nye opdagelser fra Mars
Fra : Bo Warminq

Dato : 07-02-11 14:08

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 17:30

On Mon, 7 Feb 2011 14:07:34 +0100, "Bo Warminq" <bwng@bwng.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=npIZlNrq164&feature=related

Hvem mon har sendt den mail jeg her svarer på - ikke mig, selvom navn
passer og mailadresse blot har skiftet dk ud med com?

Hvorfor ikke ringe til mig 35861000 og være et ærligt menneske?

Tror man at jeg er stalker eller stønner?

Jeg lover ikke at notere nr og man kan ringe så ens nummer er
hemmeligt

youtube-linket gider jeg ikke svare på når afsender lader til at være
uhæderlig

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 18:15

On Mon, 7 Feb 2011 14:07:34 +0100, "Bo Warminq" <bwng@bwng.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=npIZlNrq164&feature=related

Dette har jeg IKKE sendt

At sende link uden kommentarer er altid asocialt

At sende fra en mailadresse. der ligner min, og i mit navn , virker
uhædeligt og fratager lyst til at åbne link