Biler i fart med sovende chafør pr Wire-fl~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-11 00:14

   Biler i fart med sovende chafør pr Wire-fly
Teknik sku være parat til, at man blunder i fart på motorvejen idet
styring sker i forhold til radiosignaler i forhold til kobberledning
nedkastet fra helikopter i midterrabatten mellem autoværnene
At rattets skrå-lodrette aksel er erstattet af ledning , sku hedde
"wire-fly"
Helt problemløst er det dog næppe og overnaturlige eller uforståede
problemer kan vistnok få både computere og radiosignaler til at falde
ud, uforklarligt
At overvåge alle biler pr radiosender til satelit og kombinere med GPS
sku være NÆSTEN så problemfrit som skibenes AIS=Automatic
Identification System
Men politikerne kan godt lide pøblens usaglige registreringsfobi, så
indførsel bliver debatemne i lang tid

Men det er langt sikrere end DNA-science fiction - med elektronik
gælder jo næsten. at DET ER KUN FANTASIEN DER SÆTTER GRÆNSER

Vigtigt er statens PR og bevarelse af kritik og overdrivelse af "De
onde gamle dage"(Hvilket var navn på RittBjerregård+Søren Mørck kronik
i Politiken ca 1988)
At man overdriver gavn af, hvad er på trapperne medicinsk, er også
velkendt og gir ærefrygt til Mor-Stat og bidrager generelt til
*placeboeffekt* - helt som min søns etnobotaniske
naturmedicinforskning, som han skal holde foredrag om snart for
dronning og Grønlandsk selskab - lidt før eller efter han bliver
cand.scient.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-11 04:08