegaards udlægning af det.

http://www.bjornetjenesten.dk/teksterdk/angest.htm#Mark%209

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-11 12:44

On Fri, 18 Feb 2011 11:02:05 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg har aldrig før set syndefaldet i et ble-perspektiv.
>

>Prøv at smide bleen og læs Kierkegaards udlægning af det.
>
>http://www.bjornetjenesten.dk/teksterdk/angest.htm#Mark%209

Hvis du ku læse, ville du vide at jeg har bedre alternativer end ble,
nemlig nederdel

Syndefald var om at vi blev fremmedgjort og skamfulde ved afklædthed
og det berører Kierkegaard slet ikke og det er mit fokus

Men han berører at Jehova var ond sadist, fx da han afprøvede om
Abraham ville - her med Bob Dylans ord

"Kill me a son", og Abe svarer
"God you must be putting me on"

Kan du forsvare gudsadismen i nøgenhedsforbuddet?

   SadistGud var som en kvinde der vil være sikker på sin magt

"Der findes ingen kvinde, der vil give afklad på at finde ud af, hvor
langt hendes magt over den mand hun elsker , rækker. "Charles
Baudelaire

Fra : Vidal

Dato : 19-02-11 09:04

Den 18-02-2011 12:43, Bo Warming skrev:

> Kan du forsvare gudsadismen i nøgenhedsforbuddet?

Hvad betyder det? Hvis det er GTs skabelsesberetning,
du tænker på, var det jo ikke Gud, der tvang mennesker
til at tage tøj på.

>    SadistGud var som en kvinde der vil være sikker på sin magt

Pjat. Hvad er SadistGud?

> "Der findes ingen kvinde, der vil give afklad på at finde ud af, hvor
> langt hendes magt over den mand hun elsker , rækker. "Charles
> Baudelaire

Ja, mange mænd frygter kvinder. Katolikkernes
luder-madonna kompleks er latterlig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-11 23:18

On Sat, 19 Feb 2011 09:04:14 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvad betyder det? Hvis det er GTs skabelsesberetning,
>du tænker på, var det jo ikke Gud, der tvang mennesker
>til at tage tøj på.

Jo det var. Han åbnede som straf for æblespisning deres øjne for skam
ved nøgenhed og tvang til figenblad

>Pjat. Hvad er SadistGud?

GTs straffende Jehova og bibelbæltets snerpegud som overgår
oldkatolilkkers værste påfund

Fra : Vidal

Dato : 20-02-11 12:04

Den 19-02-2011 23:18, Bo Warming skrev:

> Jo det var. Han åbnede som straf for æblespisning deres øjne for skam
> ved nøgenhed og tvang til figenblad

1 Mos kap 3

v6 Kvinden så, at træet var godt at spise af og tiltrækkende at se på, og at
det også var godt at få indsigt af, og hun tog af frugten og spiste. Hun gav den
også til sin mand, der var hos hende, og han spiste. v7 Da åbnedes deres øjne,
og de opdagede, at de var nøgne. Derfor syede de figenblade sammen og bandt dem
om livet.

v8 Ved aftenstid hørte de Gud Herren gå rundt i haven. Da gemte Adam og hans
kvinde sig for Gud Herren mellem havens træer. v9 Gud Herren kaldte på Adam:
jeg er nøgen, og så gemte jeg mig.« v11 Han spurgte: »Hvem har fortalt dig, at
du er nøgen?«

> GTs straffende Jehova og bibelbæltets snerpegud som overgår
> oldkatolilkkers værste påfund

I kristendommen er Gud ikke en straffende, men en
tilgivende Gud.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 13:22

"Vidal"
> [...]
> har fortalt dig, at du er nøgen?«
> I kristendommen er Gud ikke en straffende, men en

Straffede Gud ikke Adam og Eva ved at forvise dem fra edens have?
Hva' med Sodoma og Gomora blev de heller ikke straffet?
Bær over med min uvidenhed, da jeg er ateist og har været det
hele mit liv og dermed læst MEGET lidt i og om Biblen.

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 14:17

On Sun, 20 Feb 2011 13:22:28 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

> [...]
>Bær over med min uvidenhed, da jeg er ateist og har været det
>hele mit liv og dermed læst MEGET lidt i og om Biblen.

Øje for øje gør verden blind sae Gandhi og vi bør ikke hugge hænder af
tyve som visse muslimer gør

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 14:24

"Bo Warming"
> Øje for øje gør verden blind sae Gandhi .............

Gandhi er i mine øjne i top 5 over menneskehedens største
personligheder!!!

Mvh Eyvind

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-02-11 16:29

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming"
>
> Gandhi er i mine øjne i top 5 over menneskehedens største
> personligheder!!!
>
> Mvh Eyvind

Hvis din indsigt går så langt, hvorfor forurener du denne gruppe med dit
ultrahøjreorientrede gylle.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-02-11 14:36

On 02/20/2011 02:17 PM, Bo Warming wrote:

> Øje for øje gør verden blind sae Gandhi og vi bør ikke hugge hænder af
> tyve som visse muslimer gør

Muslimernes mutilation af småpigers køn og håndsafhugning af tyve er
langt fra gammeltestamentlig salomonisk visdom, som altid har været
fremmed for beduinernes simple-living blodrus-amokløb

Den måske største matematiker Euler var blind de sidste 17 år af sit liv
uden at det tilsyneladende hæmmede hans store produktivitet.

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 18:22

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Den måske største matematiker Euler var blind de sidste 17 år
> af sit liv uden at det tilsyneladende hæmmede hans store

Pladder - som sædvanlig - omskæring af kvinder er ikke noget der
står i koranen man skal gøre. Tværtimod er det forbudt. Der står
i Haditen at man bør følge Muhameds sædvane (for mænd =
omskæring), men det er altså ikke et påbud. Og som sagt er
omskæring ikke noget der har med islam at gøre. Til gengæld er
håndsafhugning et udtryk der står beskrevet i koranen for tyveri,
men det gælder for gentagne forsøg på tyveri og selv her skal man
vise mildhed. I øvrigt betyder det at få slået hånden af, det
samme som på dansk, nemlig at man ikke ønsker at omgås
vedkommende mere. Det er altså på arabisk noget med at afvise
tyven, ikke noget der nødvendigvis betyder at man fysisk skal
hugge hånden af. Hos ekstremister er det blevet sådan, men sådan
er det jo også hos ekstremistiske kristne: dræb kvinder der søger
abort og dræb dereres hjælpere- det er jo også praktiseret i
USA - og naturligvis er det praktiseret i dit ønskerige:
Nazismens ideologi.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-02-11 19:10

On 02/20/2011 06:21 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Pladder - som sædvanlig - omskæring af kvinder er ikke noget der
> står i koranen

Sig mig hvor den påstand er fremkommet - infame kommunistsvins-løgner.

I Ægypten udsættes næsten alle kvinder for kønsmutilation. Det er
naturligvis intet tilfælde at denne skik er vidt udbredt overalt i
*Muhammedanien* og vi taler om procenter omkring 90 i mange lande.

Iøvrigt er du idiot AHW - eller bliver betragtet som sådan af alle her
med undtagelse af kammerat Kimse. Så drop dine imbecile forsøg på at
spille klog - tak!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 22:32

Du skrev:

[...]

Da muslimer jo normalt er tro mod koranen som er deres hellige
bog, så skriver du jo at de skamferer småpigers køn. Det burde jo
så være sanktioneret i koranen -hvor ellers? Eller også er det jo
ikke noget "muslimer" gør, men noget der kan forekomme i enhver
religion. Prøv noget nyt: Tag et kursus i dansk indholdslæsning
og logik, men det er sikkert for vanskeligt for dig. I øvrigt: Du
er et rigtig godt nazisvin, og det infame overlader jeg således
til dig.

> [...]
> er naturligvis intet tilfælde at denne skik er vidt udbredt
> overalt i *Muhammedanien* og vi taler om procenter omkring 90 i

Det har intet belæg i islam, men er en tradition som man også har
i ikke-muslimske områder eller områder med andre religioner. At
du eksplicit nævner muslimer, skyldes naturligvis din ubændige
muslimhad og dit ynkelige forsøg på at lade som om at det ikke
handler om noget der står i Koranen, men som er noget du
alligevel håber vil blive opfattet som sådan - så kan du jo altid
spille forarget når man - som jeg - gennemskuer dit amatøragtige
forsøg på at vildlede læserne.

> Iøvrigt er du idiot AHW - eller bliver betragtet som sådan af
> alle her med undtagelse af kammerat Kimse. Så drop dine
> imbecile forsøg på at spille klog - tak!

Jeg ER klog, lille Martin-Dumse-Numse-Båthorn Larsen - og hvis
"alle" her betragter mig som en idiot, skyldes det - som Peter
Bang skriver -at der efterhånden kun er højrefjolser her i denne
gruppe, så os der modigt og stædigt forsøger at holde en vis
balance her, vil naturligvis være i mindretal. Jeg er også sikker
på at hvis du i din gruppe talte varmt om jøderne, så ville du
modtage mere end onde øjne fra dine nazi-venner.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-02-11 23:01

On 02/20/2011 10:32 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> fremmed for beduinernes simple-living blodrus-amokløb"
>
> Det burde jo
> så være sanktioneret i koranen -hvor ellers?

AHW du lægger ud med en fuldkommen lodret løgn, på grundlag af
fejllæsning af blot én linie. Det er uomtvisteligt, og du har derved
afskåret dig selv fra seriøs debat. Du cykler videre i samme spor og
tror at jeg gider samle op på dit idiotiske ævl, som bygger på uvilje
mod at se åbenlyse kendsgerninger, nøjagtigt som da Stalin gav forbud
mod at kritisere Hitler...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 23:43

> [...]
> som bygger på uvilje mod at se åbenlyse kendsgerninger,
> nøjagtigt som da Stalin gav forbud mod at kritisere Hitler...

Næ, jeg læser skam hvad du skriver og også mellem linjerne: Dit
evige agenda er det samme: ud med islam -så¨får vi det allesammen
meget bedre, især hvis vi får indført nazismen igen. De "åbenlyse
kendsgerninger" er DINE fejlfortolkninger af verden - IKKE mine.
Jeg er sådan set indifferent om du ønsker en seriøs debat eller
ej, for du har aldrig gået ind for en seriøs debat med folk der
siger dig imod. Blot det faktum at du fremturer med at kalde mig
for stalinist, hvad jeg ikke er, gør at ingen kan tage dig
alvorligt længere. Men sådan er det jo med nazister som dig:
Seriøs har du aldrig været - heller ikke med dit nye
dødsstrafsstunt. Kom derfor ikke her og tal om "seriøsitet" før
du selv er i stand til at mønstre noget der blot ligner.

Nå, men lille Martin-Dumse-Numse-Tågehorn-Larsen - der er i
morgen en ny arbejdsdag, så du slipper for at læse mig et stykke
tid - jeg har sgu andet at lave end at lære dig indholdslæsning -
hvis du ikke havde været så nem, ville jeg have opgivet dig
forlængst, men du er jo lige så morsom som en gammmel cirkusklovn
i manegen: Du trækkes rund ved næsen efter mit og Kim Ls
forgodtbefindende - det er næsten for nemt

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-02-11 00:05

On 02/20/2011 11:42 PM, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> evige agenda er det samme: ud med islam -så¨får vi det allesammen
> meget bedre, især hvis vi får indført nazismen igen.

Islamismen /er/ nazisme (arabisk) med turbo - fat det dog.

> [...]
> ej, for du har aldrig gået ind for en seriøs debat med folk der
> siger dig imod. Blot det faktum at du fremturer med at kalde mig

Jeg mener ikke vi her nogensinde har hørt dig kritisere /Lillefar/
selvom der har været rig lejlighed...

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 01:24

Den 20-02-2011 14:17, Bo Warming skrev:

> Øje for øje gør verden blind sae Gandhi og vi bør ikke hugge hænder af
> tyve som visse muslimer gør

Du snakker udenom. Hvis du vil ændre på skriften, som i,

> Kan du forsvare gudsadismen i nøgenhedsforbuddet?

- så lad være med at begynde at snakke om Gandhi, men forhold
dig til emnet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 18:23

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i
meddelelsen news:4d610790$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Bær over med min uvidenhed, da jeg er ateist og har været det
> hele mit liv og dermed læst MEGET lidt i og om Biblen.

I det hele taget har du læst uhyre lidt. Det forklarer din
råbende uvidenhed- Du tror at du er socialdemokrat, men i
virkeligheden er du DFer -hvilket man kan se af alle dine
sammenfald med det yderste højre hvis meninger du er 100 procent
enige i.

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 01:20

Den 20-02-2011 13:22, Eyvind Dk skrev:

> [...]
> hele mit liv og dermed læst MEGET lidt i og om Biblen.

I *kristendommen* er Gud ikke en straffende, men en
tilgivende Gud. GT er jødernes bibel, beretningen om
Adam&Eva hører til det jødiske pensum.

Der er ikke mange kristne i Danmark, der opfatter beretningen,
som en autentisk. Det er en myte, der bl.a. fortæller, at det
øjeblik, vi lader hjernen råde over hjertet, har vi udelukket
os selv fra uskylden. Så går vi fra barne- til voksen stadiet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-11 01:34

"Vidal"
> [...]
> øjeblik, vi lader hjernen råde over hjertet, har vi udelukket
> os selv fra uskylden. Så går vi fra barne- til voksen stadiet.

Den IndreMissionske Gud er da vist ikke sådan at spøge med!
Katolikkerne mener da også der er en dommens dag.
Men det er måske ikke Gud selv der åbner døren til "the
pearly gate"?
Hva' mæ' skærsilden?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 01:49

Den 21-02-2011 01:34, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Den IndreMissionske Gud er da vist ikke sådan at spøge med!

Ikke altid.

> Katolikkerne mener da også der er en dommens dag.

Det forstår jeg ikke, hvad du mener med. Men katolikkerne
anerkender Darwin,( i øvrigt til Dawkins store fortrydelse,
men det er en anden sag.) Derfor må beretningen nødvendigvis
opfattes som en myte, også hos katolikkerne.

> Men det er måske ikke Gud selv der åbner døren til "the
> pearly gate"?

Det ved jeg ikke, hvad du mener med.

> Hva' mæ' skærsilden?

Det er en katolsk opfindelse, der ikke bakkes ret meget op
af biblen. Den er vist skabt som en sikker indtægtskilde
for paven.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-11 02:07

"Vidal"
> Ikke altid.
> Det forstår jeg ikke, hvad du mener med.

Vi debatterer om Gud - af kristne - udelukkende anses for
tilgivende!
Derfor kommer jeg med eksempler på, hvor jeg har hørt at
han/hun/den er overordentlig dømmende og straffende.

> Det ved jeg ikke, hvad du mener med.

Porten til himmerriget!
Er der ikke kristne der mener adgangen til himmerriget bliver
afgjort lige efter døden?

> Det er en katolsk opfindelse, der ikke bakkes ret meget op
> af biblen. Den er vist skabt som en sikker indtægtskilde
> for paven.

Er katolikker ikke kristne?
Jeg har da oplevet danske luthersk kristne lære deres børn om
skærsilden - og med stor effekt!

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 03:54

Den 21-02-2011 02:07, Eyvind Dk skrev:

> [...]
> tilgivende!
> Derfor kommer jeg med eksempler på, hvor jeg har hørt at
> han/hun/den er overordentlig dømmende og straffende.

Sådan er det ikke i den lutherske kristendom.

> Porten til himmerriget!
> Er der ikke kristne der mener adgangen til himmerriget bliver
> afgjort lige efter døden?

Det ved jeg intet om? Jeg har aldrig hørt om tidsperspektivet.
Men helt fundamentalt, det kan man jo ikke vide noget om.

> Er katolikker ikke kristne?

Det er der delte meninger om, jeg tror det.

> Jeg har da oplevet danske luthersk kristne lære deres børn om
> skærsilden - og med stor effekt!

Det lyder ikke rart. Jeg synes det er uheldigt at skræmme
børn til at være artige, og så endda bruge Gud til det.

Fy, fy, skamme.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-11 12:31

"Vidal"
> Det ved jeg intet om?

NÅ! Jeg troede at DU var kristen, at du troede på noget(liv?)
efter døden. Er det ikke derfor de fleste er kristne? For at
ha' et sidste håb?

> Det er der delte meninger om, jeg tror det.

Hvem er det der ikke mener det?
Jeg er sikker på de selv anser sig som "de rigtige" kristne!

> Det lyder ikke rart. Jeg synes det er uheldigt at skræmme
> børn til at være artige, og så endda bruge Gud til det.

Du lyder som om du er overrasket over, at noget sådant finder sted?
Jeg kan oplyse dig om at der i Jesus navn foregår langt langt langt
værre ting!!!
Det er da respektabelt at du har et overordentlig lyst forhold til
DIN form for kristendom, men det er mildest talt ikke mainstream!
I det hele taget synes der at herske et uhæmmet kammerateri og
broderskab blandt religiøse, med deraf følgene angst for at kritisere
andre religiøse. Et godt eksempel er de åh så gode danske krisne der
ikke skal have noget klinket overfor den satans sorte del af islam!
Jeg kan selv - af egen erfaring - bevidne fremmarchen af de satans
evangelister i Guatemala og de ligeså satans Jehovas Vidner i Filippinerne!
Jeg skal dog indrømme at jeg også har arbejdet sammen med kristne -
i.f.m. ulandsarbejde - der har gjort et exelent uegennyttigt arbejde, der
laaaangt overgår de sekulære foreninger!!!
Efter min mening skulle ALT dansk ulandsarbejde overgives til de
bedste kristne foreninger.

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 14:31

Den 21-02-2011 12:30, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> NÅ! Jeg troede at DU var kristen, at du troede på noget(liv?)
> efter døden. Er det ikke derfor de fleste er kristne? For at
> ha' et sidste håb?

Du skriver, *lige* efter døden, hvordan skulle jeg
vide, hvornår det foregår? Hvordan skal *nogen* kunne
sige noget om det?

> Hvem er det der ikke mener det?

De samme som afviser, at Jehovas Vidner er kristne.

> Jeg er sikker på de selv anser sig som "de rigtige" kristne!

Sikkert, jeg gider ikke argumentere for det ene eller
eller det andet, kun påpege fakta om det.

> Du lyder som om du er overrasket over, at noget sådant finder sted?

Naturligvis, det er mod min opfattelse af både god
religion og god opdragelse.

> [...]
> Det er da respektabelt at du har et overordentlig lyst forhold til
> DIN form for kristendom, men det er mildest talt ikke mainstream!

I Danmark vil jeg påstå det er det, når vi taler om
folkekirken.

> I det hele taget synes der at herske et uhæmmet kammerateri og
> broderskab blandt religiøse, med deraf følgene angst for at kritisere
> andre religiøse.

Det tror jeg ikke. Måske er kristne mindre fordomsløse,
hvad det angår? Jeg ved det ikke.

> Et godt eksempel er de åh så gode danske krisne der
> ikke skal have noget klinket overfor den satans sorte del af islam!

Hvad er 'den satans sorte del af islam'?

> Jeg kan selv - af egen erfaring - bevidne fremmarchen af de satans
> evangelister i Guatemala og de ligeså satans Jehovas Vidner i Filippinerne!

Der må jeg melde pas, jeg ved ikke noget om det.

> Jeg skal dog indrømme at jeg også har arbejdet sammen med kristne -
> i.f.m. ulandsarbejde - der har gjort et exelent uegennyttigt arbejde, der
> laaaangt overgår de sekulære foreninger!!!

Ok.

> Efter min mening skulle ALT dansk ulandsarbejde overgives til de
> bedste kristne foreninger.

Fint nok, jeg ved ikke af personlig erfaring noget om
det. Det overrasker mig nok lidt, at de kristne organisationer
skulle være så meget bedre end andre. Men det er selvfølgeligt
fint.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-11 16:30

"Vidal"
> Du skriver, *lige* efter døden, hvordan skulle jeg
> vide, hvornår det foregår? Hvordan skal *nogen* kunne
> sige noget om det?

Tjoo senere, mit første spørgsmål gik på om det var Gud der
åbnede "The Pearly Gate" ,
Og det hverken forstod du eller ville svare på det

> De samme som afviser, at Jehovas Vidner er kristne.

Det er vel nærmest det ultimativt mest intetsigende svar, man
kan forestille sig!

> Sikkert, jeg gider ikke argumentere for det ene eller
> eller det andet, kun påpege fakta om det.

Jeg har ikke opdaget noget "fakta" so far!

> Naturligvis, det er mod min opfattelse af både god
> religion og god opdragelse.

Det var dog HELT utroligt!!! Hvordan kan man være SÅ uvidende
om hvad der foregår af vederstyggeligheder i Guds/Jesus navn?

> Det tror jeg ikke.

Nå!

>Måske er kristne mindre fordomsløse,
> hvad det angår? Jeg ved det ikke.

Fordomsløs?

> Hvad er 'den satans sorte del af islam'?

Åh nej, det kan da ikke være rigtigt? Villy Dalsgård du er sgu da
en voksen mand ikk'?
De Satans sorte dele af islam er selvfølgelig dem der mener at have
ret til at gøre livet et helvede for andre.
Vil du have link til små voldtagne piger der bliver stenet fordi nogle
sataner mener de er utro?
Vil du have links til en satan der med stor fryd skærer hovedet af en
uskyldig nødhjælpsarbejder?
Vil du have links til sataner der mener de har ret til at skamfere deres
døtres kønsorganer?
Eller nogle der flyver flyvemaskiner ind i højhuse og dræber 3000?
Eller alle dem der glædes derved.
Vi har et par stykker her på DP.
Din ignorance er himmelråbende (godt udtryk ikk'?)

> Der må jeg melde pas, jeg ved ikke noget om det.

Du skulle hellere have skrevet; der må jeg melde pas, det vil jeg heller
ikke vide noget om!

> Fint nok, jeg ved ikke af personlig erfaring noget om
> det. Det overrasker mig nok lidt, at de kristne organisationer
> skulle være så meget bedre end andre. Men det er selvfølgeligt
> fint.

Det er min erfaring. Og jeg tror de er det, fordi de er ægte uegennyttige
og IKKE bruger deres såkaldte godgørenhed med karrieremæssigt formål!

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 21-02-11 21:46

Den 21-02-2011 16:30, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Tjoo senere, mit første spørgsmål gik på om det var Gud der
> åbnede "The Pearly Gate" ,
> Og det hverken forstod du eller ville svare på det

Jeg ville såmænd gerne svare på det, men det
ligger udenfor min almindelige forståelse.
Tror du, Gud står som en ældre gråhåret herre og
åbner en faktisk port? Det er muligt, det foregår
sådan, men det ligger langt fra mine forestillinger.

Mon ikke han har folk til den slags? Han er jo Gud
for størstedelen af menneskeheden.

> Det er vel nærmest det ultimativt mest intetsigende svar, man
> kan forestille sig!

Ja, for jeg kan ikke give dig noget rigtigt svar.
Vil du gerne have navne på de mennesker, der gør det?
Det får du ikke af mig, hvis du er interesseret i den
sag, må du gøre dine egne erfaringer. I dk.livssyn.
kristendom finder du undertiden folk, der ytrer sligt.

> Jeg har ikke opdaget noget "fakta" so far!

Tror du ikke på, at der er mennesker, der afviser
katolikker og Jehovas Vidner, som ægte kristne?

Og synes du, jeg skal gå ud og finde evidens for det?

Jeg har andet at taqe mig til. Enten må du tro mig eller
gøre dine egne erfaringer. Det er ikke noget ultimativt
kerneemne for mig.

> Det var dog HELT utroligt!!! Hvordan kan man være SÅ uvidende
> om hvad der foregår af vederstyggeligheder i Guds/Jesus navn?

Det er måske, fordi jeg ikke omgås den type kristne.
Som jeg vist har nævnt det før, er min svoger katolik
og jeg har aldrig oplevet den adfærd, du beskriver, i
min søsters familie. Så på det spinkle grundlag vil jeg
afvise, at det sker i de kredse, katolske eller folkekirkelige,
jeg kommer i.

At du selv oplever sådan noget, synes jeg er beklageligt,
kan du ikke melde de pågældende til politiet? Det kan da
ikke være lovligt.

> Nå!

Og specielt da ikke efter du har udpindet dine grunde
til at tro sådan.

> Fordomsløs?

Hehe, ja, det er et stygt ord, der løb gennem mit tastatur.
Jeg ved end ikke selv, hvad sætningen betyder.

> Åh nej, det kan da ikke være rigtigt? Villy Dalsgård du er sgu da
> en voksen mand ikk'?

Jo?

> De Satans sorte dele af islam er selvfølgelig dem der mener at have
> ret til at gøre livet et helvede for andre.

Ok?

> Vil du have link til små voldtagne piger der bliver stenet fordi nogle
> sataner mener de er utro?

Nej, hvad skulle jeg med det?

> Vil du have links til en satan der med stor fryd skærer hovedet af en
> uskyldig nødhjælpsarbejder?

Nej.

> Vil du have links til sataner der mener de har ret til at skamfere deres
> døtres kønsorganer?

Nej.

> [...]

> Eller alle dem der glædes derved.
> Vi har et par stykker her på DP.
> Din ignorance er himmelråbende (godt udtryk ikk'?)

Der er jo så mange udlægninger af muslimsk adfærd
her i gruppen, så det er jo svært for mig at vide,
hvad du mener.

Er der virkeligt kristne, der går ind for kvindelig
omskæring, og alle de andre ting, du nævner? Det
forbavser mig virkeligt. Der må jeg blankt erkende min
ignorance.

> Du skulle hellere have skrevet; der må jeg melde pas, det vil jeg heller
> ikke vide noget om!

Jeg aner ikke noget om JV's og evangelisternes adfærd
i andre lande.

Det må være den satans sorte del af kristendommen, du
har fat i her.

Jeg har hørt om kristne i bibelbæltet og specielt da
det kødhoved, der skød en abortlæge. Men det er jo
ingenting ved siden af de kristne, der sympatiserer med
voldtægt af småpiger og alle de andre ting, du nævner.

> Det er min erfaring. Og jeg tror de er det, fordi de er ægte uegennyttige
> og IKKE bruger deres såkaldte godgørenhed med karrieremæssigt formål!

OK. Jeg plejer at være temmeligt skeptisk, når kristne
begynder at beskrive sig selv med de vendinger, men når
det nu er en ateist(?), der skriver det ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-11 00:36

"Vidal"
> Jeg ville såmænd gerne svare på det, men det
> ligger udenfor min almindelige forståelse.

Fair enough! Hvad man ikke ved kan man selvfølgelig heller ikke
udtale sig om. - Men det gjorde du!
Nemlig at Gud KUN var tilgivende.

> Tror du, Gud står som en ældre gråhåret herre og
> åbner en faktisk port?

Nej, det er en kristen forestilling jeg er ateist ikk'?
Undrer mig over at du ikke har set eller hørt om det billede,
hvor Gud afgør om man er god nok til at komme ind i
Himmerriget.
Det er muligt DU ikke har det billed, og det er endda muligt
at de fleste i din menighed ikke har det billed, MEN det er det
mest fremherskende blandt ALLE kristne her på jorden!

> Det er muligt, det foregår
> sådan, men det ligger langt fra mine forestillinger.
> Mon ikke han har folk til den slags? Han er jo Gud
> for størstedelen af menneskeheden.

Logisk rationelle kristne (ikke mig) kan sikkert få meget
tid til at gå med at spekulere på, om han mon ikke automatiserer
den proces. De langt overvejende fundamentalistisk indstillede
kristne nøjes nok med kun at lede efter svar i de hellige skrifter.

> Tror du ikke på, at der er mennesker, der afviser
> katolikker og Jehovas Vidner, som ægte kristne?

Givetvis og vice versa!
Men ves ded ær ded ænest fakta do ka kom åp mæ, så
nægter a at tro på fakta!

> Det er måske, fordi jeg ikke omgås den type kristne.

Du behøver sgu' da ikke at omgås dem der begår vederstyggeligheder
for at vide at de foregår!
Du HAR dog hørt om et kødhoved i bibelbæltet, har du også "hørt"
om Timothy McVain (stavning?) og katolske bøsse-præster der har
forgrebet sig på smådrenge osv osv osv osv

> Jo?

Godt, så tag skyklapperne af!

> Ok?

Hvad betyder spørgsmåltegnet?
At du kun er delvis enig?

> Nej, hvad skulle jeg med det?

Udvide din horisont selvfølgelig! Hvis du ikke ved, at sådan noget
foregår, ku det være at du gerne ville indvies i livets realiteter?

> Der er jo så mange udlægninger af muslimsk adfærd
> her i gruppen, så det er jo svært for mig at vide,
> hvad du mener.

NÅ! Jeg synes ellers at jeg har gjort mig ganske god umage med
at redegøre OVERFOR DIG, mit syn på især fundamentalistiske
(og det er måske desværre flertallet) muslimer.

> Er der virkeligt kristne, der går ind for kvindelig
> omskæring, og alle de andre ting, du nævner? Det
> forbavser mig virkeligt. Der må jeg blankt erkende min
> ignorance.

Nej, der refererer du til noget jeg skrev om muslimer!
Lad nu være med at bytte om på tingene - du læser åbenbart
indlæggene som en vis herre biblen!

> Jeg aner ikke noget om JV's og evangelisternes adfærd
> i andre lande.

Næ, du VIL vel IKKE vide hvad andre mere fundamentalistiske
dele af kristendommen foretager sig af vederstyggeligheder?

> Jeg har hørt om kristne i bibelbæltet og specielt da
> det kødhoved, der skød en abortlæge. Men det er jo
> ingenting ved siden af de kristne, der sympatiserer med
> voldtægt af småpiger og alle de andre ting, du nævner.

Stening af småpiger er over hos muslimerne - nu bytter du
IGEN rundt på tingene.

> OK. Jeg plejer at være temmeligt skeptisk, når kristne
> begynder at beskrive sig selv med de vendinger, men når
> det nu er en ateist(?), der skriver det ...

Hvad betyder ? efter ateist? At jeg måske ikke er det? At jeg
prakker dig noget på?
Villy, jeg har lige fyldt 60! Sådan noget behøver jeg ikke!

Men jeg står gerne ved at jeg mener at kristne organisationer er
bedst til velgørende formål. (Minimalt svind og korruption)
Og herhjemme har min kone fået den flotteste hjælp fra Frelsens
Hær som tænkes kan. Og dér så jeg også hvordan de hjalp andre.
Jeg har altid set FH som lidt komiske, men de er nu rykket op som
nummer 1 på min liste over hvem jeg giver penge til. Så er jeg
sikker på at de kommer til at gøre god gavn!

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 22-02-11 09:56

Den 22-02-2011 00:36, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Fair enough! Hvad man ikke ved kan man selvfølgelig heller ikke
> udtale sig om. - Men det gjorde du!
> Nemlig at Gud KUN var tilgivende.

Jo, men det er en vigtig del af den kristne *tro* .
Den Gud, *jeg tror* på, er en tilgivende Gud. Det
er ikke en viden, det er noget hører under troen.

I min del af kristendommen skelnes der skarpt mellem
viden og tro, og det er vigtigt at vide, hvad der er
hvad.

> Nej, det er en kristen forestilling jeg er ateist ikk'?
> Undrer mig over at du ikke har set eller hørt om det billede,
> hvor Gud afgør om man er god nok til at komme ind i
> Himmerriget.

Folkekirkekristne ved ikke rigtigt noget om den
slags. Katolikker ved alt om den slags.

> Det er muligt DU ikke har det billed, og det er endda muligt
> at de fleste i din menighed ikke har det billed, MEN det er det
> mest fremherskende blandt ALLE kristne her på jorden!

Hvis vi ser på de utallige vitser om de tre
mænd, der dukker op ved Paradisets port, er
det altid st. Peter, der står ved porten. Det er
også det traditionelle katolske syn på det.
Så det er nok sådan noget, du tænker på?

Blandt protestanter er de forestillinger kun en
vits, ikke noget man dyrker.

> Logisk rationelle kristne (ikke mig) kan sikkert få meget
> tid til at gå med at spekulere på, om han mon ikke automatiserer
> den proces.

Hehe, ja, hvem ved, hvad der foregår i Paradis? De
få hentydninger til det i biblen, går i min forståelse
i retning af sang, musik - guitarer og hornmusik - og
ferie. Jeg har før beskrevet det som det store, himmelske
halbal.

Men det er en privat forestilling, så jeg giver ingen
garanti, hvis det nu skulle være anderledes udformet.

Og du behøver kun at finde troen for at få billet til
det. Det vil jo være ærgerligt, hvis du skal stå udenfor
porten og forhandle med dørmanden, mens din kone, i forynget
udgave (i opstandelsen formodes vi at få en perfekt
krop) svingede sig med mig og de andre kristne indenfor.

> De langt overvejende fundamentalistisk indstillede
> kristne nøjes nok med kun at lede efter svar i de hellige skrifter.

Det burde de også nøjes med. Det er ikke altid så rart,
når de begynder at handle på deres tro.

> Givetvis og vice versa!
> Men ves ded ær ded ænest fakta do ka kom åp mæ, så
> nægter a at tro på fakta!

Det er ikke en sag, jeg gider promovere eller for
den sags skyld diskutere. Det var blot en oplysning
til dig, som du kan tage til efterretning eller lade
være.

> [...]
> om Timothy McVain (stavning?) og katolske bøsse-præster der har
> forgrebet sig på smådrenge osv osv osv osv

Jo, men udgangspunktet var, du beklagede, at kristne ud
af religiøs loyalitet, dyrkede et uhæmmet kammerateri og
broderskab med muslimerne, altså den 'den satans sorte del
af islam'.

Ud fra dine eksempler på, hvem der er 'den satans sorte del
af islam', vil jeg nok benægte din påstand. Det indgår
simpelthen ikke ind i den kristne dagsorden at acceptere
de handlinger du giver som eksempel.

> Godt, så tag skyklapperne af!

> Hvad betyder spørgsmåltegnet?
> At du kun er delvis enig?

Nej, det betyder at på dette tidspunkt i diskussionen
er jeg stadigt ikke helt klar over, hvem af muslimerne
du mener, kristne dyrker kammeratskab med. Det uddyber
du så i det efterfølgende.

> Udvide din horisont selvfølgelig! Hvis du ikke ved, at sådan noget
> foregår, ku det være at du gerne ville indvies i livets realiteter?

Jo, men vi skal jo koncentrere os om, hvem det er
kristne, efter din mening dyrker omgang med, ikke
hvad fundamentalistiske muslimer kan finde på
rundt i verden.

> NÅ! Jeg synes ellers at jeg har gjort mig ganske god umage med
> at redegøre OVERFOR DIG, mit syn på især fundamentalistiske
> (og det er måske desværre flertallet) muslimer.

Jo, det er ved at gå op for mig, hvem det er, du mener
vi kristne er kammerater med blandt muslimerne.

> [...]
>
> Næ, du VIL vel IKKE vide hvad andre mere fundamentalistiske
> dele af kristendommen foretager sig af vederstyggeligheder?

Måske er det derfor nogle kristne ikke vil acceptere JV
som kristne? Folk der ved bedre besked om de dele end jeg?

> Stening af småpiger er over hos muslimerne - nu bytter du
> IGEN rundt på tingene.

Nej, du skrev, "vil du have link til små voldtagne piger
der bliver stenet"

> Hvad betyder ? efter ateist? At jeg måske ikke er det? At jeg
> prakker dig noget på?

Hehe, det er vist noget, vi bare skal lade ligge.

> Villy, jeg har lige fyldt 60! Sådan noget behøver jeg ikke!

Så må du snart blive noget fornuftigere. Kristendommen
i Danmark er altså ikke det mystiske hokus-pokus, du vist
tror det er?

Gør din kone glad og blive kristen, du behøver ikke at
ændre dig så meget, det er blot et spørgsmål om tro. Jeg
går ud fra, du er dømt og konfirmeret, som alle andre i
din generation.

Hvad er FH?

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-11 18:23

"Vidal"
> Jo, men det er en vigtig del af den kristne *tro* .
> Den Gud, *jeg tror* på, er en tilgivende Gud. Det
> er ikke en viden, det er noget hører under troen.

Glæder mig at du nu er mere præcis og fremhæver "den Gud JEG tror på"!

> I min del af kristendommen skelnes der skarpt mellem
> viden og tro, og det er vigtigt at vide, hvad der er
> hvad.

Og igen "i MIN del af.........." Smukt!

> Folkekirkekristne ved ikke rigtigt noget om den
> slags. Katolikker ved alt om den slags.

Samt alle mulige andre afarter af kristendommen!

> [...]
> også det traditionelle katolske syn på det.
> Så det er nok sådan noget, du tænker på?
> Blandt protestanter er de forestillinger kun en

NOGLE af jer dyrker det ikke, vær nu præcis Villy.
Var det ikke nogenlunde ligeover at Thorkild Grosbøll delte vandene?

> [...]
> i retning af sang, musik - guitarer og hornmusik - og
> ferie. Jeg har før beskrevet det som det store, himmelske

Ala Valhalla?

> Men det er en privat forestilling, så jeg giver ingen
> garanti, hvis det nu skulle være anderledes udformet.

Nej, det forstås!

> Og du behøver kun at finde troen for at få billet til
> det.............

Det tror jeg ikke du skal regne med!

> [...]
> udgave (i opstandelsen formodes vi at få en perfekt
> krop) svingede sig med mig og de andre kristne indenfor.

Arh, du har været inde og se et billed af hende.
Nu fik du ikke næse i bukserne vel
Nej, hun har lovet EVIGT troskab (katolik ikk'!) så no cigar!

> Det burde de også nøjes med. Det er ikke altid så rart,
> når de begynder at handle på deres tro.

Enig. Og gid ALLE religiøse lagde dette sig på sinde!

> Jo, men udgangspunktet var, du beklagede, at kristne ud
> af religiøs loyalitet, dyrkede et uhæmmet kammerateri og
> broderskab med muslimerne, altså den 'den satans sorte del
> af islam'.

Næh, udgangspunktet var:
"I *kristendommen* er Gud ikke en straffende, men en tilgivende Gud."
Og det har vi ENDELIG fundet ud af skulle have været "I MIN..........."
Angående "uhæmmet kammerateri" var det nu mest ment som værende
indenfor hver religion, men du har da ret at der finder en ganske undelig
støtte af (også den sorte del) af islam sted, fra de folkekirke kristne.
Nu er det jo sådan at denne støtte er ganske subtil, og kommer mest til
udtryk
i angreb på dem der kritiserer islam.

> Ud fra dine eksempler på, hvem der er 'den satans sorte del
> af islam', vil jeg nok benægte din påstand. Det indgår
> simpelthen ikke ind i den kristne dagsorden at acceptere
> de handlinger du giver som eksempel.

Please, hjælp mig med at finde steder hvor "Kristeligt Dagblad" ("KD")
(eller dig for den sag skyld) kraftigt og utvetydigt tager afstand fra 'den
satans sorte del af islam'.
Må jeg lige nævne mit hofeksempel; i 1996 stillede - blandt andre - Jakob
Haugård foreslag i Folketinget om at forbyde omskæring af piger i DK.
Hvad tror du div. partier stemte?

> Jo, men vi skal jo koncentrere os om, hvem det er
> kristne, efter din mening dyrker omgang med, ikke
> hvad fundamentalistiske muslimer kan finde på
> rundt i verden.

Øhh... sådan lige på stående fod kan jeg nævne steningsimamen
Wahid Pedersen, som synes at være en ren darling hos "KD"
Der er vist også en der hedder noget i retningen af Butt Husein som har
frit løb!
Men listen af sorte imamer der har fri spalteplads i "KD" er lang.
Og det kniber noget mere med spalteplads for dem der er meget
kritiske overfor islam.

Må jeg her anbefale dig at læse om begrebet; Taqiyya (alternate spelling
taqiya)

> Jo, det er ved at gå op for mig, hvem det er, du mener
> vi kristne er kammerater med blandt muslimerne.

Tak!

> Nej, du skrev, "vil du have link til små voldtagne piger
> der bliver stenet"

Og hvor er det man stener voldtagne småpiger!
Hos ISLAM - RIGTIGT Villy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har sgu' da aldrig skrevet at det var noget kristne kunne finde på!
Højst at de holder deres kæft når islamister gør det!

> Så må du snart blive noget fornuftigere. Kristendommen
> i Danmark er altså ikke det mystiske hokus-pokus, du vist
> tror det er?

Det kommer vist an på hvem man spø'r!
Husk nu Villy at bruge "I min kristne tro der.... bla bla bla"

> Gør din kone glad og blive kristen, du behøver ikke at
> ændre dig så meget, det er blot et spørgsmål om tro. Jeg
> går ud fra, du er dømt og konfirmeret, som alle andre i
> din generation.

Dømt! Ha ha den var go'!

Nej, heldigvis! Jeg blev navngivet af forældre der IKKE var
medlem af folkekirken. Jeg er 3.generations ateist.
Da jeg i de glade hippidage i slutningen af tresserne blev oplyst
om, hvordan jeg kunne spare penge ved at gå på kommunekontoret
og melde mig ud af folkekirken, måtte de slukøret fortælle, at jeg
aldrig havde været medlem.
Slukøret fordi de så måtte tilbagebetale uretmæssigt opkrævet kirke-
skat. FRYD og et par tusind ekstra til en fest i kollektivet!!! ))
Det var mit Valhalla - masser af øl, fisse og hornmusik!!! ))

> Hvad er FH?

Frelsens Hær (nævnt nogle få linier før)

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 22-02-11 23:43

Den 22-02-2011 18:23, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Glæder mig at du nu er mere præcis og fremhæver "den Gud JEG tror på"!

Hvad ellers. Der findes jo så mange trosretninger i
hele verden. Jeg hører kun til i en af dem, det der
hedder folkekirken.

> Og igen "i MIN del af.........." Smukt!

Ja, jeg stiller det i modsætning til f.eks. den
fundamentalistiske del af kristendommen, som vi finder
den i bibelbæltet i USA, men så sandeligt også i
mindre trossamfund i Danmark

> Samt alle mulige andre afarter af kristendommen!

Vil du forklare? Drejer det sig stadig om Gud som
dørmand?

> NOGLE af jer dyrker det ikke, vær nu præcis Villy.

Hvem er disse nogle, du tænker på? Jeg har kigget
lidt og har ikke fundet noget, der tyder på, Gud er
dørmand ved porten til Paradis i noget trossamfund.

> Var det ikke nogenlunde ligeover at Thorkild Grosbøll delte vandene?

Slet ikke, han stod endda temmeligt alene.

> Ala Valhalla?

Jeg tror ikke min beskrivelse rammer Valhalla ret meget.
Men mit kendskab til nordisk mytologi stammer mest fra
tegneserien.

> Nej, det forstås!

> Det tror jeg ikke du skal regne med!

Nej, det er jo synd for dig. Jeg er ligeglad.

> Arh, du har været inde og se et billed af hende.

Hvor finder man billeder af din kone?

> Nu fik du ikke næse i bukserne vel

Ikke endnu da. Giv mig et praj om, hvor hun kan
findes, så skal jeg nok rapportere, om der er nogle
fysiske reaktioner hos mig, når hun dukker frem.

> Nej, hun har lovet EVIGT troskab (katolik ikk'!) så no cigar!

Du tager fejl, hvis du tror katolikker er mere trofaste end
andre.

Men lev din drøm.

Tillid er en god kristen egenskab. Måske er der håb for dig
alligevel.

> Næh, udgangspunktet var:
> "I *kristendommen* er Gud ikke en straffende, men en tilgivende Gud."

Ikke i det vi skriver om de kristnes bifald af den 'den satans
sorte del af islam', som du kalder det.

> [...]
> støtte af (også den sorte del) af islam sted, fra de folkekirke kristne.

Er der virkeligt kristne, der går ind for omskæring
af kvinder, voldtægt og stening af børn og hvad du ellers
beretter? Jeg tvivler virkeligt stærkt på det.

> Nu er det jo sådan at denne støtte er ganske subtil, og kommer mest til udtryk
> i angreb på dem der kritiserer islam.

Hehe, så kan du få hvad som helst ud af hvad som helst.
Den går ikke Ejvind. Det er for subtilt.

> Please, hjælp mig med at finde steder hvor "Kristeligt Dagblad" ("KD")
> (eller dig for den sag skyld) kraftigt og utvetydigt tager afstand fra 'den
> satans sorte del af islam'.

Jeg har aldrig bifaldet det. Jeg er også mod
dødsstraf men har aldrig har aldrig skrevet om
det i KD. Det betyder så i din optik, at jeg går
ind for dødsstraf.

> Må jeg lige nævne mit hofeksempel; i 1996 stillede - blandt andre - Jakob
> Haugård foreslag i Folketinget om at forbyde omskæring af piger i DK.
> Hvad tror du div. partier stemte?

Det aner jeg ikke, men det er sikkert ikke godt,
når du nævner det. Men som jeg husker det, blev der
indført en lov mod det først i nullerne.

> [...]
> Men listen af sorte imamer der har fri spalteplads i "KD" er lang.
> Og det kniber noget mere med spalteplads for dem der er meget

Jeg må erkende, det er sjældent, jeg læser KD.

> Må jeg her anbefale dig at læse om begrebet; Taqiyya (alternate spelling taqiya)

Jeg var ikke klar over du var en af disse blodtørstige
muslimhadere. Jeg gider ikke diskutere det. Mit indtryk
af muslimer stammer fra personlige bekendtskaber,
ikke fra DF og dets vælgerskare

> Tak!

Jo, men også ganske forvredent billede, du har,
af danske kristne og sandsynligvis også af majoriteten
af muslimer, når du kan fremstille det sådan.

> Og hvor er det man stener voldtagne småpiger!
> Hos ISLAM - RIGTIGT Villy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, og efter din mening med kristnes velsignelse.
Du er langt ude.

> Jeg har sgu' da aldrig skrevet at det var noget kristne kunne finde på!
> Højst at de holder deres kæft når islamister gør det!

Ja, og for dig er det et bevis på, vi går ind for det.

> Det kommer vist an på hvem man spø'r!

Hvem spørger du da?

> Husk nu Villy at bruge "I min kristne tro der.... bla bla bla"

???

> Dømt! Ha ha den var go'!

Jo, det var ikke lige den heldigste skrivefejl.

> Nej, heldigvis! Jeg blev navngivet af forældre der IKKE var
> medlem af folkekirken. Jeg er 3.generations ateist.

Ja, det er synd.

> [...]
> skat. FRYD og et par tusind ekstra til en fest i kollektivet!!! ))
> Det var mit Valhalla - masser af øl, fisse og hornmusik!!! ))

Jo, du var jo tæt på at være kristen, så?

> Frelsens Hær (nævnt nogle få linier før)

Dem har jeg ingen berøring med, så jeg ved intet om
dem. Men det er da godt din kone har fornøjelse af dem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 01:40

"Vidal"
> Hvad ellers.

Nej vel, men du startede med at være mere upræcis og udtalte dig
på vegne af ALLE kristne

> Ja, jeg stiller det i modsætning til f.eks. ........

Ja, ja ja, det skulle du bare have gjort fra starten.

> Slet ikke, han stod endda temmeligt alene.

Stod ALENE, narh.. Villy ka' det nu ha' sin rigtighed?
Slet ingen til at støtte ham? Strammer du den ikke lidt meget?

> Nej, det er jo synd for dig. Jeg er ligeglad.

Ligeglad? Det var da ikke en særlig pæn (kristen) holdning at ha'?

> Hvor finder man billeder af din kone?

Jeg troede du have været omkring FB (det betyder Facebook)

> Du tager fejl, hvis du tror katolikker er mere trofaste end
> andre.

Det var ment morsomt!

> Men lev din drøm.

Åh tak, det er vel det eneste vi kan gøre allesammen ikk'? Dig inkl.!

> Tillid er en god kristen egenskab. Måske er der håb for dig
> alligevel.

Jamen det er da godt du synes jeg har det. Kniber det ikke for dig?

> Er der virkeligt kristne, der går ind for omskæring
> af kvinder, voldtægt og stening af børn og hvad du ellers
> beretter? Jeg tvivler virkeligt stærkt på det.

Nej Villy, det er i islam at det foregår! Hvor mange gange skal jeg
skrive det.
Kristne har andre vederstyggeligheder på deres kappe.
Og det kniber vældigt med at få de kristne af huse og protestere mod
vederstyggeligheder begået i egen religions navn, samt ditto i andre
religioner.

> Jeg har aldrig bifaldet det. Jeg er også mod
> dødsstraf men har aldrig har aldrig skrevet om
> det i KD. Det betyder så i din optik, at jeg går
> ind for dødsstraf.

Næ, men som med de andre vederstyggeligheder gør du absolut INTET -
NADA - for at ændre på tingenes tilstand.
Og det kan man vel godt betragte som et stiltiende samtykke ikk'?

> Det aner jeg ikke, men det er sikkert ikke godt,
> når du nævner det. Men som jeg husker det, blev der
> indført en lov mod det først i nullerne.

EL, SF, S, og Rad. stemte imod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Jeg må erkende, det er sjældent, jeg læser KD.

Så slipper du afsted med bare at sige at du sjældent læser KD?
Ikke noget med at argumentere for, hvor jeg skulle tage fejl?
Ikke noget med at bevise, hvor kristne har taget stærkt afstand fra
vederstyggeligheder i islams navn?
Nej, for det kan du/i givetvis ikke!

> Jeg var ikke klar over du var en af disse blodtørstige muslimhadere.

Øh, hvordan udleder du det? Og hvordan definerer du "blodtørstige
muslimhadere."?
Jeg kan vist bare sætte mig tilbage og vente på racisme- og fascismekortet.
Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?

> Jeg gider ikke diskutere det.

Næh, det er vel også det nemmeste!
Der bliver rigtig rigtig mange der vælger at blive tavse når det går op
for dem, at de sgu' nok - LIDT for længe - har haft skyklapper på!
Men det er da godt at mit parti ENDELIG er ved at sadle om, og at
man HAR fået Nyrup til at holde sin kæft!

> ................................................Mit indtryk
> af muslimer stammer fra personlige bekendtskaber,
> ikke fra DF og dets vælgerskare

Det er da godt at du har personlige muslimske bekendtskaber.
Jeg har nære venskaber!
Har du haft en muslim hjemme og spise hos dig? Eller selv været
hjemme hos en muslim og spise?
Har du diskuteret nogen form for politik med en muslim?
F.eks krimistatestik? Lokalpolitik? Sharia? osv.?

> Jo, men også ganske forvredent billede, du har,
> af danske kristne og sandsynligvis også af majoriteten
> af muslimer, når du kan fremstille det sådan.

Men du mener det ikke nødvendigt at modbevise det?
At underbygge hvor du mener du har ret?

> Ja, og efter din mening med kristnes velsignelse.
> Du er langt ude.

Velsignelse? Det ord kan jeg ikke huske at have brugt.
Skal vi ikke bare kalde det stiltiende accept?

> Ja, og for dig er det et bevis på, vi går ind for det.

Man går da ihvertfald ikke imod det! Med nogen nævneværdig styrke.

> ???

Det var en advarsel til dig p.g.a. du igen igen (lige oven over) udtaler dig
på vegne af hele kristendommen i DK.
Og det HAR VI VEL slået fast at det kan du ikke!

> Ja, det er synd.

Er jeg syndig, eller har du empati for mig?
Før var du jo ligeglad!

> Jo, du var jo tæt på at være kristen, så?

Hvordan det?
Jeg har ALDRIG troet på noget overnaturligt!

> Dem har jeg ingen berøring med, så jeg ved intet om
> dem. Men det er da godt din kone har fornøjelse af dem.

Fornøjelse? Du kan godt lide at stramme den lidt hva'?
Nej, de hjalp min kone, så familien kunne få familiesammenføring og
familien ikke skulle ud på en større rutsjetur.
Det strakte sig over lang tid, hvor jeg så, hvordan de hjalp andre
mennesker,
og det var MEGET MEGET uegennyttigt, hvilket jeg sætter STOR pris på!
Og de hjælper også ganske mange muslimer, hvilket jeg også sætter pris på!

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 23-02-11 13:09

Den 23-02-2011 01:40, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Nej vel, men du startede med at være mere upræcis og udtalte dig
> på vegne af ALLE kristne

Det kan man også godt, f.eks. om dørmanden til Paradis.

> Ja, ja ja, det skulle du bare have gjort fra starten.

Man kan udtale sig både specifikt og generelt om
kristendommen. Du taler temmeligt specifikt om at
kristne går ind for stening og voldtægt af piger,
det er groft.

> Stod ALENE, narh.. Villy ka' det nu ha' sin rigtighed?

Det er temmeligt rigtigt.

> Slet ingen til at støtte ham? Strammer du den ikke lidt meget?

Der skal da nok være nogle enkelte, man kan jo ikke
altid tage misteltenen i ed. Jeg erindrer ikke nogen,
der stod frem og støttede ham, hvilket selvfølgeligt
ikke er garanti for noget.

Satanistisk Forum kunne berette at tre ud af fire præster
støttede fyringen af Grosbøll. Og sagen endte jo netop
med, at han *ikke* blev fyret, efter han havde været til
pinligt forhør hos biskop Jan Lindhart, hvor Grosbøll
komme op til en ny eksamen i trosbekendelse og fromt
sagde ja til alle punkter.

> Ligeglad? Det var da ikke en særlig pæn (kristen) holdning at ha'?

Næ, men sådan er det. Jeg betragter mig ikke som missonær,
folk skal ikke være kristne, hvis de ikke ønsker det.

> Jeg troede du have været omkring FB (det betyder Facebook)

Ok ja, det har jeg så været nu. Jeg troede, du sad
med dit barnebarn, men efter at have set din yndige
kone, har jeg ændre tro.

> Det var ment morsomt!

> Åh tak, det er vel det eneste vi kan gøre allesammen ikk'? Dig inkl.!

Jamen sådan er det jo.

> Jamen det er da godt du synes jeg har det.

Ja, det er jo det, jeg siger.

> Kniber det ikke for dig?

Det tror jeg ikke.

> [...]
> Og det kniber vældigt med at få de kristne af huse og protestere mod
> vederstyggeligheder begået i egen religions navn, samt ditto i andre

Jeg gider ikke diskuter det med dig. Du benytter jo
bare lejligheden til at komme af med dit kliche-agtige
DF-billede af islam.

> Næ, men som med de andre vederstyggeligheder gør du absolut INTET -
> NADA - for at ændre på tingenes tilstand.

Det ved du jo ikke noget om. Jeg imødegår da dit
syn på tingene så ofte jeg kan. Det tæller vist
også med.

> Og det kan man vel godt betragte som et stiltiende samtykke ikk'?

Jo, jeg har ikke offentligt i mødegået mord, derfor
er jeg serie-morder.

> EL, SF, S, og Rad. stemte imod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og?

> [...]
> Ikke noget med at argumentere for, hvor jeg skulle tage fejl?
> Ikke noget med at bevise, hvor kristne har taget stærkt afstand fra

Hvorfor skulle jeg dg det, jeg godtager ikke din præmis.

> [...]
> Men det er da godt at mit parti ENDELIG er ved at sadle om, og at
> man HAR fået Nyrup til at holde sin kæft!

Hvem er det nu dit parti er?

> Det er da godt at du har personlige muslimske bekendtskaber.

Ok.

> Jeg har nære venskaber!

Hehe, jo, Some of my best friends are Jews.

> Har du haft en muslim hjemme og spise hos dig? Eller selv været
> hjemme hos en muslim og spise?
> Har du diskuteret nogen form for politik med en muslim?

Ja og ja.

> F.eks krimistatestik? Lokalpolitik? Sharia? osv.?

Njah, jeg ved ikke hvad sharia er, men ellers jo.

> Men du mener det ikke nødvendigt at modbevise det?
> At underbygge hvor du mener du har ret?

Nej, jeg gider ikke beskæftige mig med det antimuslimske
vrøvl.

> Velsignelse? Det ord kan jeg ikke huske at have brugt.

Det er en ganske almindelig vending, der beskriver
situationen korrekt.

> Skal vi ikke bare kalde det stiltiende accept?

> Det var en advarsel til dig p.g.a. du igen igen (lige oven over) udtaler dig
> på vegne af hele kristendommen i DK.

Tak skal du så sandelig have.

> Og det HAR VI VEL slået fast at det kan du ikke!

Læs ovenfor.

> Er jeg syndig, eller har du empati for mig?

Njah, jeg synes det er synd for alle ikke-kristne.

> Før var du jo ligeglad!

Det har jeg vist svaret på.

> Hvordan det?
> Jeg har ALDRIG troet på noget overnaturligt!

Nej, men du var jo i dit paradis,

> Fornøjelse? Du kan godt lide at stramme den lidt hva'?

Jeg kan jo ikke vide, hvad forholdet er.

> Nej, de hjalp min kone, så familien kunne få familiesammenføring

Jeg troede folk af din støbning var imod familiesammenføring.

> [...]
> og det var MEGET MEGET uegennyttigt, hvilket jeg sætter STOR pris på!
> Og de hjælper også ganske mange muslimer, hvilket jeg også sætter pris på!

Du er en god mand, men er det ikke mod dine principper.
Det er sjældent folk af din slags går ind for familie-
sammenføring.

Er du en slags Radikal, altså stemmer du på de radikale?
Partiet Radikale Venstre?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 15:43

"Vidal"
> Satanistisk Forum kunne berette at tre ud af fire præster
> støttede fyringen af Grosbøll.

Satanistisk Forum? Du overrasker mig!

> Ok ja, det har jeg så været nu. Jeg troede, du sad
> med dit barnebarn, men efter at have set din yndige
> kone, har jeg ændre tro.

Hehehehe ændret tro? Til katolisismen?
Nej nej nej Villy, det går ikke, slå det nu ud af hovedet!

> Jeg gider ikke diskuter det med dig. Du benytter jo
> bare lejligheden til at komme af med dit kliche-agtige
> DF-billede af islam.

Nej, det forstår jeg godt. Og det bliver kun værre og værre. Det bliver en
ubehagelig opvågning når (hvis?) du opdager at mit "kliche-agtige" billed
af islam afspejler virkeligheden ganske nøjagtigt.
JEG har jo ikke skyklapper på. JEG har ikke noget imod at debattere -
vederstyggeligheder begået i en religions navn - med ALLE, også dem
der hylder disse vederstyggeligheder og dem der ikke gør en skid mod
disse vederstyggeligheder. Dem der tier og dermed samtykker.

> Og?

Åh nej, du er sgu' lidt tung at danse med. Synes du ikke at det er pinligt,
at de partier (og dermed sikkert også dig) i 1996 - i TOTAL misforstået
hensyntagen til en religion - stemmer NEJ til at forbyde skamfering af små
pigebørn? Det er da fuldstændigt horribelt og en dyb dyb skændsel!!!

Der var så et par spørgsmål du ikke liiige fik svaret på.

> Hvem er det nu dit parti er?

Bum...bum.....bum... hvor det nu Nyrup er medlem.... bum ....bum.
Prøv nu Villy jeg tror godt du kan hvis du vil.

> Ja og ja.

Flot! En sjældenhed!

> Njah, jeg ved ikke hvad sharia er, men ellers jo.

Nej, det er det jeg siger; du har skyklapper på!
Men så kan jeg bedre forstå at du ikke ved hvad der foregår i islam.

> Nej, jeg gider ikke beskæftige mig med det antimuslimske
> vrøvl.

Villy du forstår det stadigvæk ikke. Og jeg er bange for at du ikke kommer
til det indenfor overskuelig tid.
Jeg har intet ABSOLUT INTET (read my lips!) mod islam og/eller religiøse
mennesker. Det jeg har noget imod er de satans imamer (og i andre religioner
f.eks. præster) der i deres religions navn gør helvede hedt for anstændige
borgere f.eks. her i DK. Og de satans kriminelle der hader alt der har at
gøre
med Danmark, dansk kultur og danskere, og p.g.a. misforstået hensyntagen
har fået frit løb til deres forbandede hærgen!
Det er da godt at Merkel, Cameron og Sarkozy ENDELIG har fået øjne op
og er begyndt at ændre kurs! Bedre sent end aldrig.
Og jeg noterer mig også med fryd at min partileder (HTS) synes igang med
at styre supertankeren ind på ret kurs. Og i den forbindelse har vi vel hørt
det sidste til Nyrup.

> Er du en slags Radikal, altså stemmer du på de radikale?
> Partiet Radikale Venstre?

Du godeste gud NEJ(slår 7 korsets tegn foran mig) )

Nej, jeg er SOCIALDEMOKRAT!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 14:15

On Sun, 20 Feb 2011 12:04:06 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>du er nøgen?«

>I kristendommen er Gud ikke en straffende, men en

Ja, men når vi har med muslimer at gøre kan GT være god inspiration
med den straffende Jehova, for Islam er gerningsretfærdig og de er
vant til hævnstraf og respekterer det.

Fra : Patruljen

Dato : 21-02-11 14:13

On 21 Feb., 01:19, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> I *kristendommen* er Gud ikke en straffende, men en
> tilgivende Gud. GT er j dernes bibel, beretningen om
> Adam&Eva h rer til det j diske pensum.

En besynderlig påstand -

Vi ved jo, at kristendommen ikke kan leve med en oversættelse af GT,
der anvender de originale hebraiske tekster -
Altså - man fifler rundt med GT. Og alligevel er GT - jødernes bibel.

Jeg tror ærlig talt, at jøderne gerne vil have sig fraskrevet, at
blive koblet op på det GT, som kristendommen tilskriver dem :)
Det er ikke deres GT. Det er et besynderligt miskmask af kristne
tilrettelser og hebraiske tekster.

> Der er ikke mange kristne i Danmark, der opfatter beretningen,
> som en autentisk. Det er en myte, der bl.a. fort ller, at det
> jeblik, vi lader hjernen r de over hjertet, har vi udelukket
> os selv fra uskylden. S g r vi fra barne- til voksen stadiet.

Vi går fra barnestadiet til voksenstadiet, når vi ikke har behov for
en forestilt surrogat-far i himlen. Ikke et sekund før -

Fra : Patruljen

Dato : 21-02-11 15:36

On 20 Feb., 12:04, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> du er n gen?

> I kristendommen er Gud ikke en straffende, men en

:)

Hvis ikke Warmings fokus var nøgenhed, havde han måske bemærket at
Guds krav til Abraham om at dræbe sin søn blev listet ud af
diskussionen, hvorefter der blev indskrevet et:

Pjat. Hvad er SadistGud?

Det er sgu da heller ikke sadistisk, at bede en fader ofre sin søn, så
der er ingen grund til at forvirre yderligere -

Fra : Patruljen

Dato : 21-02-11 15:40

On 20 Feb., 18:21, "Arne H. Wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:

> [...]
> men det g lder for gentagne fors g p tyveri og selv her skal man
> vise mildhed. I vrigt betyder det at f sl et h nden af, det
> samme som p dansk, nemlig at man ikke nsker at omg s
> vedkommende mere. Det er alts p arabisk noget med at afvise
> tyven, ikke noget der n dvendigvis betyder at man fysisk skal
> hugge h nden af. Hos ekstremister er det blevet s dan, men s dan
> er det jo ogs hos ekstremistiske kristne: dr b kvinder der s ger
> abort og dr b dereres hj lpere-  det er jo ogs praktiseret i
> USA - og naturligvis er det praktiseret i dit nskerige:

Nå ja. Hvad pokker. En vognlæs af forhud, som krigsbytte er heller nu
ikke at foragte :)
Hvem vil ikke gerne have en trillebør fuld af forhud for ligesom at
sætte tingene på plads -

Fra : Lyrik

Dato : 19-02-11 19:52

On 17 Feb., 23:14, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Gudsadisme bag figenblad-coverup

> Værst er sadismen mod blebrugerne og jeg foreslår legalt oprør ved
> brug af bundløs nederdel - et lille ufarligt sted bør man starte.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bare du husker at tage stråhatten på.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-11 14:30

On Sat, 19 Feb 2011 18:52:08 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Bare du husker at tage stråhatten på.

Jeg tænker på at have en minible hængende nær den af nederdel
tildækkede penis så jeg kan forklare bedre til politi at når lægen har
skrevet recept på dette kommunale hjælpemiddel til mig og jeg har brug
for ventilation i lyske for at undgå hudsvamp, så bør nederdel ikke
straffes men haves medlidenhed med.
Også fordi jeg er Diogenesagtig prædikant der vil ændre samfundet

"Vi har brug for afvigere og extremister for at afgrænse vor egen
identitet"- og tiltrængte nye ideer opstår oftest i stærk
modvind"(Lars Andersen, "De måske udstødte" MuseumsTuscalanums Forlag
2005)

Det er altid den, der farer vild, som finder nye veje. Niels
Kjær

   Deviating natures are of the utmost importance whereever there
is to be progress. Nietzsche

   Jeg elsker tossehoveders eksperimenter. Jeg laver dem altid.
Charles Darwin

I en verden, hvor alle fusker, bliver den ærlige en bedrager. André
Gide

   Alt stort i denne verden er skabt af neurotikere, de alene
grundlagde vore religioner og skabte vore mesterværker.   Marcel Proust