|
| Telefonsystem semi-mobilt Fra : Sune Storgaard |
Dato : 08-02-11 19:34 |
|
Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud
til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget),
sendes kaldet videre til nr2
krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke
noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et
headset er det naturligvis et plus.
ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
krav:Mulighed for velkomst hilsen
krav: Åbningstider for indgående nummer
krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor
man er henne.
Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve
noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men
lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
fut: dk.teknik.telefoni
| |
Lars Raaby (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 08-02-11 20:57 |
|
Den 08-02-2011 19:33, Sune Storgaard skrev:
> Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
> Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
>
> Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
>
> Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud
> til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget),
> sendes kaldet videre til nr2
>
> krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke
> noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et
> headset er det naturligvis et plus.
>
> ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
> krav:Mulighed for velkomst hilsen
> krav: Åbningstider for indgående nummer
>
> krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor
> man er henne.
>
> Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve
> noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men
> lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
>
>
Prøv at kontakte www.viptel.dk og se om de kan klare opgaven
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby
http://lars.raaby.dk
- nå og hvad så!
| |
Michael Kjærsgård (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Michael Kjærsgård |
Dato : 08-02-11 22:45 |
| | |
Morten-Kristensen (09-02-2011)
| Kommentar Fra : Morten-Kristensen |
Dato : 09-02-11 05:28 |
|
> Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
Få et 70-nummer hos TDC (koster 50,-/kvartal). Så er du ikke bundet til et fastnetnr hos en bestemt teleleverandør.
> Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller
> er optaget), sendes kaldet videre til nr2
> krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der
> tilsluttes et headset er det naturligvis et plus.
> ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
> krav:Mulighed for velkomst hilsen
> krav: Åbningstider for indgående nummer
> krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor man er henne.
Vi bruger med stor success IVR'en fra www.Firstcom.dk
Og de kan alt det du efterspørger.
--
Morten Kristensen; mailto:fornavn.efternavn@webnit.dk
Phone +45 3871 2114
| |
Chano Andersen (09-02-2011)
| Kommentar Fra : Chano Andersen |
Dato : 09-02-11 19:46 |
|
Den 09-02-2011 05:28, Morten-Kristensen skrev:
>> Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal
>> gå ind.
>
> Få et 70-nummer hos TDC (koster 50,-/kvartal). Så er du ikke bundet til
> et fastnetnr hos en bestemt teleleverandør.
Hvilken fordel har det, i forhold til f.eks. at portere sit nummer til
en ny udbyder?
- Chano Andersen
| |
Sune Storgaard (09-02-2011)
| Kommentar Fra : Sune Storgaard |
Dato : 09-02-11 19:19 |
|
Den 08-02-2011 19:33, Sune Storgaard skrev:
>
> Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve
> noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men
> lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til
> ovenstående.
Jeg takker for forslag og kommentarer , der kom lidt navne og services
på bordet som jeg ikke er bekendt med , så der er lidt at undersøge.
Jeg vender tilbage når jeg har samlet endnu flere spørgsmål sammen!
| |
JTB (01-03-2011)
| Kommentar Fra : JTB |
Dato : 01-03-11 20:10 |
|
Mvh.
JTB
www.omstillings-anlaeg.dk
> Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
> Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
>
> Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
>
> Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud til
> folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget), sendes
> kaldet videre til nr2
>
> krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke noget
> hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et headset er
> det naturligvis et plus.
>
> ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
> krav:Mulighed for velkomst hilsen
> krav: Åbningstider for indgående nummer
>
> krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor man er
> henne.
>
> Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve noget
> bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men lad høre
> hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
>
>
>
>
>
> fut: dk.teknik.telefoni
Hej Sune
Det du efterlyser kan man med et standard omstillingsanlæg. Evt. kig på
www.omstillings-anlaeg.dk det er fornuftige priser.
--
Mvh.
JTB
www.omstillings-anlaeg.dk
| |
Chano Andersen (02-03-2011)
| Kommentar Fra : Chano Andersen |
Dato : 02-03-11 00:12 |
|
Den 01-03-2011 20:10, JTB skrev:
> Hej Sune
>
> Det du efterlyser kan man med et standard omstillingsanlæg. Evt. kig på
> <link slettet> det er fornuftige priser.
>
Når du henviser til sider hvor du selv har en interesse i at folk
handler, eller lignende, så er det god tone, at du skriver det er din
side, og at du har en interesse i at folk handler der. F.eks. "Kig
eventuelt på mit site <link her>.", så der ikke er nogen tvivl om at du
ikke er objektiv.
I øvrigt mener jeg ikke at dine priser er vildt fornuftige. De fleste
IP-Telefoni selskaber der også handler med erhvervskunder, kan tilbyde
hostede PBX løsninger for ned til i hvert fald 300 om måneden, og et
entryfee på omkring 500 for opstart. Dertil kommer IP telefoner, som fås
startende fra 300 kr.
Det kan nemt matche den store reklame på dit site, med et anlæg til 7000.
Jeg kunne naturligvis godt nævne et selskab, men der er to årsager til
at jeg undlader, det ene er at jeg arbejder for det selskab, og den
anden er at prislisten ikke lige ligger tilgængelig på nettet.
Men hostede IP PBX løsninger er i hvert fald i samme prisklasse, hvis
ikke billigere, end det du har på dit site.
- Chano Andersen
| |
|
|