Velmeneres tolke- og pædooffer- omsorg er ~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-11 13:14

Velmeneres tolke- og pædooffer- omsorg er dum
"    Den, der lever blandt de gode, lærer at lyve medlidenhed. Men
medlidenhed gør luften tung for alle frie sjæle. Thi de godes dumhed
er uundgrundelig." Nietzsche

Tolke skylder vi intet. Vi importerer muslim-ondskab, hvis vi gir
opholds-point, fordi de lagde en højtbetalt arbejdsindsat på vor side
af krigen. De holder nok med talebanerne alligevel

Og når ML. lyver at jeg holdt med Tønderfar, så bør påpeges at han
intet har gjort for at beskytte børn mod pædoskurke.
Det har jeg ved at studere japanernes effektive forebyggelse pr
nul-forbud og afprøve på mine børn hvordan man lærer dem at sige nej
til fremmede slikonkler

I går skrev EB om en fyr der ruskede sin 3 mdr gamle søn skadeligt og
gentog det da babyen var
5 mdr og nu skal han 5 år i fængsel.
Vi bør skrue ned for mænds lyst til at se strafbare skurke i mænd og
inddrage i indsats mod forældre hævn på irriterende hylende
ulykkelige kolikbørn,. at moderen er medansvarlig. når hun i timevis
lader far være babysitter. fordi hun vil besøge veninde
Mor er " THE key person" i en nyfødts liv og at hun vælger en dårlig
far, er synd for barnet og hende selv, men måske skal vi være glad
over at en så elendig mors barn døde, for det var nok blevet narkoman
med den mor-ligegladhed

Da Nis Petersen så avisoverskrift om en mor der havde dræbt sin
nyfødte i fængslet, skrev han "hvor må hun have lidt" og hans
medlidenhed er klogere end avisens lyst til at doble mors straf
Forældre ejer deres børn, og statens børneprofessionelle gør sjældent
gavn
At straf virker preventivt vedr forbrydelser mod småbørn, er aldrig
bevist. De ulækre pædofile og misrøgtende forælde var snarest
sindsyge i gerningsøjeblikket og bør ignoreres af staten

"   I have never seen a situation so dismal that a policeman
couldn´t make it worse." Brendan Bean, Irish writer