LOL Rønn og LOL Langballe
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 17:38

Flertal vil gøre glemte statsløse til danskere:
http://politiken.dk/politik/ECE1196792/flertal-vil-goere-glemte-statsloese-til-danskere/

Koks hos Rønn: Ansatte ignorerede håndbog på deres egen hylde:
http://politiken.dk/politik/ECE1195765/koks-hos-roenn-ansatte-ignorerede-haandbog-paa-deres-egen-hylde/

Radio-angreb fra Langballe: De kan jo ikke engang læse:
http://politiken.dk/politik/ECE1196098/radio-angreb-fra-langballe-de-kan-jo-ikke-engang-laese/

Man græmmes og man tager sig til hovedet.

Fra : J. Nielsen

Dato : 15-02-11 18:04

On Tue, 15 Feb 2011 17:37:52 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>Man græmmes og man tager sig til hovedet.

Jeg forstår tilfulde din fustration, Thomas, Vi andre er heller ikke
synderlig begejstrede for de FN resolutioner vores politikere har
prakket os på.
--

-JN-

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 19:06

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d5aabe1$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Man græmmes og man tager sig til hovedet.

Hvad betyder din overskrift? Er du en teenager, der har sneget sig herover
fra Arto, "Thomas M"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 19:13

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

>Hvad betyder din overskrift? Er du en teenager, der har sneget sig herover
>fra Arto, "Thomas M"?

Det er noget jeg har fra det hersens "internet"; Det betyder at jeg griner
af Rønn & Langballe.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 19:26

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d5ac218$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er noget jeg har fra det hersens "internet"; Det betyder at jeg
> griner af Rønn & Langballe.

Smart. Hvad griner du af? Med mit begrænsede kendskab til Birthe Rønn, så er
hun garanteret edderrasende på de embedsmænd, der har bragt hende i dén
situation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 20:51

>Smart. Hvad griner du af? Med mit begrænsede kendskab til Birthe Rønn, så
>er hun garanteret edderrasende på de embedsmænd, der har bragt hende i dén
>situation.

Rønn virker decideret inkompetent, og Langballe beskæftiger sig mest med den
hvide race.

Jeg gætter på at du erklærer dig uenig, og det er helt fint.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 21:00

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d5ad913$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Rønn virker decideret inkompetent, og Langballe beskæftiger sig mest
> med den hvide race.
>
> Jeg gætter på at du erklærer dig uenig, og det er helt fint.

Uenig? I hvad? Det eneste, du endnu har givet udtryk for, er "man græmmes og
man tager sig til hovedet". Deri er jeg - som J. Nielsen - ganske enig.

Måske du skal tilbage på skolebænken, så du kan lære at formulere dig for
voksne mennesker, "Thomas M"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 21:19

>Uenig? I hvad? Det eneste, du endnu har givet udtryk for, er "man græmmes
>og man tager sig til hovedet". Deri er jeg - som J. Nielsen - ganske enig.

OK. Det lyder rimelig cool! De der FN konventioner er osse mest til besvær.

>Måske du skal tilbage på skolebænken, så du kan lære at formulere dig for
>voksne mennesker, "Thomas M"?

Retoriske spørgsmål er de bedste!

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 21:22

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d5adfa3$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> OK. Det lyder rimelig cool! De der FN konventioner er osse mest til
> besvær.

Du ér jo en skide teenager, der har bevæget sig uden for Arto, "Thomas M".
Det skal du ikke være ked af. Jeg har længe troet, at du bare var
uintelligent.

> Retoriske spørgsmål er de bedste!

Hahahahaha. Well. Du ved det godt. Det er da et lyspunkt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 21:35

>Du ér jo en skide teenager, der har bevæget sig uden for Arto, "Thomas M".
>Det skal du ikke være ked af. Jeg har længe troet, at du bare var
>uintelligent.

Dét var dråben; Vi kan ikke være Facebook venner længere.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 21:39

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d5ae383$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dét var dråben; Vi kan ikke være Facebook venner længere.

Naaaaaaaaaaarj. Gør det ikke! Du vil fortryde!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 00:48

"Jens Bruun"
> Naaaaaaaaaaarj. Gør det ikke! Du vil fortryde!

Hehehehe, hvor nuttet!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-02-11 19:15

> Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
> 4d5aabe1$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad betyder din overskrift? Er du en teenager, der har sneget sig
> herover fra Arto, "Thomas M"?

Du, Thomas, kan du ikke lige forklare betonslum-bumsen inde fra Hvidovrevej
hvad "LOL" betyder ? Som du ser med al ønskelig tydelighed, så er
jubelidioten en hel del tungnem.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com